abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2015 @ 16:21:34 #1
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_158382327
quote:
Een grote zwijgende fatsoenlijke meerderheid heeft geen bezwaar tegen asielzoekers

Ruim zeven op de tien Nederlanders vinden de komst van een asielzoekerscentrum naar hun gemeente acceptabel. Dat meldt onderzoeksbureau I&O Research op basis van een peiling onder ruim 3300 Nederlanders.

42 procent van de ondervraagden accepteert een azc in hun eigen gemeente sowieso; 29 procent verbindt daaraan wel voorwaarden. Die laatste groep vindt bijvoorbeeld dat het aantal asielzoekers in verhouding moet zijn met het inwonersaantal van hun stad of dorp. 21 procent is hoe dan ook tegen de komst van een azc.
De helft van de Nederlanders verwacht dat een asielzoekerscentrum overlast met zich zal meebrengen. Van de ondervraagden die nu al een azc in de buurt hebben staan, ervaart 15 procent overlast.
bron

Het is vooral een schreeuwende minderheid die graag hard roept dat 'het volk het niet meer pikt'. De meeste Nederlanders vinden opvang echter prima. Wat betreft het laatste stuk, over de verwachte overlast vs de ervaren overlast nog een aardige quote uit de Volkskrant:

quote:
Mensen met azc in de buurt ervaren veel minder overlast dan ze vreesden

Het valt nogal mee om een asielzoekerscentrum in de buurt te hebben. Mensen met een azc in hun gemeente ervaren veel minder overlast dan van tevoren verwacht. Ze vinden een asielopvang ook vaker 'acceptabel' als die eenmaal is geopend.

[...]

De komst van een noodopvang of permanent azc brengt vaak emotionele reacties teweeg. Omwonenden vrezen fikse overlast. Deze week sprongen de agressieve protesten in Geldermalsen in het oog. Een menigte van honderden mensen demonstreerde met spandoeken tegen de huisvesting van 1.500 asielzoekers. Een enkeling stak vuurwerk af en gooide stenen door de ruiten van het gemeentehuis.

In werkelijkheid blijkt de overlast van asielzoekers niet zo groot: slechts 15 procent van de omwonenden ervaart overlast, terwijl 49 procent dat van tevoren verwacht.

[...]

'Er zijn veel Nederlanders die allemaal nare dingen verwachten bij de komst van een groot azc', zei Jos Wienen, de burgemeester van Katwijk, vrijdag tegen de NOS. 'Die angst blijkt vaak nergens op gebaseerd. Er zijn genoeg grote azc's en daar hebben mensen eigenlijk helemaal geen last van.' Wienen voert namens alle burgemeesters het woord over asielzaken.

[...]

'Het beeld is heel erg dat er veel weerstand is tegen asielzoekers', zegt Kanne. 'Een vertekend beeld, blijkt nu. Vooral de schreeuwers worden gehoord.'

bron
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_158382368
Dat was al een tijdje duidelijk.
pi_158382453
Er zijn toch andere redenen dan overlast om tegen AZC's te zijn.
Ik geloof ook niet dat alle AZC's overlast veroorzaken maar ben wel een tegenstander.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_158382484
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij mijn reacties niet duidelijk vond?
Maak jij die van jouw dan duidelijk zou ik zeggen.
Touché.

Maar gelukkig begreep je mijn tekst ook ondanks de tikfout.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158382558
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Buster24 het volgende:
Ik geloof ook niet dat alle AZC's overlast veroorzaken maar ben wel een tegenstander.
Eerlijk gezegd denk ik dat geen een overlast hoeft te bezorgen.
Maar de controlerende mis ik die ergens?

1500 vind ik trouwens wel wat veel.
Kijken ze daar naar hun afkomst en geloof overtuiging, en evt hekken tussen de verschillend soorten?
pi_158382578
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2015 16:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Touché.

Maar gelukkig begreep je mijn tekst ook ondanks de tikfout.
Ja gelukkig hebben ze mij niet in mijn kop gescheten, zodat ik alleen stront in mijn hersenpan heb.
pi_158382608
Bullshit. Het is propaganda
  zondag 20 december 2015 @ 16:30:18 #8
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_158382631
Ik heb tussen 2000 en 2008 in veschillende azc's gewoond door het hele land en er waren nooit problemen binnen de azc's of tussen de mensen uit het dorp en de asielzoekers. Mensen gaan er altijd vanuit dat de azc's een heleboel problemen met zich meebrengen ofzo, maar dat is gewoon niet waar.
pi_158382635
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kijken ze daar naar hun afkomst en geloof overtuiging, en evt hekken tussen de verschillend soorten?
He? Waarom zouden er hekken geplaatst moeten worden? :? En "verschillende soorten" ??? Het is geen dierentuin, we hebben het over mensen.
pi_158382645
Tot ze aan je dochter zitten.
Ура для россии
pi_158382664
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ja gelukkig hebben ze mij niet in mijn kop gescheten, zodat ik alleen stront in mijn hersenpan heb.
Je moet dan niet gelijk het zure oude mannetje uithangen, Sjon. Dat is nergens voor nodig.
pi_158382681
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

He? Waarom zouden er hekken geplaatst moeten worden? :? En "verschillende soorten" ??? Het is geen dierentuin, we hebben het over mensen.
Zouden ze zich dan niet ook daarnaar gedragen, inplaats van met messen op mekaar in te gaan of met het meubilair te gooien?
pi_158382688
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:30 schreef Woestijnvos het volgende:
Tot ze aan je dochter zitten.
  zondag 20 december 2015 @ 16:32:19 #14
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_158382696
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:24 schreef Buster24 het volgende:
Ik ben tegenstander van het huidige beleid omdat ik het inhumaan vind om ongecontroleerd verschillende geloven en culturen binnen een AZC bij elkaar te zetten. Bovendien twijfel ik of men wel voldoende aandacht schenkt aan correcte intergratie.

Maar tegenstander voor opvang en andere mensen helpen ben ik niet.
pi_158382713
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet dan niet gelijk het zure oude mannetje uithangen, Sjon. Dat is nergens voor nodig.
Weet je wat het is, ik kan 100 jr worden wat me aangedaan is vergeet ik nooit meer, krijg ik de kans voor terug te stoten komt die onherroepelijk!
pi_158382741
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Weet je wat het is, ik kan 100 jr worden wat me aangedaan is vergeet ik nooit meer, krijg ik de kans voor terug te stoten komt die onherroepelijk!
Wat is jou dan precies aangedaan, en wie is daarvoor verantwoordelijk?
pi_158382801
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:32 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Ik ben tegenstander van het huidige beleid omdat ik het inhumaan vind om ongecontroleerd verschillende geloven en culturen binnen een AZC bij elkaar te zetten. Bovendien twijfel ik of men wel voldoende aandacht schenkt aan correcte intergratie.

Maar tegenstander voor opvang en andere mensen helpen ben ik niet.
Kijk ik ben tegen het migratiebeleid dat de EU en in het verlengde daarvan de regering (gemeentes) voeren een gevolg daarvan is dat ik tegen de komst van AZC's ben.

Ik ben me er van bewust dat er zaken beter en anders gaan lopen door de huidige maatregelen maar het beleid tot nu toe was stompzinnig.
Als je een feest organiseert selecteer je bij de deur niet in de zaal en dat waren ze vergeten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zondag 20 december 2015 @ 16:38:41 #18
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_158382884
quote:

[..]

Bekijk het eerder zo: ik ben als Nederlandse jood gevlucht naar de Verenigde Staten voor vervolging ten tijde van de Tweede Wereldoorlog nadat ik mijn familie ben verloren in een razzia.

Vervolgens gaat daar een Belg die gevlucht is voor de Duitse troepen en al weken dicht op mijn neus leeft, mij vertellen 'dat de oorlogvoering dan misschien wel slecht was, maar de deportatie van joden gewoon terecht omdat het vieze gluiperds zijn'. Zo'n confrontatie lokt nu eenmaal aggressie uit.
  zondag 20 december 2015 @ 16:42:10 #19
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_158382973
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:35 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Kijk ik ben tegen het migratiebeleid dat de EU en in het verlengde daarvan de regering (gemeentes) voeren een gevolg daarvan is dat ik tegen de komst van AZC's ben.

Ik ben me er van bewust dat er zaken beter en anders gaan lopen door de huidige maatregelen maar het beleid tot nu toe was stompzinnig.
Als je een feest organiseert selecteer je bij de deur niet in de zaal en dat waren ze vergeten.
Eens. Maar die onrust helpt niet. Bovendien is dat precies wat IS wil.

Het massaal opvangen van vluchtelingen, die dus helemaal niet onderdeel willen zijn van "zo'n mooie islamitische staat" is de grootste klap geweest tegenover die broekies uit het Midden-Oosten
pi_158382985
quote:

[..]

Uitgeprocedeerden zou je in ieder geval moeten opsluiten.
pi_158383040
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Uitgeprocedeerden zou je in ieder geval moeten opsluiten.
Het zijn geen criminelen.
pi_158383068
Wat denk je trouwens dat dat kost, elke uitgeprocedeerde asielzoeker per direct opsluiten? :')
pi_158383149
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:42 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Eens. Maar die onrust helpt niet. Bovendien is dat precies wat IS wil.

Het massaal opvangen van vluchtelingen, die dus helemaal niet onderdeel willen zijn van "zo'n mooie islamitische staat" is de grootste klap geweest tegenover die broekies uit het Midden-Oosten
Een gedeelte komt uit IS gebied voor de rest veel Afghanen, Pakistanen, Irakezen, Oostblokkers

(De cijfers van het eerste half jaar)

.
Alleen in Nederland al 12.000 zonder papieren

.
Economische migranten

.
En als ze er niet door mogen gebruiken ze geweld.

Kortom tijd voor een nieuwe, fris en vooral ander beleid.
pi_158383156
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Isegrim het volgende:
Wat denk je trouwens dat dat kost, elke uitgeprocedeerde asielzoeker per direct opsluiten? :')
Hoeveel denk je dat het kost een hek binnen een hek?
Eten zullen ze toch krijgen denk ik, en gun ik ze wel hoor.

En ik ben eerder links als rechts denk ik, maar twijfel wel tussen het verschil van links en rechts.
Denk dat ik eerder geneigd ben in het midden te zitten.
pi_158383181
links propaganda.

wacht maar tot de uitkeringen omlaag gaan omdat asielzoekers ook geld nodig hebben.
c_/
pi_158383225
quote:
13s.gif Op zondag 20 december 2015 16:48 schreef Mytho het volgende:
links propaganda.

wacht maar tot de uitkeringen omlaag gaan omdat asielzoekers ook geld nodig hebben.
c_/
Zou de Euro er door gaan devalueren?
pi_158383338
quote:
links propaganda.

c_/
Tuurlijk, de uitkeringen. Want dat is echt de enige optie.
pi_158383425
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

In beginsel wel of niet, of denk je dat er bij zijn die de taal machtig zijn?
pi_158383428
quote:
links propaganda.

c_/
Links is de discussie heel sluw aan het verplaatsen van het kostenplaatje naar overlast. Want het klopt inderdaad dat het met de overlast heel vaak gewoon meevalt, zeker gezien de verwachtingen.

Een nieuwsbericht als deze focust ook vooral op de overlast. Geen haan die ernaar kraait dat deze onzin ons miljarden per jaar gaat kosten. Maar dat gaan we allemaal zien op ons loonstrookje straks. Dát zal pas de daadwerkelijke overlast opleveren. Niet de IS-er of een verkrachter hier en daar.
pi_158383511
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 16:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Een migrant kost geld, dat is niet nieuws de Volkskrant berichtte daar in september al over

Deze Egyptenaar in Zweden is daar ook gewoon eerlijk over.
pi_158383554
quote:
links propaganda.

c_/
Dat zou een zeer positief neveneffect zijn.
pi_158383597
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 17:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je geen eigenzaak hebt Skos?

Of dat je inkomen gerelateerd is aan die mensen?
Of zelfs dat jouw klanten hun inkomen aan die mensen gerelateerd is, of moet ik zeggen was?

Of dat er ook maar iets in die aard met je inkomen van doen heeft?

Als wel dan denk maar eens aan ECHO.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2015 17:16:15 ]
  zondag 20 december 2015 @ 17:35:09 #33
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158384621
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 17:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

8)7
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158385420
quote:
Een grote zwijgende fatsoenlijke meerderheid heeft geen bezwaar tegen asielzoekers
Nu begrijp ik het goed, ik dacht eerst dat ze met het onderzoek hadden geknoeid ala Diederik Stapel, maar ik had niet goed gelezen: het onfatsoenlijk deel van de steekproef is niet meegeteld, dat zijn dus de PVVers en sympathisanten.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_158385781
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 18:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]

het onfatsoenlijk deel van de steekproef is niet meegeteld, dat zijn dus de PVVers en sympathisanten.
Begrijp ik dat goed, dat jij ze automatisch daarbij indeelt?

Staat er niet duidelijk in dat het jouw mening is, komt me eerder over als een gegeven.
pi_158386246
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 18:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Staat er niet duidelijk in dat het jouw mening is, komt me eerder over als een gegeven.
Anders kan ik de peiling niet kloppend krijgen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 20 december 2015 @ 18:28:59 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_158386308
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 18:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Onze Oud Student behoort tot het immer aanzwellende boze-blanke-mannengilde op Fok! dat zich stelselmatig beledigd en genegeerd voelt door zichzelf superieur wanende policor Gütmenschen en zo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_158386461
En toch als het puntje bij paaltje komt en het AZC om de hoek geplaatst wordt is iedereen tegen.

Vraagstelling zou dan ook moeten zijn: er komt een AZC in je achtertuin: voor / tegen.
pi_158386766
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 18:34 schreef BlauweSporttas het volgende:
En toch als het puntje bij paaltje komt en het AZC om de hoek geplaatst wordt is iedereen tegen.

Vraagstelling zou dan ook moeten zijn: er komt een AZC in je achtertuin: voor / tegen.
Heb jij een AZC in je "achtertuin" ?

Ik heb misschien wel de grootste opvang van Nederland in mijn "achtertuin" en ik zie hier helemaal geen protest of verzet daartegen. En van overlast heb ik trouwens ook nog niets gemerkt. Wel zie ik allerlei vrijwillige initiatieven ontstaan om deze mensen die vaak niets meer hebben bijvoorbeeld aan kleding te helpen, of gewoon wat gezelschap te bieden.
pi_158386828
Zolang ze niet onder, naast of in mijn appartement of in de directe omgeving van mij komen te wonen maak het mij weinig uit hoeveel asielzoekers hier naartoe komen.

Zeg maar de NIMBY gedachte, en dat zal bij twee derde van de zwijgende bevolking ook wel zo zijn.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_158387305
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 18:47 schreef -Hakuna- het volgende:
Zolang ze niet onder, naast of in mijn appartement of in de directe omgeving van mij komen te wonen maak het mij weinig uit hoeveel asielzoekers hier naartoe komen.

Zeg maar de NIMBY gedachte, en dat zal bij twee derde van de zwijgende bevolking ook wel zo zijn.
In principe eens, maar als ik verder denk, denk ik wat gaat het worden het begin van het einde misschien?
Denk dat de economie pas aan het herstellen is, en dan komt volgens mij de volgende klap, al dan niet direct dan wel indirect.
pi_158387403
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 18:26 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Anders kan ik de peiling niet kloppend krijgen :)
Zou er niet een heel stuk grijs gebied tussen kunnen zitten?
pi_158387423
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Heb jij een AZC in je "achtertuin" ?

Ik heb misschien wel de grootste opvang van Nederland in mijn "achtertuin" en ik zie hier helemaal geen protest of verzet daartegen. En van overlast heb ik trouwens ook nog niets gemerkt. Wel zie ik allerlei vrijwillige initiatieven ontstaan om deze mensen die vaak niets meer hebben bijvoorbeeld aan kleding te helpen, of gewoon wat gezelschap te bieden.
Dat moet Heumensoord zijn.
Mijn ex woont er bijna naast en ik werk er 3 kom verderop.
Dan weet je ook dat er in Nijmegen heel weinig sympathie is voor hun "klaag demo's" kijk maar eens bij de commentaren in de Gelderlander
pi_158387745
Beetje naïef
  zondag 20 december 2015 @ 19:30:28 #46
28033 Pek
je moet wat
pi_158387759
Ja hoor, laat maar komen. *O*
Amsterdam staat er niet tussen, dus ik heb er geen last van.

https://www.coa.nl/nl/opvanglocaties

:P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_158388147
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:45 schreef Isegrim het volgende:
Maar als een uitgeprocedeerde asielzoeker op straat gezet wordt en hij begaat dan een misdaad, dan krijgt de regering weer de schuld van dat je zulke mensen dan ook niet op straat moet laten leven; dat je daar dan op kunt wachten.
pi_158388151
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

In beginsel wel of niet, of denk je dat er bij zijn die de taal machtig zijn?
Er staat "Wacht maar tot de uitkeringen omlaag gaan omdat asielzoekers ook geld nodig hebben". Daartussen is geen causaal verband.
pi_158388207
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 19:15 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Dan weet je ook dat er in Nijmegen heel weinig sympathie is voor hun "klaag demo's" kijk maar eens bij de commentaren in de Gelderlander
Ja, dat zijn de schreeuwers waar dit topic mede over gaat. Het soort mensen dat boze reacties onder artikeltjes in de lokale nieuwsmedia plaatst. :')
pi_158388231
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2015 19:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar als een uitgeprocedeerde asielzoeker op straat gezet wordt en hij begaat dan een misdaad, dan krijgt de regering weer de schuld van dat je zulke mensen dan ook niet op straat moet laten leven; dat je daar dan op kunt wachten.
Dat klopt ook. Daarom moet je dakloze mensen ook gewoon een dak bieden. Geen gevangenis.
pi_158388251
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 18:34 schreef BlauweSporttas het volgende:

Wat een flauwekul. Niemand krijgt een AZC in zijn achtertuin. Dan moet je wel een hele grote achtertuin hebben.
pi_158388267
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat klopt ook. Daarom moet je dakloze mensen ook gewoon een dak bieden. Geen gevangenis.
Direct een gevangenis lijkt me idd niet meteen nodig, maar wel een sober, afgesloten onderkomen van waaruit ze niet meteen de illegaliteit in kunnen duiken. Voorkomen dat ze het terrein af kunnen tot ze het land uit gezet kunnen worden.
pi_158388329
quote:

[..]

Kijk hier kan ik het nou mee eens zijn dakloze mensen een dak bieden, dus ook die welke hier zijn wat geen dak boven het hoofd hebben!
Of zelfs niks te eten hebben.

Of wat raad je die mensen aan hun paspoort weg te gooien en zich als asielzoeker te laten registreren?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2015 19:54:40 ]
pi_158388496
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 19:50 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Niemand krijgt een AZC in zijn achtertuin. Dan moet je wel een hele grote achtertuin hebben.
Dit is ook geen achtertuin en toch houd men het tegen?

http://www.telegraaf.nl/b(...)it_achtertuin__.html
pi_158388514
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 19:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dit is ook geen achtertuin en toch houd men het tegen?

Ik vrees voor een AZC op mijn balkon.
pi_158388563
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vrees voor een AZC op mijn balkon.
Ga er eens inhoudelijk op in zeg in plaats van je balkon?
Je balkon zal me worst wezen net zo als jouw mijn achtertuin worst zal wezen neem ik aan.
pi_158388576
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ga er eens inhoudelijk op in zeg in plaats van je balkon?
Je balkon zal me worst wezen net zo als jouw mijn achtertuin worst zal wezen neem ik aan.
Een AZC past niet in een achtertuin. Klaar.
pi_158388585
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een AZC past niet in een achtertuin. Klaar.
Maar in die kazerne dus wel!
pi_158388597
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 19:15 schreef Buster24 het volgende:

[..]

De commentaren in de Gelderlander zijn mooi als voorbeeld: Die zij dus niet van de zwijgende meerderheid ...
pi_158388613
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Maar in die kazerne dus wel!
Als een AZC in een kazerne past hoeft ie niet in de achtertuin.
pi_158388650
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als een AZC in een kazerne past hoeft ie niet in de achtertuin.
Juist en dus niet aangrenzend aan mensen hun achtertuin.
pi_158388659
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De commentaren in de Gelderlander zijn mooi als voorbeeld: Die zij dus niet van de zwijgende meerderheid ...
Lees ook over bedorven vlees en over diesel olie.
pi_158388674
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Juist en dus niet aangrenzend aan mensen hun achtertuin.
De stelling ging over een AZC IN de achtertuin. Niet aangrenzend aan hun achtertuin. Zo zie je maar, de meeste mensen brallen gewoon dingen die leuk klinken maar niet waar zijn.
pi_158388713
quote:
2s.gif Op zondag 20 december 2015 19:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Direct een gevangenis lijkt me idd niet meteen nodig, maar wel een sober, afgesloten onderkomen van waaruit ze niet meteen de illegaliteit in kunnen duiken. Voorkomen dat ze het terrein af kunnen tot ze het land uit gezet kunnen worden.
Hoe wou je dat noemen anders dan een gevangenis? :D
pi_158388756
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De stelling ging over een AZC IN de achtertuin. Niet aangrenzend aan hun achtertuin. Zo zie je maar, de meeste mensen brallen gewoon dingen die leuk klinken maar niet waar zijn.
Tja normaal neem ik alles letterlijk dus maar goed dat ik het ook eens terug krijg, al dacht ik niet beweerd te hebben in de achtertuin.
Als wel mijn oprechte excuus.
Maar vertel eens ben jij VVD er of zo?
Toch maar handig als men tot een partij behoord dat men zomaar iets tegen kan houden, als het bericht klopt wel te verstaan!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2015 20:10:17 ]
pi_158388768
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 20:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hoe wou je dat noemen anders dan een gevangenis? :D
Gesloten opvang of zo? Ze hoeven niet meteen in cellen opgesloten te worden of zo.
Maar hen meteen een huis en uitkering te geven terwijl ze uitgeprocedeerd zijn, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
pi_158388792
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja normaal neem ik alles letterlijk dus maar goed dat ik het ook eens terug krijg, al dacht ik niet beweerd te hebben in de achtertuin.
Als wel mijn oprechte excuus.
Maar vertel eens bij jij VVD er of zo?
Toch maar handig als men tot een partij behoord dat men zomaar iets tegen kan houden, als het bericht klopt wel te verstaan!
Wat ik in het stemhokje uitspook staat los van de stelling van dit topic. Sterker nog: het levert totaal geen toegevoegde waarde aan dit topic.
pi_158388836
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wat ik in het stemhokje uitspook staat los van de stelling van dit topic. Sterker nog: het levert totaal geen toegevoegde waarde aan dit topic.
En deze heb je daar een reactie op.

Of klopt mijn mening des te dichter bij het vuur des te warmer men het heeft?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2015 20:13:40 ]
pi_158388906
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

En deze heb je daar een reactie op.

Of klopt mijn mening des te dichter bij het vuur des te warmer men het heeft?

Zo zie je maar, de Telegraaf snapt ook niet dat een AZC niet in een achtertuin past.
pi_158388936
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:14 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zo zie je maar, de Telegraaf snapt ook niet dat een AZC niet in een achtertuin past.
Laat maar kan me al indenken bij wie je in de leer bent geweest!

Of evt nog bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2015 20:15:33 ]
pi_158389306
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 20:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De enquête ging niet over hoe denkt u over de demonstraties van asielzoekers.
Verder is een groot deel van Nederland ook nog steeds voor versoberen

En wil maar 28% meer dan 40.000 migranten opvangen een getal dat al lang bereikt is.

Wilders is niet voor niets gekozen tot politicus van het jaar om zijn standpunt over de migratie toestroom
http://www.nu.nl/politiek(...)ticus-van-jaar-.html
pi_158389399
quote:

[..]

Ja, dat zijn de schreeuwers waar dit topic mede over gaat. Het soort mensen dat boze reacties onder artikeltjes in de lokale nieuwsmedia plaatst. :')
Zoals ik schreef ik werk er, heb niemand ontmoet die een goed woord over had voor o.a. deze dame
pi_158389434
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Laat maar kan me al indenken bij wie je in de leer bent geweest!

Of evt nog bent.
Het AZC in Geldermalsen, dat komt toch op een industrieterrein? Hoeveel achtertuintjes worden daarmee in beslag genomen?
pi_158389447
Een opmerking zo er tussen door losstaand van het topic, is het niet dat er zo snel er geld binnen komt bij de overheid dat ze denken het meervoudige ervan te moeten uitgeven?
Neem die 5 mjrd, had die niet afgelost kunnen worden?
pi_158389621
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 20:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het AZC in Geldermalsen, dat komt toch op een industrieterrein? Hoeveel achtertuintjes worden daarmee in beslag genomen?
En die kazerne hoe zit het daar?

https://www.google.nl/map(...)h%3D0!7i13312!8i6656
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')