Thug life for you broquote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ja, jankt om alles screamqueen dramatisch totaal van de wereld bij minste of geringste
En waarom zou je dit doen en hem weer terug leggen ipv hem dan ergens anders terug te plaatsen?quote:Op zondag 20 december 2015 15:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik volg dit topic al jaren, en heb ook wel eens vroeger meegedaan.
Als je die stok opgehaald had, van een ander kleurtje had voorzien, en daarna aan een ander bord had geknoopt, was er veel minder ophef over geweest.quote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
Oké, ik zal maar eerlijk zijn en zeggen dat ik het wel was...
Echter zat er tussen het ophalen en terugleggen nog geen 1,5 uur, ik had hier neergezet dat ik hem in de middag zou ophalen, om te voorkomen dat iemand zou misgrijpen...
Reden: Het roze vond ik echt vreselijk, en heb hem dus weer zwart gemaakt, teruggelegd en hou mij er nu weer vanaf.
Ik had niet verwacht dat iemand hem zou ophalen, maar rekende wel een beetje op Fien, dus had er voor de zekerheid een briefje neergelegd, dat ik hem daar weer terug kon leggen.quote:Op zondag 20 december 2015 15:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En waarom zou je dit doen en hem weer terug leggen ipv hem dan ergens anders terug te plaatsen?
Mja of hij probeert ook een troll te zijn en net doen alsof hij het was. Of het is nog steeds dezelfde sneue gast van zoals ik hem.ken uit het radio49 topicquote:Op zondag 20 december 2015 15:57 schreef Light het volgende:
[..]
Als je die stok opgehaald had, van een ander kleurtje had voorzien, en daarna aan een ander bord had geknoopt, was er veel minder ophef over geweest.
er zijn 3 verplaatsingen per dag ongeveerquote:Op zondag 20 december 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat iemand hem zou ophalen, maar rekende wel een beetje op Fien, dus had er voor de zekerheid een briefje neergelegd, dat ik hem daar weer terug kon leggen.
quote:Op zondag 20 december 2015 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
Oké, ik zal maar eerlijk zijn en zeggen dat ik het wel was...
Echter zat er tussen het ophalen en terugleggen nog geen 1,5 uur, ik had hier neergezet dat ik hem in de middag zou ophalen, om te voorkomen dat iemand zou misgrijpen...
Reden: Het roze vond ik echt vreselijk, en heb hem dus weer zwart gemaakt, teruggelegd en hou mij er nu weer vanaf.
Je had hem ook ergens anders in die regio kunnen plaatsen. Had fien hem.ook kunnen halenquote:Op zondag 20 december 2015 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat iemand hem zou ophalen, maar rekende wel een beetje op Fien, dus had er voor de zekerheid een briefje neergelegd, dat ik hem daar weer terug kon leggen.
Het is toch veel leuker als iemand die stok vind en denkt: WTF hij is zwart, gister was hij nog Roze.quote:Op zondag 20 december 2015 15:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had hem ook ergens anders in die regio kunnen plaatsen. Had fien hem.ook kunnen halen
Dat was het plan dus...quote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker als iemand die stok vind en denkt: WTF hij is zwart, gister was hij nog Roze.
Om vervolgens de legger ervan te beschuldigen dat hij van kleur was veranderd terwijl de legger er geen fuck mee te maken heeft?
Ik nog meerdere zwartquote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g heeft nog en spuitbus roze liggen.
* Nattekat heeft nog een hockeystick liggenquote:Op zondag 20 december 2015 16:00 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g heeft nog en spuitbus roze liggen.
Die kun je ook aan een plaatsnaambordje bindenquote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat heeft nog een hockeystick liggen
Zolang jij gewoon waterpolo speelt heb je niets aan die hockeystick.quote:Op zondag 20 december 2015 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat heeft nog een hockeystick liggen
Neuj, want er zit een ander slot aanquote:Op zondag 20 december 2015 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Dat papiertje had gewoon 100 kilometer verplaatst moeten worden, dat had het geintje met de stok even tijdelijk uit roulatie halen ineens een andere grap geworden. Dan had Fokker89 op pad gemoeten
Dat was mijn plan bij het zien van deze actie ook maar idd andere codequote:Op zondag 20 december 2015 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Dat papiertje had gewoon 100 kilometer verplaatst moeten worden, dat had het geintje met de stok even tijdelijk uit roulatie halen ineens een andere grap geworden. Dan had Fokker89 op pad gemoeten
er was over nagedachtquote:Op zondag 20 december 2015 16:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, want er zit een ander slot aan.
Alleen het papiertje verplaatsen werd ook niet op prijs gesteld een tijdje terug..quote:Op zondag 20 december 2015 16:04 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |