Het komt wel regelmatig voor dat we na onze dienst wat meer dan 1 drankje pakken. Ben wel vaker daar dronken naar buiten gelopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik werk van 8 tot 5 officieel. Maar op drukke dagen mag ik na 6u bier erbij pakken.
quote:
Te makkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als er een beer van 2 m op mij gaat
Never mind.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap m nog steeds niet omg
Herkenbaar, ik heb ook een half jaar in de horeca gewerkt. Shots in overvloed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Het komt wel regelmatig voor dat we na onze dienst wat meer dan 1 drankje pakken. Ben wel vaker daar dronken naar buiten gelopen
Enige mooie aan horecawerk eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ook een half jaar in de horeca gewerkt. Shots in overvloed.
Toen ik bij de Jumbo werkte in een grijs verleden mocht je daar na werktijd ook drinken op kosten van de baas. Dat liep zodanig hard dat dat op een gegeven moment toch maar afgeschaft werdquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ook een half jaar in de horeca gewerkt. Shots in overvloed.
Elke dag vrijmibo, dat doen we hier in de zomer. Maar dan met de bazen erbij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Toen ik bij de Jumbo werkte in een grijs verleden mocht je daar na werktijd ook drinken op kosten van de baas. Dat liep zodanig hard dat dat op een gegeven moment toch maar afgeschaft werd
En het boeit mij geen flikker. Drinken met Geerd maakt mij pas uit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso wil zo te lezen fucking hard genomen worden van achteren.
Waarom stuur je dan foto'squote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En het boeit mij geen flikker. Drinken met Geerd maakt mij pas uit.
Om vast te stellen of ik meer Duits dan Nederlands lijk. Ik hoef ook geen foto van opso terug dat heb ik niet eens gevraagd dat boeit mij geen flikker.quote:
Had ik bij mn vorige baan ook. Tenminste, een biertje van de baas en daarna mocht je flesjes voor een euro kopen. Elke dag een krat met 5 man, kapten ze ook mee toen er een tegen een boom reedquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:14 schreef Cassius het volgende:
[..]
Toen ik bij de Jumbo werkte in een grijs verleden mocht je daar na werktijd ook drinken op kosten van de baas. Dat liep zodanig hard dat dat op een gegeven moment toch maar afgeschaft werd
bier drinken > neuken tochgggquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En het boeit mij geen flikker. Drinken met Geerd maakt mij pas uit.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
bier drinken met Geerd > neuken tochggg
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef Geerd het volgende:
Even een ondergrondje gelegd big King xxl patatjes met water![]()
Scheelt weer 25 suikerklontjes
Gezond hoor, gezond!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef Geerd het volgende:
Even een ondergrondje gelegd big King xxl patatjes met water![]()
Scheelt weer 25 suikerklontjes
Geerd is een God, een God heeft jou lief en hem, dat hoeft niet direct met seks te zijn.. Heb je atheïstische achtergrond? Je moet echt leren jezelf over te geven aan een geloof.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef PausNicolaas het volgende:
SL ga dan sex meet houden met Geerd
Nee gvdquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Opso wil zo te lezen fucking hard genomen worden van achteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |