man, niemand herkend haar meer.quote:Op zondag 20 december 2015 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf man die tieten van Brittany![]()
Zo zonde, was vroeger een leuke meid maar nu
Ik ook niet... maar Rousey, Weidman en Aldo zijn geen champs meerquote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
Schiet eens op met die wijven!
[..]
Denk niet dat Cerrone wint.
Weet eigenlijk niet wie die OP normaal update.quote:Op zondag 20 december 2015 00:59 schreef Eejit het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar Rousey, Weidman en Aldo zijn geen champs meer
Hooidraad. Maar die is al lang MIA.quote:Op zondag 20 december 2015 01:04 schreef Nober het volgende:
Oliveira voortaan in de lightweight na drie keer het gewicht gemist te hebben?
[..]
Weet eigenlijk niet wie die OP normaal update.
Dat is nooit een gevecht geweest dus die rematch kan meteen als title eliminator en dan Conor vs Edgar.quote:Op zondag 20 december 2015 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol laat hem nog maar 1 of 2 keer vechten voordat we dat doen.
Ohja, iets met zn keel toch?quote:Op zondag 20 december 2015 01:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is nooit een gevecht geweest dus die rematch kan meteen als title eliminator en dan Conor vs Edgar.
quote:This event is currently blacked out in Country: AR AU AW BB BD BO BR BT BZ CA CL CO CR DK DM DO EC FI GB GD GT GY HN HT IN IT JM LK LU MA ME MK MV MX NI NL NO NP PA PE PK PT PY RS SE SM SR SV TD US UY VA VE and Sub-Saharan Africa..
Ja weet het. Maar op tv kijken is ook wel chillquote:
Truequote:Op zondag 20 december 2015 02:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar op tv kijken is ook wel chill
quote:Op zondag 20 december 2015 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
Sage Northcut vs Holbrook @ 30 january
Dunno.. Nate tijdje afwezig geweest, vind Michael Johnson goed maar zie het wel gebeuren dat hij emotioneel vecht. Maar hij kan vast wel een decision pakken met wrestling.quote:
ja, van henri hooftquote:Op zondag 20 december 2015 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
lol krijgt Johnson nou po zn flikker?
Alleen main eventquote:Op zondag 20 december 2015 03:02 schreef McNulty het volgende:
Johnson is getting lit up shiiiiiiiiiiiit
waarom hoor ik D. Cruz niet?
Jawel. Studie en werk tegenwoordigquote:Op zondag 20 december 2015 03:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat wel man. Met jou? Al studie enz gevonden?
doe ff via DM, wil het over het gevecht hebbenquote:Op zondag 20 december 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Studie en werk tegenwoordig
Februari verhuizen naar London.
Drukdrukdrukdruk.
Jij al klaar met studie?
Dan lees je het niet.quote:Op zondag 20 december 2015 03:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe ff via DM, wil het over het gevecht hebben
Misschien moet ie nog een switch overwegen.quote:Op zondag 20 december 2015 03:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat een baas is die Diaz hij had gewoon een bokser moeten worden.
Vind zijn voetenwerk erg traag en platvoettig..quote:Op zondag 20 december 2015 03:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Goede Kickbokser had hem gepakt hoorquote:Op zondag 20 december 2015 03:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee manquote:Op zondag 20 december 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Studie en werk tegenwoordig
Februari verhuizen naar London.
Drukdrukdrukdruk.
Jij al klaar met studie?
Matige kickboxer ook. Vond het allemaal niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 20 december 2015 03:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goede Kickbokser had hem gepakt hoor
Heb niet echt tijd gehad manquote:
Zijn de UFC judges net zo corrupt als de boks judges?quote:Op zondag 20 december 2015 03:09 schreef THEFXR het volgende:
29-28 nate, maar 1 judge is gek, was ook al een split bij de dames eerder
Meh.quote:
het zijn dezelfde judgesquote:Op zondag 20 december 2015 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn de UFC judges net zo corrupt als de boks judges?
quote:Op zondag 20 december 2015 03:11 schreef over_hedge het volgende:
Dat had geen 13 sec maar 6 sec geduurd.
ja.quote:
Van?quote:
quote:Op zondag 20 december 2015 03:12 schreef THEFXR het volgende:
Dana weer een meltdown, ga hem gelijk tweeten, wordt ie weer gek, hahah
Veel UFC gassies hebben geen respect weetje. Badr Hari had er prima bij gepastquote:
Ben als een van de weinige meer van het boksen. Maar UFC is ook zeer vermakelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 03:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel UFC gassies hebben geen respect weetje. Badr Hari had er prima bij gepast
Ik ben meer kickboksquote:Op zondag 20 december 2015 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben als een van de weinige meer van het boksen. Maar UFC is ook zeer vermakelijk.
Een huis kan niet drijven.quote:Op zondag 20 december 2015 03:15 schreef Smoofie het volgende:
Mike's gym is op steenworpafstand can mn huis
Ja, dat is niet goed voor jequote:Op zondag 20 december 2015 03:14 schreef over_hedge het volgende:
Wat wel een beetje kut is van ufc. Sinds ik het volg is mijn ritme wel echt verneukt
Ach, doordeweeks trek ik het wel rechtquote:Op zondag 20 december 2015 03:14 schreef over_hedge het volgende:
Wat wel een beetje kut is van ufc. Sinds ik het volg is mijn ritme wel echt verneukt
Niet echt nee. Zoals nu. Normaa zou ik nu gaan slapen. Maar nu heb ik zoiets van kan deze 2 gevechten nog. Maar dan ben je zo weer 2uur verder.quote:
Same with jdsquote:Op zondag 20 december 2015 03:17 schreef over_hedge het volgende:
Zijn spieren. Wat is er mee gebeurt![]()
Als het echt een slechte lay n pray is dan is het onzeker of ze zijn contract verlengenquote:Op zondag 20 december 2015 03:16 schreef THEFXR het volgende:
nu het saaiste gevecht van de avond, Cees by lay and pray, na 1 ronde gassen
Paardenvlees was opquote:Op zondag 20 december 2015 03:17 schreef over_hedge het volgende:
Zijn spieren. Wat is er mee gebeurt![]()
hij heeft veel verloren door die stomme reebok sponseringquote:Op zondag 20 december 2015 03:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het echt een slechte lay n pray is dan is het onzeker of ze zijn contract verlengen
Hij en veel meer mensen.quote:Op zondag 20 december 2015 03:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft veel verloren door die stomme reebok sponsering
Ja, heel goed.. richting JDS zijn powerhandquote:Op zondag 20 december 2015 03:28 schreef Intellectueel het volgende:
Goed tactisch manoeuvreren door Overeem in de eerste ronde.
Ongeschonden eruit gekomen.quote:Op zondag 20 december 2015 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, heel goed.. richting JDS zijn powerhand
Saai? Nee man. Zien minstens 1x per 40 sec een stoot.quote:
Nee joh, JDS keek zelfs weg.quote:
Ik dacht "Loop gewoon eens naar voren Junior, je hebt een goede kaak, als je hem wilt raken moet je naar voren" .. maar blijkbaar slaat Cees met gemak hard genoeg om die kaak te laten wiebelenquote:Op zondag 20 december 2015 03:37 schreef THEFXR het volgende:
jullie hadden het iig helemaal fout, dat jds, Cees ko zou slaan
The iceman, Wim Hofquote:Op zondag 20 december 2015 03:40 schreef Kerftminister het volgende:
Cees vocht goed hoor, slim ook .Wederom Greg Jackson die zijn vechters altijd met fantastische gameplans laat komen.
quote:Op zondag 20 december 2015 03:40 schreef Kerftminister het volgende:
Cees vocht goed hoor, slim ook .Wederom Greg Jackson die zijn vechters altijd met fantastische gameplans laat komen.
Vind/vond het wel slim wat hij deed, want als hij verloor kon hij kiezen wat hij wilde, misschieni ets anders, won die dan kan die proberen de titelshot te krijgen.quote:Op zondag 20 december 2015 03:42 schreef McNulty het volgende:
Oja, Cees zijn contract is afgelopen met een win en hij is nu title contender!
hij was champ en men heeft een psychologische weerstand om de title van een champ af te pakkenquote:Op zondag 20 december 2015 03:42 schreef THEFXR het volgende:
wel een verschil met weidman, 65 klappen niet beantwoorden en nog niet stoppen
huh maar was cruz alleen op de pre-lims?quote:Op zondag 20 december 2015 03:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind/vond het wel slim wat hij deed, want als hij verloor kon hij kiezen wat hij wilde, misschieni ets anders, won die dan kan die proberen de titelshot te krijgen.
en nu.quote:Op zondag 20 december 2015 03:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
huh maar was cruz alleen op de pre-lims?
Ja JDS heeft een goede chin (soms iets te voor zichzelf) dus het had opzich even door kunnen gaan, maar als je zag hoe hij geraakt werd en hoe hij neer ging.. dat was echt hard, dus kan de stoppage wel begrijpen.quote:Op zondag 20 december 2015 03:42 schreef THEFXR het volgende:
wel een verschil met weidman, 65 klappen niet beantwoorden en nog niet stoppen
Ja.quote:Op zondag 20 december 2015 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Is het de moeite waard om op te blijven?
waarom niet bij jds en cees? ;sssquote:
Lijkt me ook niet.quote:Op zondag 20 december 2015 03:44 schreef Geo4kant het volgende:
Veel underdogs al gewonnen vandaag.. zou Cerrone het dan ook flikken
Nee...
Denk ik ook niet neequote:Op zondag 20 december 2015 03:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet.Dan zou RDA eerder echt zwak moeten zijn dan Cerrone goed, Cerrone weten we wat hij kan brengen, geloof niet dat hij met iets nieuws op de proppen komt.
ik zag een parlay van $2 voor 100, met diaz, overeem en marquartquote:Op zondag 20 december 2015 03:53 schreef Kerftminister het volgende:
Denk ook dat Cerrone mentaal niet helemaal klaar is. Vind het een mooie vent, maar het is wel een hele aparte ook. Schijnt veel last te hebben van nervositeit e.d.
Hoop trouwens op RDA, heb geld op hem, dan zou ik echt een zieke avond hebben qua betting als die wint.Heb ik Shevchenko, Ngannou, Nate en RDA goed. Had nog combi met RDA, Usman en Jury, maar Jury kwam weer vol arrogantie en zonder respect voor de kwaliteiten van Charles de cage in.
Marquardt had ik nooit durven zeggen.quote:Op zondag 20 december 2015 03:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zag een parlay van $2 voor 100, met diaz, overeem en marquart
Vind hem juist topfit ogen.quote:
Hij is wel lekker hoorquote:Op zondag 20 december 2015 04:01 schreef Geo4kant het volgende:
https://giant.gfycat.com/ShadySkeletalCrocodileskink.webm
Overeem KO vid
Wat zei je?quote:
zijn Omaquote:Op zondag 20 december 2015 04:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is mentaal, kan niet anders.
Cowboy hoe goed ook is een mental case. Heeft hij al hulp voor gezocht. Maar los daarvan, hij kreeg ook direct flinke klappen, ook die knie zat er direct goed op.. dan ben je wss al je lucht kwijt en als je in de slomo ziet hoe snel RDJ daarna kwam met die klappen dat was gewoon bizarquote:Op zondag 20 december 2015 04:03 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is mentaal, kan niet anders.
Echt ziek hoe die verbeterd is he, denk dat alleen Ferguson en Khabib hem kunnen verslaan, doordat die zulke zieke pressure opleggen.quote:Op zondag 20 december 2015 04:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cowboy hoe goed ook is een mental case. Heeft hij al hulp voor gezocht. Maar los daarvan, hij kreeg ook direct flinke klappen, ook die knie zat er direct goed op.. dan ben je wss al je lucht kwijt en als je in de slomo ziet hoe snel RDJ daarna kwam met die klappen dat was gewoon bizar
had ik het maar gedaanquote:
Snap niet dat mensen nog dachten dat Cerrone kans had, als je zag hoe Pettis gesloopt werdquote:Op zondag 20 december 2015 04:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Echt ziek hoe die verbeterd is he, denk dat alleen Ferguson en Khabib hem kunnen verslaan, doordat die zulke zieke pressure opleggen.
Ja, dat wordt of McGregor - Edgar of McGregor - Dos Anjos...quote:
Tip: Bij unibet kun je ook wedden op "Any fighter by" en dan KO, Sub of gewoon ook "Finish"quote:Op zondag 20 december 2015 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb vooral diep verloren op Overeem.
Mocht ook wel weer, door vandaag sta ik eindelijk weer quitte overall denk ik.quote:
Wedden op Feyenoord.quote:Op zondag 20 december 2015 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
Als Feyenoord morgen wint dan heb ik mijn verlies terug van de laatste weken.
lkkr gevecht zou dat zijn manquote:Op zondag 20 december 2015 04:22 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Make it happen!
Ben Feyenoorder maar ik zie ons niet winnen. Verdediging met Jan Arie en Nelom, echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 december 2015 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
Het is tegen NEC.quote:Op zondag 20 december 2015 04:34 schreef Kerftminister het volgende:
Ben Feyenoorder maar ik zie ons niet winnen. Verdediging met Jan Arie en Nelom, echt verschrikkelijk.
Kwestie van tijd inderdaad, misschien nog een rematch met Rothwell mocht die winnen van Barnatt en dan is het zo ver.quote:Op zondag 20 december 2015 10:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reem baas zoals altijd. Die gaat gewoon de titel pakken.
Zo heet ie, Alistair Cees Overeem.quote:Op zondag 20 december 2015 12:15 schreef perezoso het volgende:
Wat is het verhaal achter Overeem Cees noemen?
quote:Op zondag 20 december 2015 12:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Confused cameraman
http://gfycat.com/ThreadbareMindlessGreathornedowl
McGregor die eerst Nate compleet sloopt en vervolgens RDA aanpakt.quote:Op zondag 20 december 2015 04:04 schreef Kerftminister het volgende:
Khabib of Ferguson tegen RDA, enige wat kan.
Conor wil alleen een fight voor de belt.quote:Op zondag 20 december 2015 18:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
McGregor die eerst Nate compleet sloopt en vervolgens RDA aanpakt.
hij gaf commentaar bij 3 fighpass prelims en het main event, de fox prelims nietquote:Op zondag 20 december 2015 18:09 schreef McNulty het volgende:
Gaf D. Cruz ook commentaar bij deze gevechten?
[ afbeelding ]
k thnxquote:Op zondag 20 december 2015 18:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij gaf commentaar bij 3 fighpass prelims en het main event, de fox prelims niet
Jammer joh.quote:Op zondag 20 december 2015 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
Sukkelquote:Op zondag 20 december 2015 04:18 schreef Geo4kant het volgende:
jij kent greg jackson nietquote:Op zondag 20 december 2015 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik snap trouwens niet dat iedereen hier beweert dat Overeem "slim" aan het vechten was.
Hij was op den duur alleen maar wilde stoten aan het gooien, ongecontroleerd en zonder doel. Alleen die laatste was daadwerkelijk zo gepland. Had zelf verwacht dat Overeem KO zou gaan door dat knullige optreden van hem.
Verder, Diaz tegen McGregor... daar durf ik wel geld op te zetten dat Diaz wint! Zijn boxing skills en uithoudingsvermogen gaan verder dan die van McGregor.
Zeker wel maar dat neemt niet mijn kijk op het gevecht weg ;-)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kjiken of hij tegen Werdum kan uitkomen, vervolgens een herhaling van Strikeforce tussen Werdum en hemzelf te herhalen.quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Verder heeft overeem echt goed gevochten,duidelijk plan en goed uitgevoerd. Ben nu ook wel benieuwd wat zijn volgende stap wordt.
Werdum deed het staand toch beter dan gedacht en heeft zich in de tussentijd verbeterd op dat vlak. Dat wordt nog een hels karwei al geef ik Overeem meer kans tegen Werdum dan tegen Cain.quote:Op zondag 20 december 2015 22:19 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Kjiken of hij tegen Werdum kan uitkomen, vervolgens een herhaling van Strikeforce tussen Werdum en hemzelf te herhalen.
quote:Op zondag 20 december 2015 21:56 schreef E-Dubble het volgende:
Prima event gezien, afwisselende gevechten en genoeg amusementswaarde. Commentaar op fox nl was ook wel redelijk maar we mogen denk ik al blij zijn dat ze het gratis uitzenden.
Verder heeft overeem echt goed gevochten,duidelijk plan en goed uitgevoerd. Ben nu ook wel benieuwd wat zijn volgende stap wordt. Wel jammer dat Diaz had gewonnen anders had ik een half maandsalaris mogen bijschrijven
Hoeveel had je gewonnen als je voor Diaz had gekozen i.p.v. Johnson? Dat zou wat meer zijn dan een half maandsalaris schat ik zo in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond de 3.5k, dan had ik me met kerst extra veel cadeautjes gekochtquote:Op zondag 20 december 2015 23:44 schreef idefixide het volgende:
[..]
Hoeveel had je gewonnen als je voor Diaz had gekozen i.p.v. Johnson? Dat zou wat meer zijn dan een half maandsalaris schat ik zo in.
Overeem heeft mij hulpsheriff gemaaktquote:Op zondag 20 december 2015 10:08 schreef Nober het volgende:
Topic naar Overeem gestuurd en hij komt jullie binnenkort opzoeken om er wat vertrouwen in te rammen!
Ben het er niet mee eens, al die harde zwiepers waren met dezelfde bedoeling gegooid als de laatste die raak was. Het ziet er niet mooi uit als ie mist, lijkt of is dan kwetsbaar voor de counterpunch, staat teveel open op dat moment, handen ook laag als ik mij goed herinner.quote:Op zondag 20 december 2015 21:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik snap trouwens niet dat iedereen hier beweert dat Overeem "slim" aan het vechten was.
Hij was op den duur alleen maar wilde stoten aan het gooien, ongecontroleerd en zonder doel. Alleen die laatste was daadwerkelijk zo gepland. Had zelf verwacht dat Overeem KO zou gaan door dat knullige optreden van hem.
Verder, Diaz tegen McGregor... daar durf ik wel geld op te zetten dat Diaz wint! Zijn boxing skills en uithoudingsvermogen gaan verder dan die van McGregor.
Pure onzinquote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef perezoso het volgende:
Ik zit net te denken, zou baard niet functioneel zijn bij het voorkomen van KO op de kin? Een KO komt meestal door het niet aan zien komen / verwachten van een klap. De baard geeft enigszins een signaal door en zou de hersenen dus kunnen triggeren op iets wat komt. Vergezocht of kern van waarheid? Misschien wordt het dan tijd dat Cees een flinke baard creëert.
[ afbeelding ]
Sowieso kan je wat moeilijker inschatten waar de kin zit.
quote:Op maandag 21 december 2015 12:50 schreef perezoso het volgende:
Ik zit net te denken, zou baard niet functioneel zijn bij het voorkomen van KO op de kin? Een KO komt meestal door het niet aan zien komen / verwachten van een klap. De baard geeft enigszins een signaal door en zou de hersenen dus kunnen triggeren op iets wat komt. Vergezocht of kern van waarheid? Misschien wordt het dan tijd dat Cees een flinke baard creëert.
[ afbeelding ]
Sowieso kan je wat moeilijker inschatten waar de kin zit.
bron? dikke chin padding is dat hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |