Ik dacht dat jouw man gisteren schreef dat jij ook onderweg was. Dan weet je toch of ie er lag?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:36 schreef Goitske het volgende:
Heeft spezza de stok? Of ligt hij er nog?
neeeuh, ik schreef dat ze weg was. waar naartoe wist ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:01 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw man gisteren schreef dat jij ook onderweg was. Dan weet je toch of ie er lag?
Schrijf dan niks...iedereen hoopte op een potje matten minimeet bij de stok.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
neeeuh, ik schreef dat ze weg was. waar naartoe wist ik niet
ik ook, het mocht helaas niet zo zijnquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:34 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Schrijf dan niks...iedereen hoopte op een potje matten minimeet bij de stok.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik ook, het mocht helaas niet zo zijn
Ben gewoon van de Loenen kant daar naar toe gereden. Niks geen controle of ik bestemmingsverkeer was.quote:
klopt, ik maakte het ook allemaal een beetje spannenderquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben gewoon van de Loenen kant daar naar toe gereden. Niks geen controle of ik bestemmingsverkeer was.
Technisch gezien was ik ook bestemmingsverkeer trouwens, want ik kwam daar wat ophalen.
de goedequote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
Naar een plaats waar stok nog niet geweest is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |