Om er als crew te zijn is het nog best leukquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:33 schreef renwan het volgende:
Eigenlijk krijg je van SR toch ook een beetje plaatsvervangende schaamte. Kijk al die gekkies daar staan springen op dat plein
Aah ja puntige knieën..quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:25 schreef renwan het volgende:
Oh, weet niet of ik d'r zou doen![]()
[ afbeelding ]
Leiden was de laatste keer dat ik er ben geweest, voor zo'n klein stukje wil ik me de moeite nog wel nemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om er als crew te zijn is het nog best leuk![]()
Ik heb een vriend die geluidstechnicus is bij BNN en bij SR Leiden heb via hem een CREW shirtje gekregen en heb ik twee dagen back stage kunnen rondlopen zonder dat het iemand opviel dat ik geen reet deed
Misschien heb ik je daar wel gezienquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Leiden was de laatste keer dat ik er ben geweest, voor zo'n klein stukje wil ik me de moeite nog wel nemen
Ik stond een of ander blond wijf met flinke tieten te bekkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien heb ik je daar wel gezien
Lekker wijf was het wel, zijn we nog met de hele crew overheen geweest!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik stond een of ander blond wijf met flinke tieten te bekken
Cassius wil gewoon wat cudo's en sympathie krijgen van de vrouwelijke café gangsters!quote:
Die kerk is boos want ze zouden eerst moeten sluiten en de kerstmis zal wel kloten worden.quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Cassius wil gewoon wat cudo's en sympathie krijgen van de vrouwelijke café gangsters!
Woon je ook in Limburg? Waarom spreken we niet af maar niet bij glazen huis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee toch een beetje te ver.
Ja dat klinkt als haar!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker wijf was het wel, zijn we nog met de hele crew overheen geweest!
Vond dat je er nog lang over deed om in haar broekje te komen, ik had haar binnen vijf minuten naakt op haar rug liggen, maar dat kan ook aan mijn shirt hebben gelegen.quote:
Wat een mietjes die ragequitenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Ik speel ff potje fifa en win, ragequit die andere gast. Gisteren ook al een
Werkers jatten van andere en dan worden ze boos.quote:
Blijft wel grappig hoe andere boos worden daaroverquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Werkers jatten van andere en dan worden ze boos.Gooi ze dan niet uit je grens homo!
Alles onder de rivieren en buiten Hollandquote:
Wat ook een bazenspel blijftquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef Geerd het volgende:
In de trein wordt nog regelmatig AO2 Rome etc gespeelt
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Simterklaas het volgende:
Op vrijdag 18 december 2015 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verkapte AA-meeting dit
Hoezo AA meetingquote:
Sowerso! !!!Zuipuhquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoezo AA meeting![]()
Dit is de zuipclub van FOk!
Ik ben allang blij dat mijn laptop Rollercoaster Tycoon 2 trektquote:
Vertrek zo naar Limburgia, anders ben ik niet meer op tijd om wat Gladiatoren te scoren!quote:
Die van mij wordt wel warm maar yoloquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat mijn laptop Rollercoaster Tycoon 2 trekt
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:11 schreef Geerd het volgende:
In de trein wordt nog regelmatig AO2 Rome etc gespeelt
Fuck nu weet ik niet of ik gladiatoren moet drinken, om hetzelfde als Geerd te drinken blijft baas.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vertrek zo naar Limburgia, anders ben ik niet meer op tijd om wat Gladiatoren te scoren!
Wanna make babies?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:17 schreef Cassius het volgende:
[..]
Help eens mee de Groningen-balans de herstellen
twitter:maximhartman twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 15:38:47Lieve dames, zullen we afspreken dit niet meer te doen in 2016? https://t.co/hi2ZSREKug reageer retweet
Zou haar keihard doen!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef renwan het volgende:
Geerd kan dit vast waarderen:
Geen nieuws, wél een lekker wijf met dikke tieten!
Al die reacties daaronder dat ze dik is. Wat ben ik dan wel niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef renwan het volgende:
Roosje valt echt wel mee bij jou ik weet het zeker!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Al die reacties daaronder dat ze dik is. Wat ben ik dan wel niet?
Internetheldenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Al die reacties daaronder dat ze dik is. Wat ben ik dan wel niet?
Ik ben toch echt dikker dan haar hoor, wel met kleinere tieten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Roosje valt echt wel mee bij jou ik weet het zeker!
Heb wat meer zelfverzekerdheid! Wat meer zelfwaarde..
Jij bent al een lekkerwijfquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe krijg je meer zelfverzekerdheid dan?
Dat hoeft niet direct verkeerd te zijn...quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben toch echt dikker dan haar hoor, wel met kleinere tieten.
Hmm... Ligt eraan aan je gevoel etc, ik ben geen psycholoog of therapeut... Maar meestal door contacten met andere te leggen etc, ik weet niet hoe jij leeft. Maar als je wat buiten komt of mensen spreekt krijg je dat ook wat meer. Er zijn mannen met allerlei smaken eigenlijk...quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee, té potentquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zo impotent dat we ivf nodig hebben?!
Barvrouw wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
fixtquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Relatie met sneeuw-leeuw beginnen,
Het is wel zo, als je achter een bar werkt krijg je na verloop van tijd een boost zelfvertrouwen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef renwan het volgende:
Rabbit en ik blaken van zelfvertrouwen
Klinkt positiefquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Een dag bij Braddie in de auto en je geeft niets meer om je leven.
Renwan wat denk jij, moet ik boeken gaan lezen, gladiators halen, gewoon nu al bier zuipen of... Ik weet het gewoon niet... Ik maak me zorgen.... Ik weet niet wat ik moet Renwan!!!!!quote:
Bier zuipen vind ik pas na 9 uur acceptabel, tenzij nachtdienst dan mag het in de ochtend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Renwan wat denk jij, moet ik boeken gaan lezen, gladiators halen, gewoon nu al bier zuipen of... Ik weet het gewoon niet... Ik maak me zorgen.... Ik weet niet wat ik moet Renwan!!!!!
Hmm pas na 9? Strenge boi ben jij... Hmm ja ik heb 4 volle kratten. 2 drie kwart volle en een half volle.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Bier zuipen vind ik pas na 9 uur acceptabel, tenzij nachtdienst dan mag het in de ochtend.
Ik zou ze alvast halen!
Ja als je nu als een gek gaat pilsen ben je om 10 uur ook geen fuck meer waard. Hekel heb ik daar altijd aanquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm pas na 9? Strenge boi ben jij... Hmm ja ik heb 4 volle kratten. 2 drie kwart volle en een half volle.
Gewoon beetje eh, niet zoveel.. Zal Geerd eens moeten vragen wat hij een acceptabele tijd vind, hij weet het.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja als je nu als een gek gaat pilsen ben je om 10 uur ook geen fuck meer waard. Hekel heb ik daar altijd aan
Hoeveel heb je nog sneeuw? ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck nu weet ik niet of ik gladiatoren moet drinken, om hetzelfde als Geerd te drinken blijft baas.
Bepalen expressie van HIF1a gen bij HL60 cellenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee, té potent![]()
Wat was trouwens dat experiment van jou?
0 gladiatoren maar nog 4 volle kratten 2 driekwart volle en en een half volle.quote:
Zuipen dus !!quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
0 gladiatoren maar nog 4 volle kratten 2 driekwart volle en en een half volle.
Zal straks ff kijken als der meer privacy isquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef renwan het volgende:
Kom je bijles geven? Ik begrijp er niets van.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bepalen expressie van HIF1a gen bij HL60 cellen
Iets anders doen dan café hangenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:14 schreef PausNicolaas het volgende:
Hey gaan jullie even iets anders doen dan café hangen !!
Praat eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie kapotmooie pumps maar #brokeleef. Tijd voor sugardaddy
Ik zag grandioze gehakte muiltjes alleen tsjah studentenleven. Misschien is het tijd om een rijke man aan de haak te slaan om zo goud te mijnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:49 schreef Cassius het volgende:
[..]
Praat eens fatsoenlijk Nederlands.
Golddigger gespotquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag grandioze gehakte muiltjes alleen tsjah studentenleven. Misschien is het tijd om een rijke man aan de haak te slaan om zo goud te mijnen.
Kijk, je kan het wel!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag grandioze gehakte muiltjes alleen tsjah studentenleven. Misschien is het tijd om een rijke man aan de haak te slaan om zo goud te mijnen.
Stay strongquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK BEN EEN STRONG INDEPENDENT WOMANover 2 jaar.
Onzin. Ik ben een proponent van ordentelijk Nederlands.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te oud om jongerentaal te begrijpen
Omg hou op. Ik voelde me vandaag net een oma toen ik de trappen afliep vanaf treinstation. MIJN KNIEËNquote:
Gofferdomme wa zegge gij?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben een proponent van ordentelijk Nederlands.
En naast Geerd valt iedereen in het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IK BEN EEN STRONG INDEPENDENT WOMANover 2 jaar.
Dan is het tijd dat je wat meer gaat trainen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg hou op. Ik voelde me vandaag net een oma toen ik de trappen afliep vanaf treinstation. MIJN KNIEËN
Waar is geerdgodquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En naast Geerd valt iedereen in het niet.
Komt door squattenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dan is het tijd dat je wat meer gaat trainen.
Pics van je bips.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar is geerdgod
[..]
Komt door squatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |