Hoeveel heb je nog sneeuw? ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck nu weet ik niet of ik gladiatoren moet drinken, om hetzelfde als Geerd te drinken blijft baas.
Bepalen expressie van HIF1a gen bij HL60 cellenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee, té potent![]()
Wat was trouwens dat experiment van jou?
0 gladiatoren maar nog 4 volle kratten 2 driekwart volle en en een half volle.quote:
Zuipen dus !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
0 gladiatoren maar nog 4 volle kratten 2 driekwart volle en en een half volle.
Zal straks ff kijken als der meer privacy isquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef renwan het volgende:
Geerd kan dit vast waarderen:
Geen nieuws, wél een lekker wijf met dikke tieten!
Kom je bijles geven? Ik begrijp er niets van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bepalen expressie van HIF1a gen bij HL60 cellen
Iets anders doen dan café hangenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Hey gaan jullie even iets anders doen dan café hangen !!
Praat eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie kapotmooie pumps maar #brokeleef. Tijd voor sugardaddy
Ik zag grandioze gehakte muiltjes alleen tsjah studentenleven. Misschien is het tijd om een rijke man aan de haak te slaan om zo goud te mijnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Praat eens fatsoenlijk Nederlands.
Golddigger gespotquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag grandioze gehakte muiltjes alleen tsjah studentenleven. Misschien is het tijd om een rijke man aan de haak te slaan om zo goud te mijnen.
Kijk, je kan het wel!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag grandioze gehakte muiltjes alleen tsjah studentenleven. Misschien is het tijd om een rijke man aan de haak te slaan om zo goud te mijnen.
Stay strongquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK BEN EEN STRONG INDEPENDENT WOMANover 2 jaar.
Onzin. Ik ben een proponent van ordentelijk Nederlands.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te oud om jongerentaal te begrijpen
Omg hou op. Ik voelde me vandaag net een oma toen ik de trappen afliep vanaf treinstation. MIJN KNIEËNquote:
Gofferdomme wa zegge gij?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben een proponent van ordentelijk Nederlands.
En naast Geerd valt iedereen in het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK BEN EEN STRONG INDEPENDENT WOMANover 2 jaar.
Dan is het tijd dat je wat meer gaat trainen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg hou op. Ik voelde me vandaag net een oma toen ik de trappen afliep vanaf treinstation. MIJN KNIEËN
Waar is geerdgodquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En naast Geerd valt iedereen in het niet.
Komt door squattenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan is het tijd dat je wat meer gaat trainen.
Pics van je bips.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar is geerdgod
[..]
Komt door squatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |