Om er als crew te zijn is het nog best leukquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:33 schreef renwan het volgende:
Eigenlijk krijg je van SR toch ook een beetje plaatsvervangende schaamte. Kijk al die gekkies daar staan springen op dat plein
Aah ja puntige knieën..quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:25 schreef renwan het volgende:
Oh, weet niet of ik d'r zou doen![]()
[ afbeelding ]
Leiden was de laatste keer dat ik er ben geweest, voor zo'n klein stukje wil ik me de moeite nog wel nemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om er als crew te zijn is het nog best leuk![]()
Ik heb een vriend die geluidstechnicus is bij BNN en bij SR Leiden heb via hem een CREW shirtje gekregen en heb ik twee dagen back stage kunnen rondlopen zonder dat het iemand opviel dat ik geen reet deed
Misschien heb ik je daar wel gezienquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Leiden was de laatste keer dat ik er ben geweest, voor zo'n klein stukje wil ik me de moeite nog wel nemen
Ik stond een of ander blond wijf met flinke tieten te bekkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien heb ik je daar wel gezien
Lekker wijf was het wel, zijn we nog met de hele crew overheen geweest!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik stond een of ander blond wijf met flinke tieten te bekken
Cassius wil gewoon wat cudo's en sympathie krijgen van de vrouwelijke café gangsters!quote:
Die kerk is boos want ze zouden eerst moeten sluiten en de kerstmis zal wel kloten worden.quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Cassius wil gewoon wat cudo's en sympathie krijgen van de vrouwelijke café gangsters!
Woon je ook in Limburg? Waarom spreken we niet af maar niet bij glazen huis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee toch een beetje te ver.
Ja dat klinkt als haar!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker wijf was het wel, zijn we nog met de hele crew overheen geweest!
Vond dat je er nog lang over deed om in haar broekje te komen, ik had haar binnen vijf minuten naakt op haar rug liggen, maar dat kan ook aan mijn shirt hebben gelegen.quote:
Wat een mietjes die ragequitenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef renwan het volgende:
Ik speel ff potje fifa en win, ragequit die andere gast. Gisteren ook al een
Werkers jatten van andere en dan worden ze boos.quote:
Blijft wel grappig hoe andere boos worden daaroverquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Werkers jatten van andere en dan worden ze boos.Gooi ze dan niet uit je grens homo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |