Dit soort kaarten blijft lastig lezen voor moi. Ik zou denken blauw / paars is 'koud' maar dat staat er dan weer compleet los van.quote:
Ik in Dusseldorf. Met die drukte voelde het ook gewoon warm aan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:26 schreef MaLo het volgende:
Vandaag met 15,5 graden over de kerstmarkt in Münster gelopen
En ik in Osnabrück, kerstgevoel was ver te zoekenquote:Op zondag 20 december 2015 14:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik in Dusseldorf. Met die drukte voelde het ook gewoon warm aan.
dan kan je idd beter naar de 850 hPa kijken met temperatuur, die is een stuk duidelijker.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:45 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dit soort kaarten blijft lastig lezen voor moi. Ik zou denken blauw / paars is 'koud' maar dat staat er dan weer compleet los van.
Of de bijbehorende temperatuurkaart, maar ik weet niet waar ik die kan vinden op WZ.quote:Op zondag 20 december 2015 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
dan kan je idd beter naar de 850 hPa kijken met temperatuur, die is een stuk duidelijker.
Die van de 500 is echt om de luchtdruk en stroming.
als je in groningen woont ja maar helaas niet voor Nederland.quote:
Die warmte in noordwestelijk Rusland is wel opvallend.quote:
Donder opquote:
Het is om 01.00 CETquote:Op zondag 20 december 2015 19:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maximumtemperaturen van +1 graad aan de spaanse zuid kust ookja nee sure
Haha! Als er iets is wat weermodellen niet kunnen dan is het wel het weer van 276 uur vooruit berekenen.quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:
Klopt, maar het is wel een mooie datumquote:Op zondag 20 december 2015 20:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Haha! Als er iets is wat weermodellen niet kunnen dan is het wel het weer van 276 uur vooruit berekenen.
Wie zegt dat ik schreeuwde?quote:Op zondag 20 december 2015 20:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Eerst kijken en dan pas gaan schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |