abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159082832
Yep! 3 keizersnedes een soortgelijke operatie om een eierstok en cyste eruit te krijgen en een galblaasverwijdering, o en de batterij van mn neurostimulator zit ook in mn buik.
Als het lukt zou ik strakke hemdjes aandoen dat geeft mij altijd wel steun. En het word beter echt echt waar :*
pi_159083697
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:45 schreef houdjemond het volgende:
:W ola lieve kaartjes sturende schattenkindjes van mij! O+

Ben weer thuis, compleet met een horrorverhaal met traumatische ervaring.

Als ik iets minder groggy ben van alle morfine en narcosetroep ( schijnt weken aan te kunnen houden?) zal ik een verslagje typen.

Wond doet uiteraard pijn want spieren bij je buik voel je echt bij alles, en ben doodmoe en duizelig en vergeetachtig maar mentaal is het al een hele stap vooruit omdat ik nu weer lekker thuis ben. O+

Dankjulliewel nogmaals voor alle liefde, kaartjes en interesse O+
Oh jee. Een spoedig herstel maar doe aub rustig aan.

Ik heb weer hoofdpijn maar deze keer door slaapgebrek en sinusitis vrees ik.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_159090530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:39 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jezelf helemaal met kussens ondersteunen...Dan kan er niks gaan hangen naar de zijkanten...Doe ik nog elke nacht ;)
Sterkte!
Dat dus.
Plat kussen onder je buik doen, of met een dunne sjaal een rolletje maken.

Succes houdjemond.
De anderen natuurlijk ook.

Ik ga de tentamenperiode weer in. Veel reizen, zitten. Dus veel pijn, extra morfine. En dat leert ook zo lekker weg he. Ik kwam er per toeval achter dat er met tweematen gemeten wordt op de opleiding. Een andere student mag toetsen maken buiten de reguliere momenten om en ik niet. Ik gun het die ander, fijn voor hem/ haar. Decaan gemaild en er komt een nieuw gesprek. Het is wel ergerlijk dat het weer over meerdere schijven moet. Ik had gehoopt dat een keer aanvragen voldoende zou zijn, maar helaas.

Het is een hele lange reactie op jou geworden Laysa. Dat was niet de bedoeling.

Trustuh FOK!
pi_159090534
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef caroro het volgende:
Yep! 3 keizersnedes een soortgelijke operatie om een eierstok en cyste eruit te krijgen en een galblaasverwijdering, o en de batterij van mn neurostimulator zit ook in mn buik.
Als het lukt zou ik strakke hemdjes aandoen dat geeft mij altijd wel steun. En het word beter echt echt waar :*
Ja ook.
Om in de geest van de keizersnee te blijven, kan een sluitlaken een oplossing zijn.
pi_159093483
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 04:41 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dat dus.
Plat kussen onder je buik doen, of met een dunne sjaal een rolletje maken.

Succes houdjemond.
De anderen natuurlijk ook.

Ik ga de tentamenperiode weer in. Veel reizen, zitten. Dus veel pijn, extra morfine. En dat leert ook zo lekker weg he. Ik kwam er per toeval achter dat er met tweematen gemeten wordt op de opleiding. Een andere student mag toetsen maken buiten de reguliere momenten om en ik niet. Ik gun het die ander, fijn voor hem/ haar. Decaan gemaild en er komt een nieuw gesprek. Het is wel ergerlijk dat het weer over meerdere schijven moet. Ik had gehoopt dat een keer aanvragen voldoende zou zijn, maar helaas.

Het is een hele lange reactie op jou geworden Laysa. Dat was niet de bedoeling.

Trustuh FOK!
Hopelijk komen ze je tegemoet!
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 11:49:06 #166
137949 Disana
pi_159094180
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef houdjemond het volgende:
Oh ja nog zoiets.. iemand ooit een operatie aan z'n buik gehad incluis de pijn? Hoe slapen jullie in godsnaam? Niks hangt/zit/ligt lekker :(
Ja, heb ik. Ik heb daar een enorm litteken van, ook omdat er een infectie in de wond kwam. Slapen deed ik op mijn rug, het duurde bijna een jaar voor de wond helemaal genezen was.
  donderdag 14 januari 2016 @ 14:07:26 #167
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159097322
Dank voor de tips allen O+

Op de bank met de tv toch een beetje kunnen slapen ( pak m beet 4 uurtjes) net heeft mijn ma en haar vriend m'n veels te grote boxspring in mijn woonkamer geparkeerd voor de tv en raam O+ 100x beter.

Krijg vanmiddag nog een waarnemend huisarts op bezoek, en nog contact gehad met het ziekenhuis.
Lekker oxy's blijven eten en ik mag me op gaan maken obv de laatste scan en foto's voor ZES weken rust (niet tillen/zwemmen/traplopen etc) wel proberen elke dag een beetje voorzichtig rond te lopen en bijvoorbeeld een beetje afwassen en een tijdje rechtop zitten ipv alleen maar hangen. Is goed voor d doorbloeding,genezing en mijn spieren.

Pijn lijkt al minder maar denk dat dat ook een deel psychologisch is omdat ik nu weer lekker rustig thuis ben en niet in dat stomme ziekenhuis.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159103001
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef houdjemond het volgende:
Dank voor de tips allen O+

Op de bank met de tv toch een beetje kunnen slapen ( pak m beet 4 uurtjes) net heeft mijn ma en haar vriend m'n veels te grote boxspring in mijn woonkamer geparkeerd voor de tv en raam O+ 100x beter.

Krijg vanmiddag nog een waarnemend huisarts op bezoek, en nog contact gehad met het ziekenhuis.
Lekker oxy's blijven eten en ik mag me op gaan maken obv de laatste scan en foto's voor ZES weken rust (niet tillen/zwemmen/traplopen etc) wel proberen elke dag een beetje voorzichtig rond te lopen en bijvoorbeeld een beetje afwassen en een tijdje rechtop zitten ipv alleen maar hangen. Is goed voor d doorbloeding,genezing en mijn spieren.

Pijn lijkt al minder maar denk dat dat ook een deel psychologisch is omdat ik nu weer lekker rustig thuis ben en niet in dat stomme ziekenhuis.
^O^ nergens beter dan thuis idd ;)
Werewolf
pi_159103814
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef houdjemond het volgende:
Oh ja nog zoiets.. iemand ooit een operatie aan z'n buik gehad incluis de pijn? Hoe slapen jullie in godsnaam? Niks hangt/zit/ligt lekker :(
Mijn discusprotheses zijn via de buik gemonteerd.
Eenmaal terug op de kamer ging ik een komisch programma op tv kijken, dat was niet zo'n goed idee. :N
Wat wél een goed idee was:
Als je de mogelijkheid hebt om het hoofdeinde iets omhoog te zetten moet je dat doen.
En als je op je rug ligt een kussen onder je knieholtes, dan staat de huid op je buik wat minder strak.

Succes met je herstel! :*
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:53:00 #170
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159117412
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mijn discusprotheses zijn via de buik gemonteerd.
Eenmaal terug op de kamer ging ik een komisch programma op tv kijken, dat was niet zo'n goed idee. :N
Wat wél een goed idee was:
Als je de mogelijkheid hebt om het hoofdeinde iets omhoog te zetten moet je dat doen.
En als je op je rug ligt een kussen onder je knieholtes, dan staat de huid op je buik wat minder strak.

Succes met je herstel! :*
Comedy's zijn hier ook verboden inderdaad :').

Klopt het dat mijn huid nu na een week onwijs trekt en voelt alsof het heel erg strak staat en kan barsten? Het is niet rood en er komt geen troep uit maar het voelt zo eng.. #operatie-n00b :@
-Scorpion_17
pi_159118307
Even snel klagen hier:

Gisteren weer met een chemokuur begonnen. Zelden voel ik mezelf brakker.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:59:59 #172
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159118452
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Rorsach het volgende:
Even snel klagen hier:

Heel veel sterkte O+
-Scorpion_17
  vrijdag 15 januari 2016 @ 12:14:51 #173
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159120886
Godver kut wond is open en een berg vocht eruit.

Huisarts komt langs. -O- ik ben bang.
-Scorpion_17
pi_159120970
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:

Helemaal open? En hoe groot is de wond?
pi_159120994
quote:
Even snel klagen hier:

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.....
Dan maar een welgemeend: Sterkte!!
  vrijdag 15 januari 2016 @ 12:38:31 #176
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159121375
quote:
Even snel klagen hier:

sterkte!

quote:

getver. sterkte! komt goed!
pi_159121410
quote:

Het zit je ook niet mee hé.

Beterschappies en sterkte.

Regenachtige grtjs vanuit Belgie.
Werewolf
pi_159121421
quote:

Plz don't post pics.

Succes.
pi_159122070
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:40 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Plz don't post pics.

Succes.
Sterkte en succes jij!
Houdjemond ook.
En de rest een dikke knus van mij voor het weekend.
pi_159122910
quote:
Even snel klagen hier:

sterkte!!!
En jij ook houdjemond, zal voor je duimen dat het meevalt :*
pi_159123545
Zelf heb ik zin in maandag, heb dan een afspraak met een anesthesist van het Wervelkolomcentrum.
Ik hoop echt dat hij/zij een goed idee voor me heeft want ik word echt knettergek van de pijn.
Oxy is onlangs opgehoogd maar ik heb niet het idee dat dat helpt.
Behalve in de bovenkamer......

Alles gaat naar de klote zo, ik kom nergens meer omdat ik óf wappie ben van de Oxy óf ik verrek van de pijn.
Er is vast wel IETS mogelijk, ik ben iig van plan te vragen naar een neurostimulator. Mag hij zeggen of dat in mijn geval kan werken.
Eigenlijk maakt het me helemaal niks uit wat hij het beste vindt, als het maar helpt!
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 14:17:00 #182
137949 Disana
pi_159123610
quote:
Even snel klagen hier:

Bah, en dan moet je maar bedenken dat het voor het goede doel is. Ik wens je sterkte en doorzettingsvermogen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 januari 2016 @ 16:07:20 #183
426493 crew  PippenScottie
pi_159125812
quote:

Bah, wat naar. Maar het komt goed!
Hoop dat je niet terug hoeft naar het ziekenhuis!
My friends all drive horses
pi_159126391
Ik wil ook lekker met jullie mee klagen. Mijn darmen doen niet wat ze moeten doen. Heb heel vaak last van hevige buikpijn en heb daarvoor de diagnose spastische darmen gekregen. Heb hier al sinds mijn 14e ongeveer last van, toch al de helft van mijn leven.

Nieuwe onderzoeken wil ik liever niet. Zo'n twee jaar terug heb ik me flink laten controleren omdat ik wekenlang misselijk was en bijna twintig kilo in korte tijd afviel. Toen kwam er niets bijzonders uit de tests. In 2006 is er een endoscopie gedaan, die was zo pijnlijk dat ik het niet nog eens wil.
Ik zie er vooral ook niets in dat ik me me steeds laat pijnigen om weer met een onveranderde diagnose thuis te komen.
De laatste maanden val ik weer hard af terwijl mijn gewicht bijna een jaar stabiel is geweest.

Vandaag doe ik het met zeurende buikpijn. -O-
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_159126615
Als je kan leven met vage diagnose: al eens diëtist geprobeerd of FODMAP dieet bijv helpt?
pi_159127080
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik wil ook lekker met jullie mee klagen. Mijn darmen doen niet wat ze moeten doen. Heb heel vaak last van hevige buikpijn en heb daarvoor de diagnose spastische darmen gekregen. Heb hier al sinds mijn 14e ongeveer last van, toch al de helft van mijn leven.

Nieuwe onderzoeken wil ik liever niet. Zo'n twee jaar terug heb ik me flink laten controleren omdat ik wekenlang misselijk was en bijna twintig kilo in korte tijd afviel. Toen kwam er niets bijzonders uit de tests. In 2006 is er een endoscopie gedaan, die was zo pijnlijk dat ik het niet nog eens wil.
Ik zie er vooral ook niets in dat ik me me steeds laat pijnigen om weer met een onveranderde diagnose thuis te komen.
De laatste maanden val ik weer hard af terwijl mijn gewicht bijna een jaar stabiel is geweest.

Vandaag doe ik het met zeurende buikpijn. -O-
:* (misschien helpt acupunctuur voor je maar je moet erin geloven)

beterschap aan iedereen die het nodig heeft.

ik zit weer aan het zweet maar dat komt door de AD en ongesteldheid.
Werewolf
pi_159127519
Hoi Sara en bedankt. :*
Ik geloof niet zo in accupunctuur, dus sla ik die over. Heb wel eens homeopathie geprobeerd, daar moet je ook in geloven.
Die beste man kwam met allerlei middeltjes die ik kon innemen. Een aantal van zijn adviezen bleken juist niet goed te zijn voor de klachten waar ik op dat moment last van had. Een ontnuchterende ¤90 was dat.

De diëtist heb ik nog nooit geprobeerd, daar ga ik mee aan de slag. ^O^
pi_159127562
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hoi Sara en bedankt. :*
Ik geloof niet zo in accupunctuur, dus sla ik die over. Heb wel eens homeopathie geprobeerd, daar moet je ook in geloven.
Die beste man kwam met allerlei middeltjes die ik kon innemen. Een aantal van zijn adviezen bleken juist niet goed te zijn voor de klachten waar ik op dat moment last van had. Een ontnuchterende ¤90 was dat.

De diëtist heb ik nog nooit geprobeerd, daar ga ik mee aan de slag. ^O^
google eens op fodmap, je kan er veel over vinden en sommigen hebben er duidekijk baad bij
pi_159127757
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

google eens op fodmap, je kan er veel over vinden en sommigen hebben er duidekijk baad bij
Ik heb net al even naar je link gekeken, ziet er goed uit.

Soms heb ik hele perioden dat mijn buik het goed doet, en dan ineens weer niet. Ik sluit een intolerantie dus ook niet uit, heb het alleen zelf niet kunnen ontdekken.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:09:02 #190
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159129404
Thuis.
Lang verhaal kort; de hele bende was waarschijnlijk al een week ontstoken, en ik maar oxy's slikken.

Open gemaakt, troep eruit, en alles gaat nu 10x makkelijker.. week pijn voor lul dus.
Ben al een half jaar best wel sterk bezig maar kan atm wel janken :(

Bloedwaarden waren gelukkig goed.
-Scorpion_17
pi_159129443
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef houdjemond het volgende:
Thuis.
Lang verhaal kort; de hele bende was waarschijnlijk al een week ontstoken, en ik maar oxy's slikken.

Open gemaakt, troep eruit, en alles gaat nu 10x makkelijker.. week pijn voor lul dus.

Heb je geen antibiotica gekregen?? Ik hoop in ieder geval dat je nu kunt gaan genezen!!
pi_159129457
quote:
Thuis.

klinkt naar :{
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:13:15 #193
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159129493
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:10 schreef caroro het volgende:

[..]

Heb je geen antibiotica gekregen?? Ik hoop in ieder geval dat je nu kunt gaan genezen!!
Even t weekend afwachten.. ik en AB zijn geen vriendjes.. nu goed spoelen en kijken of er nog troep uit komt.
Aangezien ze heeft lopen snijden en duwen en doen is het lekker beurs dus laat het nu maar even met rust..
-Scorpion_17
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:14:30 #194
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159129513
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:11 schreef computergirl het volgende:

[..]

klinkt naar :{
Hmhm. Ben ook helemaal klaar.
Sorry voor mijn overkill aan posts trouwens.. misschien toch maar eens naar zo'n klinisch psycholoogje..
-Scorpion_17
pi_159129856
Hopen dat het nu alleen maar beter gaat met je, houdjemond.

Spuien op een forum is trouwens best wel lekker. Werkt, naar eigen ervaring, beter dan een psychologe. Maar je moet alles proberen.

Hier is een van mijn steunpilaren (naast m'n gezinnetje natuurijk), hij komt altijd tijdens m'n middagtukje bij me liggen:
pi_159129878
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Even t weekend afwachten.. ik en AB zijn geen vriendjes.. nu goed spoelen en kijken of er nog troep uit komt.
Aangezien ze heeft lopen snijden en duwen en doen is het lekker beurs dus laat het nu maar even met rust..
de boel ligt nu open? :o
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:34:48 #197
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159129993
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

de boel ligt nu open? :o
Neeeeee! Typte beetje scheef, heel klein stukje nog voor de rest-troep.. verder is alles ook netjes aan het helen en niet dik of rood :)
-Scorpion_17
pi_159130284
Lekker blijven spuien hier! En probeer lekker je rust te nemen nu! Het was weer een enerverende dag voor je!
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2016 @ 19:45:26 #199
137949 Disana
pi_159130287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Rorsach het volgende:

Spuien op een forum is trouwens best wel lekker. Werkt, naar eigen ervaring, beter dan een psychologe. Maar je moet alles proberen.

Hier is een van mijn steunpilaren (naast m'n gezinnetje natuurijk), hij komt altijd tijdens m'n middagtukje bij me liggen:
[ afbeelding ]
Wat een lekker ding. Ik heb er ook zo een.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:54:45 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159130531
quote:
Thuis.

Oh bah, ook dat nog. :(

Uithuilen en laten verwennen. ;)
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:56:55 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159130585
quote:

[ afbeelding ]
Sterkte en een aai voor de kat.
pi_159133809
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hmhm. Ben ook helemaal klaar.
Sorry voor mijn overkill aan posts trouwens.. misschien toch maar eens naar zo'n klinisch psycholoogje..
Spui maar raak. Af en toe moet je alles opschrijven.

Hier gaat het beter.

Volgens mij is het slaapgebrek en doorslapen chronisch.

Wat jullie doormaken is veel erger dan wat ik heb.
Werewolf
  zaterdag 16 januari 2016 @ 11:33:20 #203
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159145192
Zo, beetje kunnen slapen gelukkig.

Godverdomme want voelt die wond beurs nu na al dat geduw en gesnij en getrek van gisteren :(.

Ze blijven hameren op af en toe bewegen dus ik doe vandaag even een klein beetje afwas en ga proberen vanmiddag even een uurtje rechtop te zitten op de bank ipv in bed hangen.

Echt ik wil dit niet meer, ben er zo fucking klaar mee dat het nou nooit eens normaal kan gaan bij mij, pfff.

Heb nu wel iets zwaardere snelwerkende oxy's ( 10 ipv 5 mg) dus die gaan we zo maar eens proberen naast mijn langwerkende ( ook 10mg)

Hoe is het met jullie allemaal, is er iemand die misschien leuk nieuws heeft of even geen klachten? O+
-Scorpion_17
pi_159145554
vooruit dan, een beetje leuk nieuws:

Ik heb afgelopen week gehoord dat de chemo was aangeslagen en dat de tumor was gekrompen.

Dat komt toch altijd wel prettig aan na 3/4 jaar slecht nieuws en stress. Ik geniet ook nog regelmatig van een oxazepam tegen de stress.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 12:09:35 #205
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159145821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:53 schreef Rorsach het volgende:

Ik heb afgelopen week gehoord dat de chemo was aangeslagen en dat de tumor was gekrompen.

Dat komt toch altijd wel prettig aan na 3/4 jaar slecht nieuws en stress. Ik geniet ook nog regelmatig van een oxazepam tegen de stress.
Oh wat een fijn nieuws! *O* mag ik vragen waar je precies ziek bent? :@

Pammetjes heb ik ook nog inderdaad, heel soms pak ik er eentje, maar voor ik ziek werd had ik echt een hekel aan medicijnen en pillen, aspirine was al een uitzondering bij me als ik er een nam, zit nu aan 9 verschillende soorten meds :').

Lieve kat trouwens! Ik heb zelf ook 2 monstertjes rondlopen en ik blijf erbij dat ze het aanvoelen als je je kut voelt O+
-Scorpion_17
pi_159146620
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:33 schreef houdjemond het volgende:
Zo, beetje kunnen slapen gelukkig.

Godverdomme want voelt die wond beurs nu na al dat geduw en gesnij en getrek van gisteren :(.

Ze blijven hameren op af en toe bewegen dus ik doe vandaag even een klein beetje afwas en ga proberen vanmiddag even een uurtje rechtop te zitten op de bank ipv in bed hangen.

Echt ik wil dit niet meer, ben er zo fucking klaar mee dat het nou nooit eens normaal kan gaan bij mij, pfff.

Heb nu wel iets zwaardere snelwerkende oxy's ( 10 ipv 5 mg) dus die gaan we zo maar eens proberen naast mijn langwerkende ( ook 10mg)

Hoe is het met jullie allemaal, is er iemand die misschien leuk nieuws heeft of even geen klachten? O+
Fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen iig. Maar de rest word je idd niet vrolijk van. Heel veel sterkte! :*

Hier ook weinig leuks te vertellen. Ik ben maandag geopereerd aan mn keelamandelen ivm slaapapneu. Operatie ging wel goed, alleen daarna heel lang op recovery aan de zuurstof gelegen en ook nog tot 20 uur op de kamer (ben om 12 uur geopereerd) En mn hartslag was in rust 150bpm, dus ook aan de hartbewaking gelegen. En vanwege de hevige pijn naast het gewone infuus ook extra morfine gehad.

Nu gelukkig wel weer thuis, maar ik leef de hele week al op waterijs en vla. En daardoor is mn diabetes ook ontregeld, want ondanks dat ik niet bolus en mn pomp op 80% heb staan toch elke dag wel een hypo.

En ik kan nog steeds weinig anders dan in bed of op de bank liggen met mn telefoon. Zo beroerd voel ik me. Hoop echt dat de pijn snel minder wordt en ik weer vast voedsel kan eten.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:01:16 #207
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159146809
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen iig. Maar de rest word je idd niet vrolijk van. Heel veel sterkte! :*

Hier ook weinig leuks te vertellen. Ik ben maandag geopereerd aan mn keelamandelen ivm slaapapneu. Operatie ging wel goed, alleen daarna heel lang op recovery aan de zuurstof gelegen en ook nog tot 20 uur op de kamer (ben om 12 uur geopereerd) En mn hartslag was in rust 150bpm, dus ook aan de hartbewaking gelegen. En vanwege de hevige pijn naast het gewone infuus ook extra morfine gehad.

Nu gelukkig wel weer thuis, maar ik leef de hele week al op waterijs en vla. En daardoor is mn diabetes ook ontregeld, want ondanks dat ik niet bolus en mn pomp op 80% heb staan toch elke dag wel een hypo.

En ik kan nog steeds weinig anders dan in bed of op de bank liggen met mn telefoon. Zo beroerd voel ik me. Hoop echt dat de pijn snel minder wordt en ik weer vast voedsel kan eten.
Wist niet dat je geopereerd was, beterschap!

Klinkt ook als een berg ellende zeg, heb je al wel profijt van de operatie met slapen of lukt dat ook nog niet echt door de pijn?

Misschien kan je dingen in de blender gooien? Soepje/bouillion of misschien iets anders met fruit ( hoewel dat ook weer kut is qua suiker) of misschien aanvullende vitamientjes? Kan me voorstellen dat je door het gebrek aan kunnen eten je helemaal beroerd voelt ;(.
-Scorpion_17
pi_159149363
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh wat een fijn nieuws! *O* mag ik vragen waar je precies ziek bent? :@

Heb een hersentumor die helaas niet te opereren is.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:16:31 #209
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159149440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:10 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Heb een hersentumor die helaas niet te opereren is.
Oh. :@ jezus.

Wel fijn dat de chemo aanslaat in ieder geval na die jaren, zijn je vooruitzichten wel goed?
-Scorpion_17
pi_159149519
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh. :@ jezus.

Wel fijn dat de chemo aanslaat in ieder geval na die jaren, zijn je vooruitzichten wel goed?
Met 3/4 jaar bedoelde ik driekwart jaar niet 3 a 4 jaar :D

Nou zit die tumor er nu al wel zo lang en 4 jaar geleden heb ik er ook gezeik mee gehad, maar dat is een heel ander verhaal.
En vooruitzichten geven ze helaas niet, het kan alle kanten uit gaan.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:10:56 #211
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159150332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:20 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Nou zit die tumor er nu al wel zo lang en 4 jaar geleden heb ik er ook gezeik mee gehad, maar dat is een heel ander verhaal.
Haha dat klinkt een stuk beter dan jaren.

Maar heftig zeg, jemig, ben er een beetje stil van.
Hoop uiteraard het allerbeste voor je O+
-Scorpion_17
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:21:29 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159150496
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:53 schreef Rorsach het volgende:

*O* veel sterkte verder.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:11:51 #213
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159151510
Vanavond is Stichting Hartekind bij Hart van Nederland om uit te leggen waarom er veel onderzoek nodig is voor kinderen met een aangeboren hartafwijking ^O^

Top dat HvN daar tijd voor vrij maakt :)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_159151846
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wist niet dat je geopereerd was, beterschap!

Klinkt ook als een berg ellende zeg, heb je al wel profijt van de operatie met slapen of lukt dat ook nog niet echt door de pijn?

Misschien kan je dingen in de blender gooien? Soepje/bouillion of misschien iets anders met fruit ( hoewel dat ook weer kut is qua suiker) of misschien aanvullende vitamientjes? Kan me voorstellen dat je door het gebrek aan kunnen eten je helemaal beroerd voelt ;(.
Dankje! Ik heb geen idee of het effect heeft. Ik heb nl geen volledige ademstops, maar mn ademhaling zwakt af. Daardoor wel altijd vermoeid. Maar deze week idd nog niet best geslapen, dus geen idee. Als ik hersteld ben moet ik sowieso opnieuw slaaponderzoek doen.

Een blender heb ik niet en fruit schijnt heel erg te prikken. Heb vriendlief idd maar naar de winkel gestuurd voor vitaminepillen. En heb op internet gelezen dat poffertjes (lauw) na een week redelijk te doen moeten zijn. Dus dat morgen ook maar proberen. Morgen dus als ontbijt/lunch brood zonder korst proberen en 's avonds poffertjes. Hopelijk is het idd wat.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:46:34 #215
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159152279
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:11 schreef Toekito het volgende:
Vanavond is Stichting Hartekind bij Hart van Nederland om uit te leggen waarom er veel onderzoek nodig is voor kinderen met een aangeboren hartafwijking ^O^

Top dat HvN daar tijd voor vrij maakt :)
Oeh half 8 of de late uitzending? Ga wel even kijken.

Had er zelf ook een, maar daar ben ik rond mijn zestiende gelukkig overheen gegroeid.
-Scorpion_17
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:51:43 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159152424
Beterschap, Sylvana.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:18:16 #217
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159153061
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oeh half 8 of de late uitzending? Ga wel even kijken.

Had er zelf ook een, maar daar ben ik rond mijn zestiende gelukkig overheen gegroeid.
de late ;) oh dat is wel nice dat je er overheen gegroeit bent.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_159153155
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Beterschap, Sylvana.
Dankje! :)
pi_159154280
quote:

[ afbeelding ]
Dit herken ik helemaal. Alleen heb ik een toypoedel die doet als een poes. Ze speelt met de katten in de straat, geeft kopjes en spint. Ze is drie kilo en ligt dag en nacht op mij. Nooit meer alleen boven liggen. O+
Sterkte 👍
pi_159154367
En uiteraard alle anderen ook. 👍
  zaterdag 16 januari 2016 @ 19:29:18 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159154540
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:14 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dit herken ik helemaal. Alleen heb ik een toypoedel die doet als een poes. Ze speelt met de katten in de straat, geeft kopjes en spint. Ze is drie kilo en ligt dag en nacht op mij. Nooit meer alleen boven liggen. O+
Sterkte 👍
Hahah leuk! Ik heb hier naast me een poes liggen. Gister is ze gesteriliseerd dus is zij nu de zielige op het moment :P Dankzij haar heb ik veel kunnen doorstaan. De liefde die van die beestjes krijgt O+
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 22:11:49 #222
137949 Disana
pi_159159736
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahah leuk! Ik heb hier naast me een poes liggen. Gister is ze gesteriliseerd dus is zij nu de zielige op het moment :P Dankzij haar heb ik veel kunnen doorstaan. De liefde die van die beestjes krijgt O+
Ja zeg dat wel. Het gezelschap van poezen heeft me door heel wat heengesleept.
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 22:13:17 #223
137949 Disana
pi_159159799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:20 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat de chemo is aangeslagen en hoop ik op een lange toekomst voor je.
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 22:14:16 #224
137949 Disana
pi_159159840
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje! Ik heb geen idee of het effect heeft. Ik heb nl geen volledige ademstops, maar mn ademhaling zwakt af. Daardoor wel altijd vermoeid. Maar deze week idd nog niet best geslapen, dus geen idee. Als ik hersteld ben moet ik sowieso opnieuw slaaponderzoek doen.

Een blender heb ik niet en fruit schijnt heel erg te prikken. Heb vriendlief idd maar naar de winkel gestuurd voor vitaminepillen. En heb op internet gelezen dat poffertjes (lauw) na een week redelijk te doen moeten zijn. Dus dat morgen ook maar proberen. Morgen dus als ontbijt/lunch brood zonder korst proberen en 's avonds poffertjes. Hopelijk is het idd wat.
Wentelteefjes zijn ook lekker zacht en week. Je moet toch wat eten. Beterschap!
pi_159160444
Beterschap Sylvana!! En ^O^ voor de chemo van Rorsach, wat fijn!!
Houdjemond hoe is het gegaan vandaag??
Ik heb zelf best ok dagen op het moment, alleen de nachten doen niet zo best mee helaas. Mijn benen doen zo gruwelijk veel pijn s'nachts, het gaat nu wel tijd worden dat mn neurostimulator vervangen word, ik mis hem.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:18:58 #226
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159161867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:34 schreef caroro het volgende:
Beterschap Sylvana!! En ^O^ voor de chemo van Rorsach, wat fijn!!
Houdjemond hoe is het gegaan vandaag??
Ik heb zelf best ok dagen op het moment, alleen de nachten doen niet zo best mee helaas. Mijn benen doen zo gruwelijk veel pijn s'nachts, het gaat nu wel tijd worden dat mn neurostimulator vervangen word, ik mis hem.
Goed geslapen en vandaag voor het eerst weer echt onder de douche, zonder zeep uiteraard, wond uitgespoeld en voorzichtig zelf een beetje geduwd. Hele stap voor mij want ik vind die wond echt eng en vreselijk en bah.
Ga straks wel slapen met een nat gaasje erop want er staat weer veel druk op en wil niet dat het dicht gaat.
De zwaardere oxycodon is ook een heerlijke uitkomst O+

Heb ook weer honger en mijn toiletbusiness (sorreh maar belangrijk) gaat ook weer zoals het hoort!
Al met al een redelijk goed dagje dus.

Balen van je benen, je kan je slaap juist zo goed gebruiken, sta je wel op de planning of iets voor een nieuwe?
-Scorpion_17
pi_159162088
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 22:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Wentelteefjes zijn ook lekker zacht en week. Je moet toch wat eten. Beterschap!
Oh dat is ook wel een goede ja! En poffertjes vanavond al geprobeerd en moest wel echt 6 happen per poffertje nemen, maar het ging opzich goed :D Dankje!

@caroro, dankje! En vervelend van je benen zeg! Vooral als je daardoor zo slecht slaapt. Waneer krijg je een nieuwe neurostimulator?
@houdjemond dat klinkt al weer een stuk positiever iig!
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:32:58 #228
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159162254
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh dat is ook wel een goede ja! En poffertjes vanavond al geprobeerd en moest wel echt 6 happen per poffertje nemen, maar het ging opzich goed :D Dankje!

@caroro, dankje! En vervelend van je benen zeg! Vooral als je daardoor zo slecht slaapt. Waneer krijg je een nieuwe neurostimulator?
@houdjemond dat klinkt al weer een stuk positiever iig!
Voel me ook beter, schrik is er ook een beetje af nu ^O^ .

Heb nog geprobeerd met je mee te denken over eten, maar is lastig zeg.. misschien wat brood soppen in een soepje,of heel zacht gekookte groenten zodat je niet hoeft te kauwen? Broccoli of worteltjes ofzo? verder kwam ik ook niet.
-Scorpion_17
pi_159162807
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:32 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Voel me ook beter, schrik is er ook een beetje af nu ^O^ .

Heb nog geprobeerd met je mee te denken over eten, maar is lastig zeg.. misschien wat brood soppen in een soepje,of heel zacht gekookte groenten zodat je niet hoeft te kauwen? Broccoli of worteltjes ofzo? verder kwam ik ook niet.
Dat is idd fijn ja :)
En dat is lief van je! Daar zat ik idd ook aan te denken. Stukje vis ofzo met zachtgekookte groenten en een eitje ofzo. Soep zou eventueel lauw kunnen, want echt warm eten doet nog te zeer denk ik (heb atm zelfs weer pijn bij drinken, het ene moment gaat ook beter dan andere) Maar die wentelteefjes vond ik wel een goede, dan krijg ik ook nog wat koolhydraten binnen.
pi_159167436
Fijn houdjemond!! En douchen na een operatie is heerlijk idd, maar daarna voel je je alsof je de marathon gelopen hebt.

Ik sta op de wachtlijst voor een nieuwe neurostimulator, dinsdag heb ik een afspraak met mijn professor in het EMC en dan hoop ik meer te weten.
Met de neuro die er nu nog inzit heb ik dusdanige problemen gekregen (leads die afbreken en dan vergroeien in littekenweefsel) dat die eruit moet. Ze hebben hem al eerder geprobeerd te repareren, maar dat is uitgelopen op een drama. Nu dus na een half jaar bijkomen hiervan op naar de volgende poging.
  zondag 17 januari 2016 @ 09:17:05 #231
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159168068
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 05:08 schreef caroro het volgende:
Fijn houdjemond!! En douchen na een operatie is heerlijk idd, maar daarna voel je je alsof je de marathon gelopen hebt.

Ik sta op de wachtlijst voor een nieuwe neurostimulator, dinsdag heb ik een afspraak met mijn professor in het EMC en dan hoop ik meer te weten.
Met de neuro die er nu nog inzit heb ik dusdanige problemen gekregen (leads die afbreken en dan vergroeien in littekenweefsel) dat die eruit moet. Ze hebben hem al eerder geprobeerd te repareren, maar dat is uitgelopen op een drama. Nu dus na een half jaar bijkomen hiervan op naar de volgende poging.
Sjemig ook al zo'n berg met ellende, lijkt soms wel alsof het ons hier allemaal niet echt word gegund he? :(
Had even gegoogled en opzich lijkt zo'n ding mij echt ideaal, jammer van alle complicaties.
Heb je enig idee hoelang die wachtlijst is?
-Scorpion_17
pi_159168706
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 09:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Sjemig ook al zo'n berg met ellende, lijkt soms wel alsof het ons hier allemaal niet echt word gegund he? :(
Had even gegoogled en opzich lijkt zo'n ding mij echt ideaal, jammer van alle complicaties.
Heb je enig idee hoelang die wachtlijst is?
Nee geen idee! Hoop ik dinsdag achter te komen :) . Dit word de 11e x op de OK voor mijn rug. En dan nog al die andere ingrepen die ik al eens verteld heb hier, helaas kun je je ouders niet aanklagen wegens het niet deugdelijk afleveren van een product haha!
  zondag 17 januari 2016 @ 13:07:19 #233
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159171444
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:33 schreef caroro het volgende:

[..]

Nee geen idee! Hoop ik dinsdag achter te komen :) . Dit word de 11e x op de OK voor mijn rug. En dan nog al die andere ingrepen die ik al eens verteld heb hier, helaas kun je je ouders niet aanklagen wegens het niet deugdelijk afleveren van een product haha!
ELF? Jemig ik word al verdrietig als ik daaraan denk *hele dikke knuf*.
Als deze neuro wel goed gaat ben je er toch wel vanaf mag ik hopen?

Wij grappen ook al hier dat de fabrieksgarantie is vervallen na 26 jaar :').

Net wakker :@ even wat proberen te rommelen in huis en dan douchen als m'n mams er is, durf ik nog niet alleen aan, en als wond zacht is kijken of er nog wat troep uit wilt. Morgen toch maar weer ff de huisarts laten langskomen voor de zekerheid hoewel het er rustig uit ziet, voel nog wel dat er druk op staat.
-Scorpion_17
pi_159172012
Douchen na een operatie is zo fijn na een operatie! Veel sterkte allemaal! Ik mag mij over 1,5 week melden voor een rug operatie, spanning valt nu nog mee, komt straks wel. En ook ik heb helaas geen fabrieksgarantie meer.. -O-
  zondag 17 januari 2016 @ 13:33:55 #235
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159172084
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Douchen na een operatie is zo fijn na een operatie! Veel sterkte allemaal! Ik mag mij over 1,5 week melden voor een rug operatie, spanning valt nu nog mee, komt straks wel. En ook ik heb helaas geen fabrieksgarantie meer.. -O-
Oh jemig, alvast heel veel succes! Mag ik vragen wat voor operatie het precies is? O+

Ik heb wel geleerd dat je beter relaxed en uitgerust erin kan gaan, misschien wat kalmerends vragen aan de HA een paar dagen van tevoren en proberen goed uit te rusten?
-Scorpion_17
pi_159176217
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:33 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh jemig, alvast heel veel succes! Mag ik vragen wat voor operatie het precies is? O+

Ik heb wel geleerd dat je beter relaxed en uitgerust erin kan gaan, misschien wat kalmerends vragen aan de HA een paar dagen van tevoren en proberen goed uit te rusten?
Mijn lijf instrueert mij al om rust te pakken, daar luister ik dan ook braaf naar ;). Er zit vocht in het ruggenmerg.. Knelt zenuwen af en zorgt voor problemen.

Hoe gaat het verder met jou?
pi_159178158
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 13:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
O jij ook al! Jeetje we zitten wel in de kneuzenhoek hier _O- . Ik hoop dat ik er dan voorlopig vanaf ben, maar de ervaring leert dat er vast wel weer iets nieuws op de proppen komt. Bij de plaatsing in april 2013 zeiden ze dat deze neurostimulator minstens 5 jaar mee zou gaan, das nie gelukt. Lag toen in november alweer op de OK omdat de batterij omhoog was gekomen en in april 2015 was hij stuk. Het houd me van de straat zeg maar *O*
pi_159178227
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Mijn lijf instrueert mij al om rust te pakken, daar luister ik dan ook braaf naar ;). Er zit vocht in het ruggenmerg.. Knelt zenuwen af en zorgt voor problemen.
Sterkte alvast. Ik duim voor jullie!

Donderdag onderzoek ivm mijn gesnurk. Volgens mij zijn mijn neusgaten te nauw.
Werewolf
  zondag 17 januari 2016 @ 17:14:22 #239
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159178533
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe gaat het verder met jou?
Jeetje, hopen dat de operatie verlichting bied dan!

Eh ja.. wel goed eigenlijk. Goed geslapen, tijdens het douchen wond weer lekker gespoeld en nog een berg zooi eruit gekregen.
Behalve de zeurpijn en het doodmoe zijn voel ik me best wel weer een beetje menselijk O+
-Scorpion_17
  maandag 18 januari 2016 @ 00:21:58 #240
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159192614
Ik moet alleen niet meer random in slaap vallen want nu klaarwakker ;( .

Heb wel steeds minder pijn en wond is nu blauw door al het geduw maar lijkt niet erger te ontsteken en er komt nog braaf troep uit, morgen huisarts nog even contacten voor de zekerheid maar heb er een goed gevoel over :)

@sara ; nog nooit gehoord van te nauwe neusgaten, komt meestal meer van binnenuit toch?
Wat gaan ze doen donderdag, gewoon slaap onderzoek met metingen?
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')