TT is op het scherpst van de snede.quote:
Geen liedje Mo, maar deze is ook héél grappigquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze vind ik echt geweldig grappig.
Regelmatig.... maar niet in mezelf hoorquote:
Da's een mooi kadootje van de Kerstvrouw!quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:55 schreef sacha het volgende:
ik heb Odlo handschoenen gekregen van de Kerstvrouw!
#nooitmeerkoudehanden
mja, da's verder niet belangrijk, ik heb maar wat gepakt, niet echt gezocht naar kleurtjesquote:
Zij is eigenlijk een van de weinige vrouwelijke caberatiers die ik kan pruimen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen liedje Mo, maar deze is ook héél grappig![]()
[..]
Regelmatig.... maar niet in mezelf hoor
[..]
Da's een mooi kadootje van de Kerstvrouw!
ik moest wél effe googelen, had ik nog nooit van gehoord, ziet
er wel strak uit![]()
http://www.bever.nl/odlo-(...)uU6MkCFUZAGwodbK4I7Q
[..]
mja, da's verder niet belangrijk, ik heb maar wat gepakt, niet echt gezocht naar kleurtjes![]()
hé'hé wat een zooitje alarmkwoots waren dat, nu ga ik koffie drinken
Nah.. én Plien en Biancaquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zij is eigenlijk een van de weinige vrouwelijke caberatiers die ik kan pruimen.
Op en neer naar het winkelcentrum Noordquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
en de 4 km gehaald![]()
![]()
![]()
Sport: Wandelen
Afstand: 4,03 km
Duur: 03 uren 02 minuten 59 seconden
en nu ben ik kapot
quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Op en neer naar het winkelcentrum Noord
Niet?!quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]en ergens broodje gegeten enzo natuurlijk anders had het niet 3 uur geduurd
![]()
als je stil zit of staat, telt ie geen stappen natuurlijk
En was het gezellig ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Je hebt er wel een aardig stukje op zitten vandaag. Ik heb vandaag een beetje in de keuken gelegen
Ja best wel.quote:
Dus je hebt de hele middag in de keuken gestaan voor morgenquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel.
Misschien moet ik even uitleggen dat als ik het met mijn zussen en ik het over koken hebben we dat altijd "in de keuken liggen" noemen.
Ik een keer niet, broodjes shoarmaquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja best wel.
Misschien moet ik even uitleggen dat als ik het met mijn zussen en ik het over koken hebben we dat altijd "in de keuken liggen" noemen.
Yep!quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hebt de hele middag in de keuken gestaan voor morgen
Ik heb zojuist pizza besteld voor vanavond, dat doe ik niet vaakquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik een keer niet, broodjes shoarma
Lekker ik heb al jaren niks laten bezorgen. Maar dat komt wel weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist pizza besteld voor vanavond, dat doe ik niet vaak
Je gaat dus zelf shoarma bakken, dat is ook lekker..... Met veel knoflooksausquote:Op zaterdag 19 december 2015 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker ik heb al jaren niks laten bezorgen. Maar dat komt wel weer.
en wat rauwe andijvie onderin je broodjequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat dus zelf shoarma bakken, dat is ook lekker..... Met veel knoflooksaus
Andijvie?! Volgens mijn man is het grasquote:Op zaterdag 19 december 2015 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
en wat rauwe andijvie onderin je broodje
Dat is historisch gezien volledig onjuist, het waren schapen, een ezel en een os.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef FANN het volgende:
en een Kerststalletje met hele kleine paardjes![]()
eigenlijk zielig, maar ik heb toch effe staan kijken![]()
[ afbeelding ]
Konijnenvoer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Andijvie?! Volgens mijn man is het gras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |