SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton v Per Laursen (P)
Jamie Lewis v Daryl Gurney
Peter Wright v Keegan Brown
Gary Anderson v Boulton/Laursen
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun v Mick McGowan (P)
John Henderson v Darren Webster
Justin Pipe v Christian Kist
Mark Webster v Sun/McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong v Rene Eidams (P)
Brendan Dolan v Kyle Anderson
Kim Huybrechts v David Pallett
Michael van Gerwen v Gaweenuntawong/Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen v Sven Groen (P)
Steve Beaton v Koha Kokiri
Ian White v Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter v Viljanen/Groen
Keita Ono v Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock v Ricky Evans
Vincent van der Voort v Laurence Ryder
Phil Taylor v Ono/Tagarao
Sunday December 20
Michael Rasztovits v Rob Szabo (P)
Andy Hamilton v Joe Murnan
Mensur Suljovic v Jermaine Wattimena
Jamie Caven v Rasztovits/Szabo
Aleksandr Oreshkin v Paul Lim (P)
Stephen Bunting v Jyhan Artut
Raymond van Barneveld v Dirk van Duijvenbode
Mervyn King v Oreshkin/Lim
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer v John Michael (P)
Robert Thornton v Alan Norris
Michael Smith v Jeffrey De Zwaan
James Wade v Scheffer/Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley v Ronny Huybrechts
Wes Newton v Cristo Reyes
Dave Chisnall v Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins v Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding v Gerwyn Price
Benito van de Pas v Max Hopp
Adrian Lewis v Jan Dekker
Jelle Klaasen v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Whitlock/Evans v Caven/Rasztovits/Szabo
Chisnall/Rodriguez v Pipe/Kist
G Anderson/Boulton/Laursen v J Lewis/Gurney
Sunday December 27
Smith/De Zwaan v Beaton/Kokiri
White/Van den Bergh v Van de Pas/Hopp
Van der Voort/Ryder v Dolan/K Anderson
Van Barneveld/Van Duijvenbode v Bunting/Artut
Wade/Scheffer/Michael v Newton/Reyes
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams v Henderson/D Webster
Monday December 28
Thornton/Norris v Hamilton/Murnan
Jenkins/Young v M Webster/Sun/McGowan
K Huybrechts/Pallett v Suljovic/Wattimena
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis/Dekker v Gilding/Price
Wright/Brown v Winstanley/R Huybrechts
Taylor/Ono/Tagarao v Painter/Viljanen/Groen
Tuesday December 29
King/Oreshkin/Lim v Klaasen/Cullen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/De Zwaan/Beaton/Kokiri v White/Van den Bergh/Van de Pas/Hopp
Wade/Scheffer/Michael/Newton/Reyes v Whitlock/Evans/Caven/Rasztovits/Szabo
A Lewis/Dekker/Gilding/Price v K Huybrechts/Pallett/Suljovic/Wattimena
G Anderson/Boulton/Laursen/J Lewis/Gurney v Van der Voort/Ryder/Dolan/K Anderson
Van Gerwen/Gaweenuntawong/Eidams/Henderson/D Webster v Van Barneveld/Van Duijvenbode/Bunting/Artut
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/Brown/Winstanley/R Huybrechts v Chisnall/Rodriguez/Pipe/Kist
Thornton/Norris/Hamilton/Murnan v Jenkins/Young/M Webster/Sun/McGowan
Taylor/Ono/Taragao/Painter/Viljanen/Groen v King/Oreshkin/Klaasen/Cullen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7.![]()
![]()
goeien websitequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Het is dit trouwens.
http://www.dranka.nl/![]()
De stream die ik nog aan heb staan loopt precies gelijk met tv
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Dimitri White eruit gooit he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viljanen v Groen
Beaton v Kokiri
White v VD Bergh
Painter v Viljanen/Groen
Nou wat een gemis!1111!!!!!11!1!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lachwekkend.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik had vandaag ook een tentamen in het m-gebouw.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn tentamens vinden altijd plaats in het m-gebouw ja
Dit in tegenstelling tot sommige matige studies die nog wel eens ergens anders zitten
Is het iets met geschiedenis trouwens? Zag daar bordjes van, misschien was dat voor morgen.![]()
Wat een publiekAllemaal uit Geldermalsen ofzo
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Micro-economie gekoppeld aan belastingrecht, en dat in het Engels. Topshowquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook een tentamen in het m-gebouw.
Is het iets met geschiedenis trouwens? Zag daar bordjes van, misschien was dat voor morgen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gaan we het nu echt over tentamens hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook een tentamen in het m-gebouw.
Is het iets met geschiedenis trouwens? Zag daar bordjes van, misschien was dat voor morgen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef RipCity het volgende:
Wat een publiekAllemaal uit Geldermalsen ofzo
U MAD?![]()
Het is vakantie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaan we het nu echt over tentamens hebben.![]()
We kunnen het ook over jou hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaan we het nu echt over tentamens hebben.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Micro-economie gekoppeld aan belastingrecht, en dat in het Engels. Topshow![]()
Succes. Klinkt zeker niet makkelijk.![]()
Ik ga nu drinken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
We kunnen het ook over jou hebben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is best te doen, als je er een beetje moeite voor doetquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]![]()
Succes. Klinkt zeker niet makkelijk.
Hopelijk kan hij Kim maximaal triggeren.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Erica op 1. Zelfde sportieve postuur als die darters!Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Zouden die darters ook een onthoofding goedkeuren ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:09 schreef RipCity het volgende:
Erica op 1. Zelfde sportieve postuur als die darters!RED ONS HENNIEGOD![]()
V gerwen hierna toch?It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Pallett gooide vorig jaar tegen Lewis in de eerste ronde maar die avond speelden we liever Haxball.![]()
Een beetje leuk doen met je app, maar ondertussen het programma niet eens normaal kunnen instarten. Rot even een eind opMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De jaren hiervoor: "Tweet je leuke vragen naar hesjték Zjak"quote:
De terreur van deze editie: de epp en het brekket.![]()
Jammer dat HET NEGENTJE ook al een tijdje van de bingo af isquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De jaren hiervoor: "Tweet je leuke vragen naar hesjték Zjak"
De terreur van deze editie: de epp en het brekket.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Alleen maar dat registreren en installeren van die kutdingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De jaren hiervoor: "Tweet je leuke vragen naar hesjték Zjak"
De terreur van deze editie: de epp en het brekket,\.
Stik erin met je brekket en je eps.![]()
Mwah Dolan - Anderson had spannender kunnen wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk best een kutavond qua potjes![]()
Altijd een topshow met Rene Eidams.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk best een kutavond qua potjesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb er alsnog van genoten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah Dolan - Anderson had spannender kunnen wordenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig is dat prima gecompenseerd met afgelopen middag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Draaien ze feed the stands niet meer weg?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die 1e rondes zijn vaak lastigquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Maar als de tattoohamster - net als Dolan - sneuvelt was het best een mooi avondje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond het ''You're shit and you know you are'' ook best vermakelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Draaien ze feed the stands niet meer weg?![]()
Dan kan heul niet meer, die zit volquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef Kopiko het volgende:
FEED EIDAMS LET THEM KNOW IT'S CHRISTMAS TIMEMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
KimHuybrechts
Sinds zijn maniertjes in de PL heb ik echt een hekel gekregen aan die kut Belg. En met die tattoewage erbij is het alleen maar erger geworden. Komt langzaam een beetje in de buurt van diegene wie ik het meest haat; SmisU MAD?![]()
Haten op Dennis Smith!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
KimHuybrechts
Sinds zijn maniertjes in de PL heb ik echt een hekel gekregen aan die kut Belg. En met die tattoewage erbij is het alleen maar erger geworden. Komt langzaam een beetje in de buurt van diegene wie ik het meest haat; Smis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die MILF van de Jumbo zou ik wel droog doen. Maar dat terzijde.![]()
![]()
Dan wel die Lammers wegdenken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die MILF van de Jumbo zou ik wel droog doen. Maar dat terzijde.![]()
Haten op Pieman Andy Smith!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik Smis zeg bedoel ik niet Dennis.![]()
![]()
Kenner, al is er niet bijster veel kennis voor nodigquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef Szura het volgende:
Kim gaat bij 1-1 vast als een mongool juichenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als een bosmongool zelfs.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef Szura het volgende:
Kim gaat bij 1-1 vast als een mongool juichen![]()
Als ze beide uitgeschakeld worden kan ik daarmee levenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Dolan en Kim na elkaar, dat is niet goed voor een mens.
Zo reageer ik als Zjak het weer over werkdarts gaat hebbenquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Tja en Barney heeft als doelstelling 10 kilo afvallen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Kim; doelstelling halve finale..!!!!!!!!
Die vent is gek.![]()
Op het WK moet je je kansen pakken en moet je wedstrijden winnen
Bij andere toernooien boeit dat geen reet blijkbaarMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Huybrechts is een bruinwerkerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
Wordt Huybrechts gesponsord door Kevin de Bruyne ofzo?U MAD?![]()
hoezoquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
Wordt Huybrechts gesponsord door Kevin de Bruyne ofzo?![]()
Co-sponsorschapje van de FEBOquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Sked het volgende:
Wordt Huybrechts gesponsord door Kevin de Bruyne ofzo?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
As the story goes, "pet shop boys" is American slang for homosexuals who derive sexual gratification from putting hamsters up their behind.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Huybrechts is een bruinwerker![]()
26 December tussen 10:00 en 11:00.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lemmiwinks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
As the story goes, "pet shop boys" is American slang for homosexuals who derive sexual gratification from putting hamsters up their behind.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zijn maniertjes, hoe hij juicht na 140 te hebben gegooid bijvoorbeeldquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:quote:Duidelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn maniertjes, hoe hij juicht na 140 te hebben gegooid bijvoorbeeld
Hup PallettAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Funfact: juichen omdat je een leg pakt tegen Oosterhuisquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn maniertjes, hoe hij juicht na 140 te hebben gegooid bijvoorbeeld![]()
Toegegeven, Oosterhuis was ook wel een lastige klant op de GsoDquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Funfact: juichen omdat je een leg pakt tegen Oosterhuis
Ik juich nog steeds voor Huybrechts, fuck jullie allemaal.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Marcel, vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie zit in de studio jongens? Koert of Kutmarcel?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
kutmarcelquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie zit in de studio jongens? Koert of Kutmarcel?![]()
Ach, iemand moet de incompetentie van Ad vervangen nuquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik sta voor mijn principes, ik laat me niet overhalen door de eerste de beste popi jopi FOK! user.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij daalt serieus in mijn achting nuReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je principes zuigenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sta voor mijn principes, ik laat me niet overhalen door de eerste de beste popi jopi FOK! user.![]()
Dit siert je.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik sta voor mijn principes, ik laat me niet overhalen door de eerste de beste popi jopi FOK! user.What can change the nature of a man?![]()
Typisch Zjak weer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:48 schreef Kopiko het volgende:
GVD. Zjak begint over een vraag die via de epp tot hem kwam en komt op het brekket uit.![]()
Pallett koos Squirtle waar je altijd Charmander moet kiezen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is een obsessie voor hem geworden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij geen fan bent van JacquesReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Net als met Botteghin.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een obsessie voor hem geworden.![]()
[code]quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij geen fan bent van Jacques
Ajacied422 9 7 16
Spies 9 7 16
Slobeend 8 8 16
Bastiefcg 7 9 16
Anoonumos 9 6 15
TserrofEnoch 9 5 14
wimderon 8 6 14
baggerbaas 7 7 14
Szura 8 5 13
Sporttv 7 6 13
Max23 8 4 12
voetbalmanager2 8 4 12
de_boswachter 6 6 12
JimMH 7 4 11
Monolith 6 5 11
Mani89 5 3 8
Insomnia_ 0 7 7
Mani kan er niets van.![]()
twitter:djkoelkast twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 22:43:33Dit moet toch het meest waardeloze beroep ooit zijn. Je bent er bij MAAR JE ZIET GEEN PIJL! #rtl7darts https://t.co/rpht0t33TM reageer retweet
![]()
DJ KoelGod.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef Nober het volgende:
twitter:djkoelkast twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 22:43:33Dit moet toch het meest waardeloze beroep ooit zijn. Je bent er bij MAAR JE ZIET GEEN PIJL! #rtl7darts https://t.co/rpht0t33TM reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik zie daar toch duidelijk een pijlquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef Nober het volgende:
![]()
Het spel is op de wagen is een uitdrukking die bij het wielrennen hoortMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Djkoelkast is een prima kerelquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
Iemand die zichzelf djkoelkast noemt kan beter nooit meer op internet komenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij kijkt liever naar eventuele lekkere wijven in het publiek dan naar viesdikke darters.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef Nober het volgende:
What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie daar toch duidelijk een pijl![]()
![]()
doe is normaal. Lijpe kerelquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Sked het volgende:
Iemand die zichzelf djkoelkast noemt kan beter nooit meer op internet komen![]()
Wat een genottelijke eerste twee dagen zouden dat zijn, man man man
Pallet is op de wagen was beter geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Het spel is op de wagen is een uitdrukking die bij het wielrennen hoort![]()
Hamtaro staat ook wel echt bagger te gooien zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog beter jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pallet is op de wagen was beter geweest.
Ik kijk nu ook.
Hopelijk wint Huybrechts.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk geen Kim in de tweede ronde![]()
Je daalt in achtingquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hopelijk wint Huybrechts.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hopelijk wint Huybrechts.![]()
![]()
Jij en ik zijn de enigen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hopelijk wint Huybrechts.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mani en ik waarderen dit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hopelijk wint Huybrechts.What can change the nature of a man?![]()
Nein nein nein neinquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hopelijk wint Huybrechts.![]()
Wij snappen elkaar.quote:
Owen Pallett gun ik het niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Kim begint steeds meer op een aardbei te lijken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
oei[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: