Die 1e rondes zijn vaak lastigquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk best een kutavond qua potjes
Maar als de tattoohamster - net als Dolan - sneuvelt was het best een mooi avondje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk best een kutavond qua potjes
Ik vond het ''You're shit and you know you are'' ook best vermakelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Draaien ze feed the stands niet meer weg?
Dan kan heul niet meer, die zit volquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:17 schreef Kopiko het volgende:
FEED EIDAMS LET THEM KNOW IT'S CHRISTMAS TIME
Haten op Dennis Smith!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
KimHuybrechts
Sinds zijn maniertjes in de PL heb ik echt een hekel gekregen aan die kut Belg. En met die tattoewage erbij is het alleen maar erger geworden. Komt langzaam een beetje in de buurt van diegene wie ik het meest haat; Smis
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die MILF van de Jumbo zou ik wel droog doen. Maar dat terzijde.
Dan wel die Lammers wegdenken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Die MILF van de Jumbo zou ik wel droog doen. Maar dat terzijde.
Haten op Pieman Andy Smith!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik Smis zeg bedoel ik niet Dennis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |