man, niemand herkend haar meer.quote:Op zondag 20 december 2015 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf man die tieten van Brittany![]()
Zo zonde, was vroeger een leuke meid maar nu
Ik ook niet... maar Rousey, Weidman en Aldo zijn geen champs meerquote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef Nober het volgende:
Schiet eens op met die wijven!
[..]
Denk niet dat Cerrone wint.
Weet eigenlijk niet wie die OP normaal update.quote:Op zondag 20 december 2015 00:59 schreef Eejit het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar Rousey, Weidman en Aldo zijn geen champs meer
Hooidraad. Maar die is al lang MIA.quote:Op zondag 20 december 2015 01:04 schreef Nober het volgende:
Oliveira voortaan in de lightweight na drie keer het gewicht gemist te hebben?
[..]
Weet eigenlijk niet wie die OP normaal update.
Dat is nooit een gevecht geweest dus die rematch kan meteen als title eliminator en dan Conor vs Edgar.quote:Op zondag 20 december 2015 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol laat hem nog maar 1 of 2 keer vechten voordat we dat doen.
Ohja, iets met zn keel toch?quote:Op zondag 20 december 2015 01:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is nooit een gevecht geweest dus die rematch kan meteen als title eliminator en dan Conor vs Edgar.
quote:This event is currently blacked out in Country: AR AU AW BB BD BO BR BT BZ CA CL CO CR DK DM DO EC FI GB GD GT GY HN HT IN IT JM LK LU MA ME MK MV MX NI NL NO NP PA PE PK PT PY RS SE SM SR SV TD US UY VA VE and Sub-Saharan Africa..
Ja weet het. Maar op tv kijken is ook wel chillquote:
Truequote:Op zondag 20 december 2015 02:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja weet het. Maar op tv kijken is ook wel chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |