Het oppervlaktewater is zo warm, dat heeft wel meerdere dagen vorst nodig om te bevriezenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat wordt een elfstedentocht volgens 1 lijntje
De rest doet niet eens aan nachtvorstjes.
Dus grofweg 2% kans op een elfstedentocht, 6% kans op nachtvorst en 92% op alles boven 0 als ik het zo zie.
SPOILER: Brrr... de vrieskist inOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja volgende run is het weer anders
Edit:
[ Bericht 3% gewijzigd door Houtenbeen op 25-12-2015 01:08:08 ]
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Goed zichtbare ring om de maan nu
Te lui om even buiten te kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
pics or it didn't happendjmo@fok.nl
ik zie hem wel verschijnen
Niet weten dat ik hier altijd om foto's aan het zeuren ben voor bij het weerberichtquote:Op vrijdag 25 december 2015 04:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Te lui om even buiten te kijken
U ook een fijne kerst en wat een heerlijke locatie woon je toch.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:20 schreef Dven het volgende:
Schaamteloze crosspost
Goedemorgen allemaal!
Allereerst een hele fijne kerst toegewenst!
Momenteel nog prachtig weer, niet zo mooi als de afgelopen dagen (toen lagen de temperaturen tussen de 16 en 19 graden) maar alsnog heel goed te doen. Zal vanmiddag een graadje of 14 worden.
In de stad was het mistig, maar eenmaal boven op de berg was het heerlijk vertoeven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kans dat we flink onder nul gaan wordt wel met de dag groter. De meeste members gaan inmiddels voor matige vorst maar strenge vorst en zelfs zeer strenge vorst zijn volgens GFS niet uitgesloten. We zullen moeten afwachten wat er uiteindelijk van komt maar het belooft in ieder geval een koud begin van het nieuwe jaar te worden!
[ afbeelding ]
Het zou nog mooier zijn als dat gemiddelde omlaag gaat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:18 schreef Geranium_Opa het volgende:
De pluim gaat flink omlaag, wat sneeuw en vorst in Januari zou wel mooi zijn
[ afbeelding ]
Snel? Weet je hoe moeilijk da ding weg te krijgen wasquote:Op vrijdag 25 december 2015 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds knap dat er zo snel korte metten wordt gemaakt van dat Euro-hoog
En dan moet ik geloven dat het binnen een paar dagen in een Scandi-hoog overgaat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Snel? Weet je hoe moeilijk da ding weg te krijgen was
Het zou nog mooier zijn als het gewoon tot maart 15 graden blijftquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn als dat gemiddelde omlaag gaat.
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het zou nog mooier zijn als het gewoon tot maart 15 graden blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |