Iedereen die liever geen vluchtelingen wil is een Tokkie!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Van Dolf mag je niets negatiefs zeggen.
Gewoon zeggen "mag niet meer" problem solved.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als het homofobe mensen zijn moeten wij ze vertellen dat dat hier niet werkt.....
![]()
![]()
![]()
Ik ben kapot
Alsjeblieft, veeg me op.
Ze pleitte aan het begin van de uitzending voor betere informatievoorziening.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:25 schreef Coco98 het volgende:
en Sanne "De meerderheid vlucht voor oorlog"
Zo werkt dat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:27 schreef RipCity het volgende:
U2 melkt dit wel uit he. Morgen wordt hun parijs concert uitgezonden.. Hebben de rechten weer voor flinke knaken verkocht.. Hoe triest
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Dolf heeft een zoontje? Hopelijk lijkt hij op zijn moeder.
Echte een type die godwins maakt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef RipCity het volgende:
Iemand aan het eten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is vorige week al 83x gepost.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef RipCity het volgende:
Iemand aan het eten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He die hoor ik te posten.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef RipCity het volgende:
Iemand aan het eten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vluchtelingen zien er beter doorvoed uit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef RipCity het volgende:
Iemand aan het eten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik kom alleen in het topic als Derksen&co te gast zijn en vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is vorige week al 83x gepost.
Hij kan beter door Annie Leibovitz gefotografeerd worden, die maakt wat moois van die magere mensen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef RipCity het volgende:
Iemand aan het eten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leeft in ieder geval niet in die door haar zure labia uitgescheiden wolk van naïviteit waarin Gerdi haar Godwin's postuleert voor de bühne.quote:
Geile navel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij kan beter door Annie Leibovitz gefotografeerd worden, die maakt wat moois van die magere mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de uitknop.quote:
Hoe is die Michael Jackson eigenlijk een blanke geworden? Serieuze vraag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij kan beter door Annie Leibovitz gefotografeerd worden, die maakt wat moois van die magere mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis met doggin.quote:
Vitiligoquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe is die Michael Jackson eigenlijk een blanke geworden? Serieuze vraag.
Not even joking.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe is die Michael Jackson eigenlijk een blanke geworden? Serieuze vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |