quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:48 schreef Snowsquall het volgende:
Bitte bitte bitte nehmen sie die linker tiette weil die rechter ist schon leer und functioneert nicht mehr
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:48 schreef Snowsquall het volgende:
Bitte bitte bitte nehmen sie die linker tiette weil die rechter ist schon leer und functioneert nicht mehr
De dood in de pot iddquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:48 schreef Negentiendertig het volgende:
Zo kil ook allemaal, totaal geen sfeer niks
Extra smaakquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:50 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me af of die leiding van de tap de afgelopen vijf jaar schoongemaakt is.
dat wordt nu 'on the fly' gedaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:50 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me af of die leiding van de tap de afgelopen vijf jaar schoongemaakt is.
Ow na wat bier tappen is die zo schoon!quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:50 schreef OProg het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:52 schreef Studiotje het volgende:
Verstopt ze nou al haar onbevruchte eieren van al die jaren?
Ook commercieel handig gedaan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:53 schreef potjecreme het volgende:
Wel leuk hoe ze het dorp erbij betrekken.
dicht purren dat beest !!!!quote:
Ik begrijp het wel.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:55 schreef Revanches het volgende:
Dat gedweep over Amsterdam steedsBlijf daar dan gewoon!
alleen de Nordschleifequote:Op zaterdag 19 december 2015 21:55 schreef OProg het volgende:
Daar zit je dan midden in Duitsland waar je eigenlijk helemaal niet wil zijn.
Ik snap ook niet zo goed wat ze daar doen. Het is helemaal niet mooi ofzo. Het is alleen maar hard werken.quote:
Of het hele nachtkastje ligt gewoon vol met zooi.quote:
Dacht een accuboormachine te horenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:56 schreef alors het volgende:
Ik zou ook weglopen met zo'n vogel in huis.
Echt een luxe probleem zo te horenquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:58 schreef OProg het volgende:
Weer eens wat anders, klagen dat er zo veel gasten zijn.
inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:59 schreef Snowsquall het volgende:
ze vinden het echt vervelend dat er gasten zijn
Potten onder elkaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 21:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Toilet poetsen zonder handschoenen
Ik weet nu beter hoe Roos die ontsteking had gekregen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:59 schreef Negentiendertig het volgende:
Toilet poetsen zonder handschoenen
moeten werken stond niet in het planquote:
dat dit kan in NederDuitslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |