Bewaar je het wel voor me, zodat ik het later kan oplikken?quote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Meerdere keren achter elkaar

Dat vind ik altijd zo wonderlijk bij vrouwen.quote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Meerdere keren achter elkaar

De duivel zit diepquote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Welnee we moeten enkel die duivel uitdrijven, want dat is waarom je water drinkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen

Lekkertjequote:

quote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De duivel zit diepFuck, dan moeten we echt de Geerd bijbel en bierkrans erbij halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde voor God

Alsof ik ooit genoeg kan krijgenquote:Op zondag 20 december 2015 16:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bewaar je het wel voor me, zodat ik het later kan oplikken?

Ik kan dat helaas nietquote:Op zondag 20 december 2015 16:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo wonderlijk bij vrouwen.

Ik hoop dat hij me ooit zal vergevenquote:Op zondag 20 december 2015 16:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck, dan moeten we echt de Geerd bijbel en bierkrans erbij halen.

Ik zal je ziel redden..quote:Op zondag 20 december 2015 16:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij me ooit zal vergeven
Jij ook al? Er zijn hier duivelse krachten aan het werk.quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Daar tik ik een flesje water op weg!

Sexten?quote:Op zondag 20 december 2015 16:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik kan dat helaas nietmaar ik kan wel anderhalf uur fappen en het uitstellen

Wil jr dat voor me doenquote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zal je ziel redden..
[..]
Jij ook al? Er zijn hier duivelse krachten aan het werk.

Het is hun vergeven, ik zit ook aan een glaasje Spa Lemonquote:Op zondag 20 december 2015 16:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik zal je ziel redden..
[..]
Jij ook al? Er zijn hier duivelse krachten aan het werk.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |