In een rap tempo?quote:
Jij dacht hetzelfdequote:
Bambambamquote:
You know itquote:
Ik ben zo beschaafd en erudiet als een middeleeuwse riddert schatquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:58 schreef Fripsel het volgende:
Dat zou jij doen als je mij was geweest Uitstralingdit was gewoon cute.
Het is niet voor niets 'vrij'dag vandaagquote:
Is het vrijdag?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet voor niets 'vrij'dag vandaag
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo beschaafd en erudiet als een middeleeuwse riddert schat
Ik ben zeker wel vrij ja.quote:
Dat klopt, ik ben vrij vandaagquote:
Ja dat laatste gaat in mijn geval lastig aangezien zij zich zo'n 170 km van mij vandaan bevindt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben vrij en heb gevrijd
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is niet voor niets 'vrij'dag vandaag
quote:
Je moet er wat voor over hebben aequequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat laatste gaat in mijn geval lastig aangezien zij zich zo'n 170 km van mij vandaan bevindt.
De mijne zit naast mequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat laatste gaat in mijn geval lastig aangezien zij zich zo'n 170 km van mij vandaan bevindt.
Heb ik ook maar soms gaan dingen voor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben aeque
Je zit er niet eens op?quote:
Doe jij maar een Fallin danquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is nu te druk met Fallout
Wie 'kent' jou niet?quote:
Wat had je besteld?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef Myraela het volgende:
Thuiskomen en de pakketjesman nog net voor de deur treffen.
Niets. Dat maakt het nog beter.quote:
Nice.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets. Dat maakt het nog beter.
Een supergave staande mixer en een staafmixer voor m'n blog gekregen.
quote:
Die van mij neemt geen takken mee naar binnen. Zijn karkassen wil ie wel mee naar binnen slepen, maar neequote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:42 schreef Samzz het volgende:
Oh wacht, dat interesseert je niet. Stom.
Grrrrrquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Yats gaat er ook nog iets aardigs uit jouw mond komen of kom je alleen maar grommen?
Dus jij gaat je daar nu wat van aantrekken?quote:
Mwa.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Dus jij gaat je daar nu wat van aantrekken?
Lekker boeiend toch?
Als je gezellig mee komt zeuren pas je er goed bij.quote:
Mooi hequote:
Ik zeg ook niet dat jij zeurt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vind niet dat ik aan het zeuren ben. Was gewoon een random realisation.
Ik zou het wel moeten doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij zeurt.
Leuke dingen doen is voor paupersquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je gezellig mee komt zeuren pas je er goed bij.
Maar vertel: Ga je van het weekend nog wat leuks doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:42 schreef Samzz het volgende:
Oh wacht, dat interesseert je niet. Stom.
Hoezo heb je het gemist? :$quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef MissMSX het volgende:
Het tienjarigkennismakingsjubileum van Air en mij gemist
Het was afgelopen dinsdag om 22:39 uurquote:
Over tien jaar weer een kans.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:56 schreef MissMSX het volgende:
Het tienjarigkennismakingsjubileum van Air en mij gemist
Sliep je toen al?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was afgelopen dinsdag om 22:39 uur
Oja, moet de mijne nog bestellen. Straks maar eens even doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het wel moeten doen. Ik krijg helemaal geen kerstpakket
.
Maar dan is FOK! al lang doodquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Over tien jaar weer een kans.
Waarschijnlijk wel jaquote:
Dat wist je niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:58 schreef Samzz het volgende:
Whahahaa, Godt heette eerst Godlike? Kolere
.
Op een ander forum is een topic met wat mensen voor kerstpakketten krijgen, kom ik aan met letterlijk niksquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, moet de mijne nog bestellen. Straks maar eens even doen
1 + 1 enzo?quote:
1+1 wat? Uit de naam Godtje moet ik af kunnen leiden dat het eerst Godlike was?quote:
quote:
Zo gaan die dingen in het levenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens hoe ik dat weet. Waarschijnlijk wel eens ter sprake gekomen
Je kent Jerney niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:03 schreef Samzz het volgende:
Je vergeet dat wij allemaal newbies zijn.
Masturberen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:04 schreef Californium het volgende:
nog 1.5 uur... Wat te doen, wat te doen!
in de trein?quote:
Oh, dacht dat je nog op je werk zat.quote:
*note te self...quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
En dan je eigen geil in een petrischaaltje doen en analyseren
Kweekje zettenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
En dan je eigen geil in een petrischaaltje doen en analyseren
I knowquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je nog op je werk zat.
Slechte workaholic jij
in flevoland is echt geen kut te zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon beetje dom uit het raam staren vind ik altijd wel fijn in de trein
Hoe was je eten gisteren?quote:
Ik vind boekje meenemen altijd wel prettig. Of nog beter, een krant.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon beetje dom uit het raam staren vind ik altijd wel fijn in de trein
Zoek een leuke kerel en ga zitten flirten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
in flevoland is echt geen kut te zien!
Ik pak mijn iPad er wel bij
Bestaan die nog?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind boekje meenemen altijd wel prettig. Of nog beter, [b]een krant[/b].
Vrij weinig. Nogal zuur. Wat bacterien en daar houdt het wel bij op.quote:
Gelukkig nu weer vastenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed, er was baklava als toetje.
Dat kan ook met een online bladquote:
Schimmeltje hier en daarquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrij weinig. Nogal zuur. Wat bacterien en daar houdt het wel bij op.
Zitten twee leuke kerels om me heenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek een leuke kerel en ga zitten flirten.
Ken alleen Jerney Kaagman en die bedoel je vast niet.quote:
Bij jou misschienquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Zitten twee leuke kerels om me heenMaar zit in stiltecoupe en ze kijken niet naar me hoe ik met mijn haar speel.
Die was echt te makkelijkquote:
Nope. Is ze wel naar vernoemd meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken alleen Jerney Kaagman en die bedoel je vast niet.
Meelwormen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zometeen ga ik naar Kaneel, die heeft als het goed is ook voor mij wat eten meegenomen.
Ja, dat krijg je van die anale seks en daarna het kutje weer in. Je leert ermee levenquote:
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie wel eens vaginale schimmelinfectie gehad? Ik wel.
Met meelwormenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn verzoekje was Mexicaans stoofpotje. Maar ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens aarsmaden gehad?
Ja, lijkt me ook wel wat. Om de baklava aan te voeren. Ik zal hem goed verzorgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil nog wel eens een lintworm. Misschien ook wat voor jou Loka?
Hoe zou jij'em noemen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook wel wat. Om de baklava aan te voeren. Ik zal hem goed verzorgen.
Waarom moet ik nu aan Charlie Sheen denken?quote:
And still I didn't see it comingquote:
Ik weet niet, ik hoef geen lintworm met aids.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Charlie Sheen denken?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:16 schreef Californium het volgende:
[..]
And still I didn't see it coming!
Coming...
Huehue
HIVquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik hoef geen lintworm met aids.
Vind'em wel liefquote:
Ja, heerlijk, die verstopte traanbuizen en te kleine schedelsquote:
Ter kennisgeving aangenomen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, die verstopte traanbuizen en te kleine schedels.
Dat heb ik altijd als ik in de spiegel kijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik zie altijd alleen maar een hoopje gebreken als ik chihuahua's zie. Kan er niks aan doen.
/krasquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik in de spiegel kijk
/R&P
Mijn moeder had een Pekinees. Same shitquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Samzz het volgende:
Vind Pomeriaantjes ook zo leuk. Maar dat zijn dezelfde hoopjes ellende
.
Klopt wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn moeder had een Pekinees. Same shit
Hoewel dat 50 jaar geleden wel echt anders was volgens haar.
twitter:ThingsWork twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 21:58:23This is how a crab's shell works http://t.co/Y9y7q6356V reageer retweet
Het viel haar op dat de gezichtjes tegenwoordig veeeeeeeeel platter zijn. Ze vind het ook echt niet mooi zo.quote:
Is het ook. De Pug van m'n collega is ook zo'n sneuïg ding. En zij maar volhouden dat ie zo gezond is. Ja doei he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het viel haar op dat de gezichtjes tegenwoordig veeeeeeeeel platter zijn. Ze vind het ook echt niet mooi zo.
Zielig hoor
Nee, dat station is inmiddels wel gepasseerd. terug naar 50 geleden zeg ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook. De Pug van m'n collega is ook zo'n sneuïg ding. En zij maar volhouden dat ie zo gezond is. Ja doei he.
Haha, vertel dat de showfokkers en keurmeestersquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat station is inmiddels wel gepasseerd. terug naar 50 geleden zeg ik
Beter: zelf fatsoenlijke versies gaan fokkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, vertel dat de showfokkers en keurmeesters. Maar, dat zou wel beter zijn ja
.
Ik zie een vat, waar de benen van Superman uitstekenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef MissMSX het volgende:
Leuk bedacht, maar nogal onflatteus
[ afbeelding ]
http://www.lindanieuws.nl(...)y-spijkers-spijkers/
ik las pyromaantjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:31 schreef Samzz het volgende:
Vind Pomeriaantjes ook zo leuk. Maar dat zijn dezelfde hoopjes ellende
.
Nadenken en klaarkomen tegelijk is ook lastig jaquote:
Was bijna in slaap gevallenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nadenken en klaarkomen tegelijk is ook lastig ja
Zou dat uberhaupt kunnen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nadenken en klaarkomen tegelijk is ook lastig ja
Dat doe ik meestal pas na het klaarkomenquote:
Probeer het eensquote:
bothquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:07 schreef MissMSX het volgende:
De vraag der vragen is beantwoord: gehaalde pizza.
Geen idee nog. Moeten nog de deur uitquote:
nomquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee nog. Moeten nog de deur uit
Zal wel uit, salami, kaas, paprika, champignon worden ofzo
Komen jullie nog een oliebol eten?quote:
zodra ik een hap eet is de eetlust alweer weg waarschijnlijk. Zo gaat het de hele dag alquote:
Ziekjes?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
zodra ik een hap eet is de eetlust alweer weg waarschijnlijk. Zo gaat het de hele dag al
jazekerquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Komen jullie nog een oliebol eten?
hele week al jaquote:
Ik ga alleen echt niet zelf staan bakkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
jazeker![]()
We appen wel even over details en wanneer ik in Den Haag ben. Of anders kunnen jullie ook bij ons langskomen voor een borrel.
Stomquote:
JA HALLO!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga alleen echt niet zelf staan bakken
Stom jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stom
Hier ook, raar soort verkouden
zit jij ook in de intercity naar Den Haag?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan wel merken dat de donkere dagen voor kerst er zijn.. 2e dag op rij dat er mensen op / langs het spoor zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
zit jij ook in de intercity naar Den Haag?
Je moest er in Leiden net uit?quote:
Opvallend inderdaad. Gisteren bij Schiedam, nu weer bij Arnhem.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan wel merken dat de donkere dagen voor kerst er zijn.. 2e dag op rij dat er mensen op / langs het spoor zijn.
Elektriek was toch nooit je sterke punt? En hoe gaat het op werk? Alles goed verder?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:13 schreef Belsezar het volgende:
En dan kom je erachter dat je toch niet zo handig bent als je niet eens je koplamp kan vervangen
Ja, wat is het nou? Wel of geen oliebol?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
JA HALLO!
Doe mij dan maar wat anders dan een oliebol
Nemen jullie de oliebollen mee naar ons
Verborgen camera?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanmiddag mijn raarste kappersbezoek ooit gehad. Ik moest blijven staan en mijn haar werd 'geknipt' met een tondeuse.![]()
Ik dacht gewoon even relaxed zitten en genieten maar dat zat er dus niet in.
En ging uiteindelijk ook niet helemaal goed. Ik had gezegd dat ik het recht wilde maar hij had er een boogje van gemaakt. Was schijnbaar niet helemaal goed gegaan in de vertaling tussen de eigenaar van de kapperszaak en zijn Syrische stagiair.
Ik was er op het moment zelf niet echt blij mee maar kan eigenlijk morgenochtend nadat ik mijn haar weer heb gewassen pas echt oordelen denk ik. Het lijkt/leek wel redelijk recht iig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:20 schreef Scary_Mary het volgende:
Lijkt me wel heul erg spannend om zo te ondergaan.. Wel tevreden verder?
Of nee, wacht: Syriersquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanmiddag mijn raarste kappersbezoek ooit gehad. Ik moest blijven staan en mijn haar werd 'geknipt' met een tondeuse.![]()
Ik dacht gewoon even relaxed zitten en genieten maar dat zat er dus niet in.
En ging uiteindelijk ook niet helemaal goed. Ik had gezegd dat ik het recht wilde maar hij had er een boogje van gemaakt. Was schijnbaar niet helemaal goed gegaan in de vertaling tussen de eigenaar van de kapperszaak en zijn Syrische stagiair.
Appelbol!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou? Wel of geen oliebol?
Daar doe ik niet aanquote:
Mag toch hopen van nietquote:
Ja, lekker 1tje zonder rozijnen/krenten graagquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terecht, lang haar is mooiquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was er op het moment zelf niet echt blij mee maar kan eigenlijk morgenochtend nadat ik mijn haar weer heb gewassen pas echt oordelen denk ik. Het lijkt/leek wel redelijk recht iig.
En was eigenlijk ook wel schattig wat hij durfde mijn haar er niet af te halen omdat hij het te veel vond en zo zonde
Oh ja, hij is speciaal naar Nederlandje gekomen om te versieren. Dat is waar ook ja..quote:
En een beetje een uitkering trekken terwijl hij ook nog eens een arbeidsplek inpiktquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Terecht, lang haar is mooi
[..]
Oh ja, hij is speciaal naar Nederlandje gekomen om te versieren. Dat is waar ook ja..
Omdat vies.quote:
En de Hollandse meisjes!!!111!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een beetje een uitkering trekken terwijl hij ook nog eens een arbeidsplek inpikt
Harman wil een oliebolquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was wel sneu. Je mag wel aannemen dat iemand die in het kappersvak gaat iets met mooi haar heeft en hij had zelf allemaal rare lelijke plekken op zijn hoofd. Dus geen inhammen maar gewoon random.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een beetje een uitkering trekken terwijl hij ook nog eens een arbeidsplek inpikt
Geen idee hoe ze die maken. Luchtig balletje zonder zooi erinquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken wel een champagnefles, vertel!
Trekken of inpikken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En de Hollandse meisjes!!!111!!!!
En jij?quote:
Hip in Syriequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was wel sneu. Je mag wel aannemen dat iemand die in het kappersvak gaat iets met mooi haar heeft en hij had zelf allemaal rare lelijke plekken op zijn hoofd. Dus geen inhammen maar gewoon random.
En waar vind ik die?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze die maken. Luchtig balletje zonder zooi erin
Inpikken was het toch..quote:
Bij onze bakkerquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En waar vind ik die?
[..]
Inpikken was het toch..
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is er überhaupt nog iemand in Syrië?
Assad en ISquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is er überhaupt nog iemand in Syrië?
Haha, ja. Niets te zoeken op centraal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Je moest er in Leiden net uit?
Baarden, Arafatsjaals and it's spreading like a freaking disease, dus hoezo niet hip?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar die zijn niet echt hip toch? Meer ouderwets. Zand-woestijn-mensen-achtige-stijl
Ik vind Assad wel een Westerse kop hebbenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar die zijn niet echt hip toch? Meer ouderwets. Zand-woestijn-mensen-achtige-stijl
Segaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Details woman please! Wie is jullie bakker dan?
Baarden zijn zo 2015. Het is al bijna 2016quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Baarden, Arafatsjaals and it's spreading like a freaking disease, dus hoezo niet hip?
Ja, dat gaat veel te furquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:32 schreef MissMSX het volgende:
Gaat zeker te fur als ik met Assad-gifjes ga gooien?
[ afbeelding ]
Oh dat is wel even uit de weg, maar dat is het wel waard?quote:
Op onze kalender jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Baarden zijn zo 2015. Het is al bijna 2016
Ik vind ze wel lekkah ja. Kom je er een eten?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is wel even uit de weg, maar dat is het wel waard?
[..]
Op onze kalender ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik kijk hoe Harman zijn oliebol eetquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef MissMSX het volgende:
Over de borsten van Merkel
[ afbeelding ]RespectloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast heel erg sexyquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kijk hoe Harman zijn oliebol eet
50.000 O+
Die wil ik wel proberenquote:
Nah, appelflappie voor jou meid?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kijk hoe Harman zijn oliebol eet
Ik zal eens kijken of ze die al hebbenquote:
Vast heel erg niet sexyquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Respectloos
[..]
Vast heel erg sexy
Misschien wel, wordt wel proppen met die high tea en alles erbijquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind ze wel lekkah ja. Kom je er een eten?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Respectloos
[..]
Vast heel erg sexy
50.000 O+
wel pas na kerst hequote:Op vrijdag 18 december 2015 18:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ze die al hebben
Stiekem meenemen naar de high tea en dan onder de tafel oppeuzelenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien wel, wordt wel proppen met die high tea en alles erbij
Geen idee wanneer ze vorig jaar hadden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef Californium het volgende:
[..]
wel pas na kerst he
Anders een appelflappie ja
Zou wel suggestieve foto's op kunnen leveren..quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stiekem meenemen naar de high tea en dan onder de tafel oppeuzelen
I like thatquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zou wel suggestieve foto's op kunnen leveren..
Hij heeft haar gewoon opgeëist toch? Genoeg te kiezen als je machtig bentquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef MissMSX het volgende:
Hij heeft wel een mooie vrouw zeg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij heeft haar gewoon opgeëist toch? Genoeg te kiezen als je machtig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. WikiHet is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Die is ook prachtig ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:45 schreef Scary_Mary het volgende:
Nah, doe mij dan maar Rania van Jordanië..
[ afbeelding ]
Kan, maar het is ook niet alsof er daar geen migranten zijn geweest ofzo en als ze centjes genoeg hebben om in het buitenland dan iemand tegen het lijf te lopen enzo..quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:47 schreef MissMSX het volgende:
Vind het wel opvallend dat veel van die hoge piefen zo'n westers gezicht hebben. Of is dat toeval?
I know, maar ik vraag me dus af of het daardoor komt, of dat mijn beeld van hoe de mensen daar eruit (horen te) zien gewoon totaal niet kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan, maar het is ook niet alsof er daar geen migranten zijn geweest ofzo en als ze centjes genoeg hebben om in het buitenland dan iemand tegen het lijf te lopen enzo..
Denk het laatste dan een beetje, want er zijn natuurlijk meerdere volkeren daar en daar is echt niet alles zwart-harig en morsig. Net zoals er in Japan ook niet alleen maar zwart haar en donkere ogen zijn..quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, maar ik vraag me dus af of het daardoor komt, of dat mijn beeld van hoe de mensen daar eruit (horen te) zien gewoon totaal niet klopt
RACIST, XENOFOOB!!11quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I know, maar ik vraag me dus af of het daardoor komt, of dat mijn beeld van hoe de mensen daar eruit (horen te) zien gewoon totaal niet klopt
Gaat lekker, met werk ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Elektriek was toch nooit je sterke punt? En hoe gaat het op werk? Alles goed verder?
Ah goed om te horenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat lekker, met werk ookLeuke collega's, leuk werk
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Denk het laatste dan een beetje, want er zijn natuurlijk meerdere volkeren daar en daar is echt niet alles zwart-harig en [b]morsig[/b].
Nou, eigenlijk...quote:Net zoals er in Japan ook niet alleen maar zwart haar en donkere ogen zijn..
FOK!ker!!11quote:
Vertelquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stom als dingen niet kloppen met mijn beeld
[..]
Nou, eigenlijk...
Welke van de twee?quote:
Doe eens gek en verras mijquote:
De laatste had ik al toegelichtquote:
Waarom ben jij altijd zo hard.quote:
Goede vraag. Geen ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo hard.*likt haar wonden
Ik zal mijn adres wel dmenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben mijn adressenbestandje kwijt. Niet handig als je kerstkaarten aan het schrijven bent en niet alles uit je hoofd meer weet
Haha, dus zo hossel jij mannenquote:
Ja eigenlijk wel ja. Misschien ook maar eens proberenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vanaf nu wel ja. Super handig. Had ik eerder moeten weten
Jubileum, dat moet gevierd worden natuurlijk.quote:
Dat is niet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Jubileum, dat moet gevierd worden natuurlijk.
Dacht ik al, maar zo staat het er wel een beetje.quote:
Ja, kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar zo staat het er wel een beetje.
Huilen om Camiquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
Hou mij gezelschap ajb. Sta zielig en alleen bij een bushalte.
WA mij dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:50 schreef FrauMilena het volgende:
Hou mij gezelschap ajb. Sta zielig en alleen bij een bushalte.
Sorryquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik was het juist net weer vergeten, wat doe je
Ik dacht trouwens dat jij TO nog niet keek johquote:
Jawel, om en om.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij TO nog niet keek joh.
Ik vond TVD wel heftig trouwens. Ik vond 1 dooie dooie wel genoeg voor een mid-season-stop eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij TO nog niet keek joh.
Ooooh, okéquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, om en om.Soms loop ik alleen 1-2 afleveringen achter door tijdgebrek.
Ja, me too.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vond TVD wel heftig trouwens. Ik vond 1 dooie dooie wel genoeg voor een mid-season-stop eigenlijk
Ja maar daar weet je sowieso van dat het wel goed komt. Hier heb ik zo mijn twijfels bij.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, oké. Vind het zo'n leuke serie
. TVD is ook wel met een cliffhanger geëindigd
.
Ja, eensquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja maar daar weet je sowieso van dat het wel goed komt. Hier heb ik zo mijn twijfels bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |