Der kan wel wat geregeld wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag grandioze gehakte muiltjes alleen tsjah studentenleven. Misschien is het tijd om een rijke man aan de haak te slaan om zo goud te mijnen.

Geeft nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn bips is blauw
No doordenken

Geerd is de rijkste man van deze SCquote:

Zal de volgende keer rustiger doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn bips is blauw
No doordenken

quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Zal de volgende keer rustiger doen

quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Zal de volgende keer rustiger doen

Het enige wat klopt aan dit verhaal is dat het keihard wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]viezerij
Ik viel KEIHARD naar achter toen een sukkel in de bus zn balans niet kon bewaren

Dus eigenlijk kon jij je balans niet bewaren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik viel KEIHARD naar achter toen een sukkel in de bus zn balans niet kon bewaren

Jij houdt wel van keihard ofnietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Het enige wat klopt aan dit verhaal is dat het keihard was

Nee, domino effect.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kon jij je balans niet bewaren?

Keiharde sex, jazekerquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van keihard ofniet

Ben je zo'n bijzetmeisje dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als er een beer van 2 m op mij gaat leunen ga ik sowieso achterover pleuren

Je doet het er om.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als er een beer van 2 m op mij gaat leunen ga ik sowieso achterover pleuren

Officieel niet, maar als ik bardienst heb en er wordt me een drankje aangeboden sla ik dat niet altijd af. Maken ze ook geen punt van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:06 schreef dimmak het volgende:
Serieuze vraag: Wie mag er alcohol drinken onder werktijd van zijn baas?

Ik werk van 8 tot 5 officieel. Maar op drukke dagen mag ik na 6u bier erbij pakken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Officieel niet, maar als ik bardienst heb en er wordt me een drankje aangeboden sla ik dat niet altijd af. Maken ze ook geen punt van.
En bij een slaapdienst werk ik van 16.00 tot 00.30 maar krijg ik wel nog een paar uur slaap doorbetaald want moet op werk slapen. Dan drink ik na 00.30 ook nog een biertje en wederom niemand die er een punt van maakt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |