Der kan wel wat geregeld wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag grandioze gehakte muiltjes alleen tsjah studentenleven. Misschien is het tijd om een rijke man aan de haak te slaan om zo goud te mijnen.
Geeft nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn bips is blauw
No doordenken
Geerd is de rijkste man van deze SCquote:
Zal de volgende keer rustiger doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn bips is blauw
No doordenken
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Zal de volgende keer rustiger doen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Zal de volgende keer rustiger doen
Het enige wat klopt aan dit verhaal is dat het keihard wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]viezerij
Ik viel KEIHARD naar achter toen een sukkel in de bus zn balans niet kon bewaren
Dus eigenlijk kon jij je balans niet bewaren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik viel KEIHARD naar achter toen een sukkel in de bus zn balans niet kon bewaren
Jij houdt wel van keihard ofnietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Het enige wat klopt aan dit verhaal is dat het keihard was
Nee, domino effect.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kon jij je balans niet bewaren?
Keiharde sex, jazekerquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van keihard ofniet
Ben je zo'n bijzetmeisje dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als er een beer van 2 m op mij gaat leunen ga ik sowieso achterover pleuren
Je doet het er om.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als er een beer van 2 m op mij gaat leunen ga ik sowieso achterover pleuren
Officieel niet, maar als ik bardienst heb en er wordt me een drankje aangeboden sla ik dat niet altijd af. Maken ze ook geen punt van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef dimmak het volgende:
Serieuze vraag: Wie mag er alcohol drinken onder werktijd van zijn baas?
Ik werk van 8 tot 5 officieel. Maar op drukke dagen mag ik na 6u bier erbij pakken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieel niet, maar als ik bardienst heb en er wordt me een drankje aangeboden sla ik dat niet altijd af. Maken ze ook geen punt van.
En bij een slaapdienst werk ik van 16.00 tot 00.30 maar krijg ik wel nog een paar uur slaap doorbetaald want moet op werk slapen. Dan drink ik na 00.30 ook nog een biertje en wederom niemand die er een punt van maakt
Het komt wel regelmatig voor dat we na onze dienst wat meer dan 1 drankje pakken. Ben wel vaker daar dronken naar buiten gelopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 5 officieel. Maar op drukke dagen mag ik na 6u bier erbij pakken.
quote:
Te makkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als er een beer van 2 m op mij gaat
Never mind.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap m nog steeds niet omg
Herkenbaar, ik heb ook een half jaar in de horeca gewerkt. Shots in overvloed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Het komt wel regelmatig voor dat we na onze dienst wat meer dan 1 drankje pakken. Ben wel vaker daar dronken naar buiten gelopen
Enige mooie aan horecawerk eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ook een half jaar in de horeca gewerkt. Shots in overvloed.
Toen ik bij de Jumbo werkte in een grijs verleden mocht je daar na werktijd ook drinken op kosten van de baas. Dat liep zodanig hard dat dat op een gegeven moment toch maar afgeschaft werdquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ook een half jaar in de horeca gewerkt. Shots in overvloed.
Elke dag vrijmibo, dat doen we hier in de zomer. Maar dan met de bazen erbij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Toen ik bij de Jumbo werkte in een grijs verleden mocht je daar na werktijd ook drinken op kosten van de baas. Dat liep zodanig hard dat dat op een gegeven moment toch maar afgeschaft werd
En het boeit mij geen flikker. Drinken met Geerd maakt mij pas uit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso wil zo te lezen fucking hard genomen worden van achteren.
Waarom stuur je dan foto'squote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En het boeit mij geen flikker. Drinken met Geerd maakt mij pas uit.
Om vast te stellen of ik meer Duits dan Nederlands lijk. Ik hoef ook geen foto van opso terug dat heb ik niet eens gevraagd dat boeit mij geen flikker.quote:
Had ik bij mn vorige baan ook. Tenminste, een biertje van de baas en daarna mocht je flesjes voor een euro kopen. Elke dag een krat met 5 man, kapten ze ook mee toen er een tegen een boom reedquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Toen ik bij de Jumbo werkte in een grijs verleden mocht je daar na werktijd ook drinken op kosten van de baas. Dat liep zodanig hard dat dat op een gegeven moment toch maar afgeschaft werd
bier drinken > neuken tochgggquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En het boeit mij geen flikker. Drinken met Geerd maakt mij pas uit.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
bier drinken met Geerd > neuken tochggg
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef Geerd het volgende:
Even een ondergrondje gelegd big King xxl patatjes met water![]()
Scheelt weer 25 suikerklontjes
Gezond hoor, gezond!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef Geerd het volgende:
Even een ondergrondje gelegd big King xxl patatjes met water![]()
Scheelt weer 25 suikerklontjes
Geerd is een God, een God heeft jou lief en hem, dat hoeft niet direct met seks te zijn.. Heb je atheïstische achtergrond? Je moet echt leren jezelf over te geven aan een geloof.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef PausNicolaas het volgende:
SL ga dan sex meet houden met Geerd
Nee gvdquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso wil zo te lezen fucking hard genomen worden van achteren.
Een liter water?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat zo een liter ongezonder is dan die hamburger en patat samen ??
Kan je inderdaad net zo goed gelijk een pak suiker wegtikken.quote:
Omg stahpppquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
AHahaha wacht totdat ik voor jou hamburger kom
Echt he! Eigenlijk alleen maar water melk koffie en bierquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:49 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kan je inderdaad net zo goed gelijk een pak suiker wegtikken.
Baby's in je vriendkring is echt erg. Vanaf dat moment is het aflopende zaak.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag de echo foto's van mn vriendins dochter, ZOOO SCHATTIG
Is eerste, ook beetje ongeplandquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Baby's in je vriendkring is echt erg. Vanaf dat moment is het aflopende zaak.
Mokka kindje zeker ? En de neger is al plijte ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is eerste, ook beetje ongepland
Jij toch ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Denk niet dat er voor de rest nog zwangere meids in mn vriendenkring gaan komen
Vader is Nederlandse.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mokka kindje zeker ? En de neger is al plijte ?
16 'n pregnantquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag de echo foto's van mn vriendins dochter, ZOOO SCHATTIG
quote:
Zou je wel willen, hè?quote:
Wnnr is jullie sex meet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe es niet zo vies engerd !!!!!!!!!
Klopt ik ga later abt worden van mijn eigen klooster.quote:
Neem jij voor of achter?quote:
Zo zekers wel teringquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef renwan het volgende:
Geerd kan dit vast waarderen:
Geen nieuws, wél een lekker wijf met dikke tieten!
Ik ga wel braaf voor voorquote:
Nee jong die is al 18quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Pak je pedopas er maar alvast bij.
OmDat het kan !quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:25 schreef renwan het volgende:
Een of andere gek zit al de hele avond vuurwerk af te steken hier, waarom?
Op 43 hoog?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:25 schreef renwan het volgende:
Een of andere gek zit al de hele avond vuurwerk af te steken hier, waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |