SPOILER: Leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Top 10 posters tot 20-12-2015 14:17:27Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door The_Emotion op 20-12-2015 16:16:57 ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 december 2015 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben een paar keer langs geweest, maar mocht op een gegeven moment niet meer komen.
Was het toen al je ex of toenmalige?quote:Op zondag 20 december 2015 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb wel eens m'n toenmalige blackberry naar m'n ex gegooid.
Doet nog steeds pijn, verdommequote:Op zondag 20 december 2015 14:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb wel eens m'n toenmalige blackberry naar m'n ex gegooid.
Is die der dan?quote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Monopoly het volgende:
Deze reeks past beter in het Bier en Tietenforum. G'dumme mooi man.
We hadden toen nog een relatiequote:Op zondag 20 december 2015 14:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was het toen al je ex of toenmalige?
Dan wordt de reeks ook tijdelijkquote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Monopoly het volgende:
Prutserquote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Doet nog steeds pijn, verdomme
Misschien moeten we gaan franchisen daar!quote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef renwan het volgende:
Ik kwam hier pas achter toen het uit was maar anders had ik dit echt een keer gedaan
[ afbeelding ]
Sowieso hoax.quote:Op zondag 20 december 2015 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We hadden toen nog een relatie
Köttbullar.quote:Op zondag 20 december 2015 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij was echt een knappe hollander die op een Zweed leek
Nee, dan komt het gepeupel.quote:Op zondag 20 december 2015 14:48 schreef Monopoly het volgende:
Franchise bar beginnen en PN naar die bar verbannen.quote:
Buitenlands praten doe je maar in je eigen landquote:
Cassius begonquote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Buitenlands praten doe je maar in je eigen land
ONZ is het beloofde land we moeten hier blijven.quote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Franchise bar beginnen en PN naar die bar verbannen.
Kunnen we al het gepeupelte daar laten
quote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Altijd die buitenlanders weerquote:Op zondag 20 december 2015 14:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat is wel het enige wat mij bekoort ja, heb niets anders meer in de koelkast staan.quote:
Dat klopt, als ze naar Zweden wil, houden we haar niet tegen.quote:Op zondag 20 december 2015 14:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Omdat jij steeds met allerlei Zweden aan komt zetten
quote:Op zondag 20 december 2015 14:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ [url=http://www.blik-op-blik.nl/2012_nieuwe_blikken/2012-NL-bavaria_0,0%25_gold_[Ball8841].jpg]afbeelding[/url] ]
Wat is deze
quote:
Gubbequote:Op zondag 20 december 2015 14:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Omdat jij steeds met allerlei Zweden aan komt zetten
Denk dat er zo wel een shop aan komt !!quote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck der is een mix up, daar had Geerd moeten staan!
Photoshop geerds hoofd bij die mans hoofdquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
kop van die ventquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet dan eerst nog even photoshop 'regelen.'quote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat er zo wel een shop aan komt !!
Als M4rc0 het niet doet doe ik het na de wedstrijdquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat er zo wel een shop aan komt !!
Geen dankquote:Op zondag 20 december 2015 15:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef Simterklaas het volgende:
ZOU ZE ALLEMAAL DOEN!
SAMEN MET GEERD!
Samen met Geerd die meiden doen, of die meiden doen incl Geerd?quote:Op zondag 20 december 2015 15:03 schreef Simterklaas het volgende:
ZOU ZE ALLEMAAL DOEN!
SAMEN MET GEERD!
Squatten?quote:Op zondag 20 december 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Dames en heren misschien tot vanavond. Ik ga eens met freunden sporten of zo
Geheime code gekraakt.quote:Op zondag 20 december 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Dames en heren misschien tot vanavond. Ik ga eens wordfreuden
Ook beffen?quote:Op zondag 20 december 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk gewoon lurken en verder soppen op deze mooie reeks zodat het lijkt alsof ze even weg is.quote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 20 december 2015 15:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik denk gewoon lurken en verder soppen op deze mooie reeks zodat het lijkt alsof ze even weg is.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ben nog steeds benieuwd naar pics van opso
Dat klinkt luguberquote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
Staan er een paar in LIF maar zonder hoofd
Doe ff de link man !!quote:Op zondag 20 december 2015 15:19 schreef renwan het volgende:
Staan er een paar in LIF maar zonder hoofd
In je Fok!kelder zeker...quote:Op zondag 20 december 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Kan alleen deze vinden maar die heb ik gisteren al gepostquote:
Idd komt mij bekend voor zou soweso beide raken !!!quote:Op zondag 20 december 2015 15:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Kan alleen deze vinden maar die heb ik gisteren al gepost
[ afbeelding ]
Die vloerbedekking kan echt niet.quote:Op zondag 20 december 2015 15:25 schreef renwan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft ze niet eens laten doorschemeren dat ze geen grote tetten heeft.. dan is het linksquote:Op zondag 20 december 2015 15:25 schreef renwan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
homoquote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Franchise bar beginnen en PN naar die bar verbannen.
Kunnen we al het gepeupelte daar laten
Paus !! Je wordt wel een beetje het kneusje van dit topic man!quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paus !! Je wordt wel een beetje het kneusje van dit topic man!
Maar geeft niet hoor !! Je blijft een schatje
quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heb je al kerstcadeautjes gevonden nu je toch in de kast zit?
Wow, doe eens lief.quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paus !! Je wordt wel een beetje het kneusje van dit topic man!
Maar geeft niet hoor !! Je blijft een schatje
Fuck ik moet mijn vriendin eens streng toespreken... Tis niet de bedoeling dat ze alles online gooit.quote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Ga hier maar mee spelen.
[ afbeelding ]
Een zeemonster!quote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Ga hier maar mee spelen.
[ afbeelding ]
Zondequote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Ga hier maar mee spelen.
[ afbeelding ]
Daar past nog wel een tentakel tussenquote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Ga hier maar mee spelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2015 15:47 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Daar past nog wel een tentakel tussen
Alweer aan de pils Leeuw?quote:Op zondag 20 december 2015 15:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In swart of wit getooi
In 'n stoet of in konvooi
Wonder elkeen hoelank alles nog sal duur
En leef holderstebolder
Want die kis wag op die solder
En die lewe is 'n skadu teen die muur
Pics van die teenquote:Op zondag 20 december 2015 15:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In swart of wit getooi
In 'n stoet of in konvooi
Wonder elkeen hoelank alles nog sal duur
En leef holderstebolder
Want die kis wag op die solder
En die lewe is 'n skadu teen die muur
Nee dat was Zuid Afrikaans van een liedje..quote:
Pussy, denk 6 halve liters nog vanmiddag dan is het wel mooi geweest morgen 15.45 werkenquote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee dat was Zuid Afrikaans van een liedje..
En ja ik heb vanmorgen een halve liter gehad en nu nog eentje, maar ik denk dat ik echt even moet stoppen na vandaag man.
Wil geen alcoholist worden man.quote:Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pussy, denk 6 halve liters nog vanmiddag dan is het wel mooi geweest morgen 15.45 werken
Geen idee man maar had je gelezen dat ik gedroomd had, dat ik op solicitatie moest voor HC?quote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft trouwens dat dildo gebouw bedacht??
Ja man !! Heb je al gesolliciteerd ?quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen idee man maar had je gelezen dat ik gedroomd had, dat ik op solicitatie moest voor HC?
quote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft trouwens dat dildo gebouw bedacht??
Moet nog een CV regelen en een motivatiebrief schrijven, dat laatste ben ik oer slecht in man... Ik ga eens iemand advies vragen hiermee. Want ik kom er niet uit... Wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man !! Heb je al gesolliciteerd ?
Renwan wil je wel helpen !@!quote:Op zondag 20 december 2015 16:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet nog een CV regelen en een motivatiebrief schrijven, dat laatste ben ik oer slecht in man... Ik ga eens iemand advies vragen hiermee. Want ik kom er niet uit... Wat ik moet zeggen.
'Geachte meneer/mevrouw,
Ik vind Geerd een keiharde baas en ik wil ook HC worden.
Hoogachtend Sneeuwleeuw.'
Ik heb een glas waterquote:
Zat ik de hele tijd soppend op je te wachten, maar je kwam maar nietquote:
WATER?quote:
Ja, ik fapte de hele tijd op je fobo, sorryquote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zat ik de hele tijd soppend op je te wachten, maar je kwam maar niet
Hard gekomen?quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik fapte de hele tijd op je fobo, sorry
Ik durf bijna geen antwoord te geven, want dan mag ik nooit meer in deze SC postenquote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
WATER?
Pff we moeten gauw een afspraak maken, dat ik die duivel uit jou drijf.. Water![]()
Meerdere keren achter elkaarquote:
Welnee we moeten enkel die duivel uitdrijven, want dat is waarom je water drinkt...quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen antwoord te geven, want dan mag ik nooit meer in deze SC posten
Bewaar je het wel voor me, zodat ik het later kan oplikken?quote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Meerdere keren achter elkaar
Dat vind ik altijd zo wonderlijk bij vrouwen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Meerdere keren achter elkaar
De duivel zit diepquote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welnee we moeten enkel die duivel uitdrijven, want dat is waarom je water drinkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Lekkertjequote:
quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De duivel zit diepFuck, dan moeten we echt de Geerd bijbel en bierkrans erbij halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God
Alsof ik ooit genoeg kan krijgenquote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bewaar je het wel voor me, zodat ik het later kan oplikken?
Ik kan dat helaas nietquote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo wonderlijk bij vrouwen.
Ik hoop dat hij me ooit zal vergevenquote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck, dan moeten we echt de Geerd bijbel en bierkrans erbij halen.
Ik zal je ziel redden..quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij me ooit zal vergeven
Jij ook al? Er zijn hier duivelse krachten aan het werk.quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Daar tik ik een flesje water op weg!
Sexten?quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik kan dat helaas nietmaar ik kan wel anderhalf uur fappen en het uitstellen
Wil jr dat voor me doenquote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zal je ziel redden..
[..]
Jij ook al? Er zijn hier duivelse krachten aan het werk.
Het is hun vergeven, ik zit ook aan een glaasje Spa Lemonquote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zal je ziel redden..
[..]
Jij ook al? Er zijn hier duivelse krachten aan het werk.
quote:
Uiteraard in de naam van Geerd zal ik dat doen.quote:
Wat lief van je, dat zal hij wel kunnen waarderemquote:Op zondag 20 december 2015 16:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Uiteraard in de naam van Geerd zal ik dat doen.
Ben niet enkel een profeet voor de show!
Dat gaat over goede oude tijden zie ik wel,quote:Op zondag 20 december 2015 16:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ga verder met lezen:
[ afbeelding ]
Best een geinig boekje.
Meeste posts in deze reeks en ik word doodgenegeerdquote:
Ik heb het direct voor je opgenomen man.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Meeste posts in deze reeks en ik word doodgenegeerd
Jequote:Op zondag 20 december 2015 16:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik heb het direct voor je opgenomen man.
Je moet sneeuw leeuw even helpen met een brief !!quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat voor brief?quote:Op zondag 20 december 2015 16:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je moet sneeuw leeuw even helpen met een brief !!
I know how you feel.quote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wilde Remqo ook niet kwetsen ik moest hem op een lichtkge manier erop attenderen.quote:
New niet door mijquote:Op zondag 20 december 2015 16:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit tussen een leeuw en een konijn!quote:
Ik ben tenminste liefquote:Op zondag 20 december 2015 16:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Is voor haar veiligheid iedere andere zou haar keihard pakken.
Dat ziet uit als muziek waar ik naar zou luisterenquote:
Wanneer trouwen we?quote:Op zondag 20 december 2015 17:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat ziet uit als muziek waar ik naar zou luisteren
Zal wat zachter doen de volgende keer.quote:
Je moet wel een beetje eten hoor, anders word je nooit mijn droomvrouw!quote:
Stiekem zou dat mijn leven wel compleet maken, gewoon een leuke dame.quote:Op zondag 20 december 2015 17:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje eten hoor, anders word je nooit mijn droomvrouw!
Geil zegquote:Op zondag 20 december 2015 17:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wanneer trouwen we?
Ik kan er nog wel eentje sturen via DM
quote:Op zondag 20 december 2015 17:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar wel bij de grote M een dubbele hamburger met extra bacon zeker![]()
![]()
Nee man ! Vrijwillig een broek dragenquote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd je draagt nu gewoon geen broek?! BAAS
quote:Op zondag 20 december 2015 18:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd je draagt nu gewoon geen broek?! BAAS
Wow, ik durf bijna niet. Ik ben bang dat mijn DM anders door je beeldscherm spuitquote:
TEEERINGquote:Op zondag 20 december 2015 18:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wow, ik durf bijna niet. Ik ben bang dat mijn DM anders door je beeldscherm spuit
Ik niet iig, ik moet tappen !!quote:Op zondag 20 december 2015 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Als dit irl een echte cafe was he, dikke babyboom
quote:Op zondag 20 december 2015 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Als dit irl een echte cafe was he, dikke babyboom
Ik heb al een week niet meer, en ben niet geilquote:
Hoe dan?quote:Op zondag 20 december 2015 18:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik heb al een week niet meer, en ben niet geil
Ik denk dat m'n piemol kapot isquote:
A sexueel?quote:Op zondag 20 december 2015 18:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n piemol kapot is
Nee, normaal werkt ie gewoonquote:
#oudjesstrugglesquote:Op zondag 20 december 2015 18:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Misschien heeft ie gewoon een dipje, hoop ik toch
Anders staat ie altijd paraat voor de daad
Ik moet hem misschien af en toe wat rust gunnen, Van al dat schorren word ie moequote:
quote:
Na een tijdje gaat je libido weg als je niet rukt he.quote:
En dan?quote:Op zondag 20 december 2015 19:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Na een tijdje gaat je libido weg als je niet rukt he.
Hoe langer je wacht hoe geiler je wordt toch? Bij mij is dat het geval iigquote:Op zondag 20 december 2015 19:01 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Na een tijdje gaat je libido weg als je niet rukt he.
Ik denk het, mijn kerststronk moet af en toe wat rusten. Geile meisjes mogen natuurlijk gewoon blijven PM'en dan maak ik wel een schema opquote:Op zondag 20 december 2015 19:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Kleine Eddy zal wel wat rust nodig hebben toch
Draag je wel een bril dan, voor je het weet ben je een oog kwijtquote:Op zondag 20 december 2015 19:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht hoe geiler je wordt toch? Bij mij is dat het geval iig
Dan ga ik maar eens gauw rukken vanavondquote:Op zondag 20 december 2015 19:05 schreef PausNicolaas het volgende:
In het begin maar na een tijdje heb je geen zin meer. Uit ervaring weet ik dit.
Meisje in het topic gespotquote:
Snap ik echt niet.quote:Op zondag 20 december 2015 19:05 schreef PausNicolaas het volgende:
In het begin maar na een tijdje heb je geen zin meer. Uit ervaring weet ik dit.
Misschien dat je me kan helpen met kleine Eddyquote:
Tetten foto?quote:Op zondag 20 december 2015 19:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Er staat zelfs al een foto van haar in dit topic. Maar wel zonder hoofd
Nou neequote:Op zondag 20 december 2015 19:11 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Misschien dat je me kan helpen met kleine Eddy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 december 2015 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
Heb je haar op je kontgat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Zou ik ook zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Ik heb het over een andere in LIFquote:Op zondag 20 december 2015 19:18 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik heb die spiegel foto mogen aanschouwen voor de verwijdering
Die met je moeder tochquote:Op zondag 20 december 2015 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het over een andere in LIF
En terecht !quote:Op zondag 20 december 2015 19:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Opsonisatie geniet wel van alle mannelijke aandacht hier.
Ik ga mn geslacht veranderen naar Man.quote:Op zondag 20 december 2015 19:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wacht daar anders nog even meequote:Op zondag 20 december 2015 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga mn geslacht veranderen naar Man.
En iedereen die selfies DM'tquote:Op zondag 20 december 2015 19:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wie dan?quote:Op zondag 20 december 2015 19:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
En iedereen die selfies DM't_!
Even opnoemen wie al foto's hebben gestuurd? Sneeuw-Leeuw, DerRabbit, Simterklaas.quote:
Heb je nog geen PM gekregen van haar tetten dan?quote:
Haha ach man zou wel minstens 5 DM's nodig hebben om een penispic te sturenquote:
Nope. Valt vies tegen. Stuur telkens dickpics maar ze denkt nog steeds dat het mijn bovenbeen isquote:Op zondag 20 december 2015 19:27 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Heb je nog geen PM gekregen van haar tetten dan?
Mag niet, ik zou heul graag mijn knots posten, maar piemol en snee mag nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |