Heeft ze niet eens laten doorschemeren dat ze geen grote tetten heeft.. dan is het linksquote:Op zondag 20 december 2015 15:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Kan alleen deze vinden maar die heb ik gisteren al gepost
[ afbeelding ]

homoquote:Op zondag 20 december 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Franchise bar beginnen en PN naar die bar verbannen.
Kunnen we al het gepeupelte daar laten

Paus !! Je wordt wel een beetje het kneusje van dit topic man!quote:

quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paus !! Je wordt wel een beetje het kneusje van dit topic man!
Maar geeft niet hoor !! Je blijft een schatje

quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heb je al kerstcadeautjes gevonden nu je toch in de kast zit?

Wow, doe eens lief.quote:Op zondag 20 december 2015 15:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paus !! Je wordt wel een beetje het kneusje van dit topic man!
Maar geeft niet hoor !! Je blijft een schatje

Fuck ik moet mijn vriendin eens streng toespreken... Tis niet de bedoeling dat ze alles online gooit.quote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Ga hier maar mee spelen.
[ afbeelding ]

Een zeemonster!quote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Ga hier maar mee spelen.
[ afbeelding ]

Zondequote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Ga hier maar mee spelen.
[ afbeelding ]

Daar past nog wel een tentakel tussenquote:Op zondag 20 december 2015 15:45 schreef Simterklaas het volgende:
Ga hier maar mee spelen.
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 20 december 2015 15:47 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Daar past nog wel een tentakel tussen

Alweer aan de pils Leeuw?quote:Op zondag 20 december 2015 15:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In swart of wit getooi
In 'n stoet of in konvooi
Wonder elkeen hoelank alles nog sal duur
En leef holderstebolder
Want die kis wag op die solder
En die lewe is 'n skadu teen die muur

Pics van die teenquote:Op zondag 20 december 2015 15:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In swart of wit getooi
In 'n stoet of in konvooi
Wonder elkeen hoelank alles nog sal duur
En leef holderstebolder
Want die kis wag op die solder
En die lewe is 'n skadu teen die muur

Nee dat was Zuid Afrikaans van een liedje..quote:

Pussy, denk 6 halve liters nog vanmiddag dan is het wel mooi geweest morgen 15.45 werkenquote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee dat was Zuid Afrikaans van een liedje..
En ja ik heb vanmorgen een halve liter gehad en nu nog eentje, maar ik denk dat ik echt even moet stoppen na vandaag man.

Wil geen alcoholist worden man.quote:Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pussy, denk 6 halve liters nog vanmiddag dan is het wel mooi geweest morgen 15.45 werken

Geen idee man maar had je gelezen dat ik gedroomd had, dat ik op solicitatie moest voor HC?quote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft trouwens dat dildo gebouw bedacht??

Ja man !! Heb je al gesolliciteerd ?quote:Op zondag 20 december 2015 16:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geen idee man maar had je gelezen dat ik gedroomd had, dat ik op solicitatie moest voor HC?

quote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Geerd het volgende:
Wie heeft trouwens dat dildo gebouw bedacht??

Moet nog een CV regelen en een motivatiebrief schrijven, dat laatste ben ik oer slecht in man... Ik ga eens iemand advies vragen hiermee. Want ik kom er niet uit... Wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man !! Heb je al gesolliciteerd ?

Renwan wil je wel helpen !@!quote:Op zondag 20 december 2015 16:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Moet nog een CV regelen en een motivatiebrief schrijven, dat laatste ben ik oer slecht in man... Ik ga eens iemand advies vragen hiermee. Want ik kom er niet uit... Wat ik moet zeggen.
'Geachte meneer/mevrouw,
Ik vind Geerd een keiharde baas en ik wil ook HC worden.
Hoogachtend Sneeuwleeuw.'

Ik heb een glas waterquote:

Zat ik de hele tijd soppend op je te wachten, maar je kwam maar nietquote:

WATER?quote:

Ja, ik fapte de hele tijd op je fobo, sorryquote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zat ik de hele tijd soppend op je te wachten, maar je kwam maar niet

Hard gekomen?quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik fapte de hele tijd op je fobo, sorry

Ik durf bijna geen antwoord te geven, want dan mag ik nooit meer in deze SC postenquote:Op zondag 20 december 2015 16:13 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
WATER?
Pff we moeten gauw een afspraak maken, dat ik die duivel uit jou drijf.. Water![]()

Meerdere keren achter elkaarquote:

Welnee we moeten enkel die duivel uitdrijven, want dat is waarom je water drinkt...quote:Op zondag 20 december 2015 16:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen antwoord te geven, want dan mag ik nooit meer in deze SC posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |