2007 en 2011 schieten me zo te binnen als heerlijke voorjarenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben altijd een slecht voorjaar
Ik gewoon zonder jas. Prima te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:13 schreef computergirl het volgende:
Ik heb vandaag met T-shirt en jas open gelopen. Lekker zonnetje
Meeste runs laten weer een depressie zien die op ons af komt over de sub-tropische straalstroom. Met een beetje mazzel blaast die de warme lucht weer Europa in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:05 schreef dick_laurent het volgende:
Die vrieskist mag van mij daar blijven. Ik vind dit echt super relaxed, gewoon eind december met 14 graden en je jas open buiten lopen. Ideaal.
Maar goed, ziet er naar uit dat t sowieso kouder gaat worden ook hier. Hopelijk is het van korte duur
Blijft raar dat die zeikerds over de huidige warmte niet naar een kouder land verhuizenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:21 schreef aloa het volgende:
Blijft raar dat die zeikerds over de kou niet verhuizen naar een land waar het aangenaam warm is
Versta mij niet verkeerd. Ik heb liever de hele winter weer zoals deze week. Tussen de 14 en 20 is prima winterweerquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:05 schreef dick_laurent het volgende:
Die vrieskist mag van mij daar blijven. Ik vind dit echt super relaxed, gewoon eind december met 14 graden en je jas open buiten lopen. Ideaal.
Maar goed, ziet er naar uit dat t sowieso kouder gaat worden ook hier. Hopelijk is het van korte duur
Ik bedoelde niet eens zozeer hier, maar als je je aangesproken voeltquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blijft raar dat die zeikerds over de huidige warmte niet naar een kouder land verhuizen
Dat is het mooiste scenarioquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:29 schreef Dven het volgende:
Iedereen moet gewoon verhuizen waar de zomer bloedheet is en de winter soms ijskoud
Ik zeik nu niet, maar als het eenmaal -15 is, ben ik niet gezellig meerquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet eens zozeer hier, maar als je je aangesproken voelt
Nederland dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:29 schreef Dven het volgende:
Iedereen moet gewoon verhuizen waar de zomer bloedheet is en de winter soms ijskoud
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:29 schreef Dven het volgende:
Met onweersbuien des doods en tornado'squote:
dat onweer valt dan weer vaak tegen in de zomer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:54 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[..]
Met onweersbuien des doods en tornado's
afgelopen zomer niet, behalve Breda en de Randstad dan. Weet nog dat ik dat letterlijk zo op een overzichtskaartje zagquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef aloa het volgende:
[..]
dat onweer valt dan weer vaak tegen in de zomer.
Vorig jaar weinig onweer gehad, trok er elke keer langs.. tot de laatste echte onweersituatie, ging hier los, zo heftig had ik het nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
afgelopen zomer niet, behalve Breda en de Randstad dan. Weet nog dat ik dat letterlijk zo op een overzichtskaartje zag
Ik moet heel heel diep graven om de laatste onweers herinnering naarboven te halen... Zo ver ik het nu weet, nog nooit gigantisch heftige onweer meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vorig jaar weinig onweer gehad, trok er elke keer langs.. tot de laatste echte onweersituatie, ging hier los, zo heftig had ik het nog niet meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |