abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2016 @ 19:56:55 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159130585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Rorsach het volgende:
Hopen dat het nu alleen maar beter gaat met je, houdjemond.

Spuien op een forum is trouwens best wel lekker. Werkt, naar eigen ervaring, beter dan een psychologe. Maar je moet alles proberen.

Hier is een van mijn steunpilaren (naast m'n gezinnetje natuurijk), hij komt altijd tijdens m'n middagtukje bij me liggen:
[ afbeelding ]
Sterkte en een aai voor de kat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_159133809
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:14 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Hmhm. Ben ook helemaal klaar.
Sorry voor mijn overkill aan posts trouwens.. misschien toch maar eens naar zo'n klinisch psycholoogje..
Spui maar raak. Af en toe moet je alles opschrijven.

Hier gaat het beter.

Volgens mij is het slaapgebrek en doorslapen chronisch.

Wat jullie doormaken is veel erger dan wat ik heb.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zaterdag 16 januari 2016 @ 11:33:20 #203
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159145192
Zo, beetje kunnen slapen gelukkig.

Godverdomme want voelt die wond beurs nu na al dat geduw en gesnij en getrek van gisteren :(.

Ze blijven hameren op af en toe bewegen dus ik doe vandaag even een klein beetje afwas en ga proberen vanmiddag even een uurtje rechtop te zitten op de bank ipv in bed hangen.

Echt ik wil dit niet meer, ben er zo fucking klaar mee dat het nou nooit eens normaal kan gaan bij mij, pfff.

Heb nu wel iets zwaardere snelwerkende oxy's ( 10 ipv 5 mg) dus die gaan we zo maar eens proberen naast mijn langwerkende ( ook 10mg)

Hoe is het met jullie allemaal, is er iemand die misschien leuk nieuws heeft of even geen klachten? O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159145554
vooruit dan, een beetje leuk nieuws:

Ik heb afgelopen week gehoord dat de chemo was aangeslagen en dat de tumor was gekrompen.

Dat komt toch altijd wel prettig aan na 3/4 jaar slecht nieuws en stress. Ik geniet ook nog regelmatig van een oxazepam tegen de stress.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 12:09:35 #205
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159145821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:53 schreef Rorsach het volgende:

Ik heb afgelopen week gehoord dat de chemo was aangeslagen en dat de tumor was gekrompen.

Dat komt toch altijd wel prettig aan na 3/4 jaar slecht nieuws en stress. Ik geniet ook nog regelmatig van een oxazepam tegen de stress.
Oh wat een fijn nieuws! *O* mag ik vragen waar je precies ziek bent? :@

Pammetjes heb ik ook nog inderdaad, heel soms pak ik er eentje, maar voor ik ziek werd had ik echt een hekel aan medicijnen en pillen, aspirine was al een uitzondering bij me als ik er een nam, zit nu aan 9 verschillende soorten meds :').

Lieve kat trouwens! Ik heb zelf ook 2 monstertjes rondlopen en ik blijf erbij dat ze het aanvoelen als je je kut voelt O+
-Scorpion_17
pi_159146620
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:33 schreef houdjemond het volgende:
Zo, beetje kunnen slapen gelukkig.

Godverdomme want voelt die wond beurs nu na al dat geduw en gesnij en getrek van gisteren :(.

Ze blijven hameren op af en toe bewegen dus ik doe vandaag even een klein beetje afwas en ga proberen vanmiddag even een uurtje rechtop te zitten op de bank ipv in bed hangen.

Echt ik wil dit niet meer, ben er zo fucking klaar mee dat het nou nooit eens normaal kan gaan bij mij, pfff.

Heb nu wel iets zwaardere snelwerkende oxy's ( 10 ipv 5 mg) dus die gaan we zo maar eens proberen naast mijn langwerkende ( ook 10mg)

Hoe is het met jullie allemaal, is er iemand die misschien leuk nieuws heeft of even geen klachten? O+
Fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen iig. Maar de rest word je idd niet vrolijk van. Heel veel sterkte! :*

Hier ook weinig leuks te vertellen. Ik ben maandag geopereerd aan mn keelamandelen ivm slaapapneu. Operatie ging wel goed, alleen daarna heel lang op recovery aan de zuurstof gelegen en ook nog tot 20 uur op de kamer (ben om 12 uur geopereerd) En mn hartslag was in rust 150bpm, dus ook aan de hartbewaking gelegen. En vanwege de hevige pijn naast het gewone infuus ook extra morfine gehad.

Nu gelukkig wel weer thuis, maar ik leef de hele week al op waterijs en vla. En daardoor is mn diabetes ook ontregeld, want ondanks dat ik niet bolus en mn pomp op 80% heb staan toch elke dag wel een hypo.

En ik kan nog steeds weinig anders dan in bed of op de bank liggen met mn telefoon. Zo beroerd voel ik me. Hoop echt dat de pijn snel minder wordt en ik weer vast voedsel kan eten.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:01:16 #207
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159146809
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen iig. Maar de rest word je idd niet vrolijk van. Heel veel sterkte! :*

Hier ook weinig leuks te vertellen. Ik ben maandag geopereerd aan mn keelamandelen ivm slaapapneu. Operatie ging wel goed, alleen daarna heel lang op recovery aan de zuurstof gelegen en ook nog tot 20 uur op de kamer (ben om 12 uur geopereerd) En mn hartslag was in rust 150bpm, dus ook aan de hartbewaking gelegen. En vanwege de hevige pijn naast het gewone infuus ook extra morfine gehad.

Nu gelukkig wel weer thuis, maar ik leef de hele week al op waterijs en vla. En daardoor is mn diabetes ook ontregeld, want ondanks dat ik niet bolus en mn pomp op 80% heb staan toch elke dag wel een hypo.

En ik kan nog steeds weinig anders dan in bed of op de bank liggen met mn telefoon. Zo beroerd voel ik me. Hoop echt dat de pijn snel minder wordt en ik weer vast voedsel kan eten.
Wist niet dat je geopereerd was, beterschap!

Klinkt ook als een berg ellende zeg, heb je al wel profijt van de operatie met slapen of lukt dat ook nog niet echt door de pijn?

Misschien kan je dingen in de blender gooien? Soepje/bouillion of misschien iets anders met fruit ( hoewel dat ook weer kut is qua suiker) of misschien aanvullende vitamientjes? Kan me voorstellen dat je door het gebrek aan kunnen eten je helemaal beroerd voelt ;(.
-Scorpion_17
pi_159149363
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:09 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh wat een fijn nieuws! *O* mag ik vragen waar je precies ziek bent? :@

Heb een hersentumor die helaas niet te opereren is.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 15:16:31 #209
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159149440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:10 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Heb een hersentumor die helaas niet te opereren is.
Oh. :@ jezus.

Wel fijn dat de chemo aanslaat in ieder geval na die jaren, zijn je vooruitzichten wel goed?
-Scorpion_17
pi_159149519
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:16 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh. :@ jezus.

Wel fijn dat de chemo aanslaat in ieder geval na die jaren, zijn je vooruitzichten wel goed?
Met 3/4 jaar bedoelde ik driekwart jaar niet 3 a 4 jaar :D

Nou zit die tumor er nu al wel zo lang en 4 jaar geleden heb ik er ook gezeik mee gehad, maar dat is een heel ander verhaal.
En vooruitzichten geven ze helaas niet, het kan alle kanten uit gaan.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:10:56 #211
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159150332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:20 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Nou zit die tumor er nu al wel zo lang en 4 jaar geleden heb ik er ook gezeik mee gehad, maar dat is een heel ander verhaal.
Haha dat klinkt een stuk beter dan jaren.

Maar heftig zeg, jemig, ben er een beetje stil van.
Hoop uiteraard het allerbeste voor je O+
-Scorpion_17
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:21:29 #212
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159150496
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:53 schreef Rorsach het volgende:

*O* veel sterkte verder.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:11:51 #213
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159151510
Vanavond is Stichting Hartekind bij Hart van Nederland om uit te leggen waarom er veel onderzoek nodig is voor kinderen met een aangeboren hartafwijking ^O^

Top dat HvN daar tijd voor vrij maakt :)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_159151846
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wist niet dat je geopereerd was, beterschap!

Klinkt ook als een berg ellende zeg, heb je al wel profijt van de operatie met slapen of lukt dat ook nog niet echt door de pijn?

Misschien kan je dingen in de blender gooien? Soepje/bouillion of misschien iets anders met fruit ( hoewel dat ook weer kut is qua suiker) of misschien aanvullende vitamientjes? Kan me voorstellen dat je door het gebrek aan kunnen eten je helemaal beroerd voelt ;(.
Dankje! Ik heb geen idee of het effect heeft. Ik heb nl geen volledige ademstops, maar mn ademhaling zwakt af. Daardoor wel altijd vermoeid. Maar deze week idd nog niet best geslapen, dus geen idee. Als ik hersteld ben moet ik sowieso opnieuw slaaponderzoek doen.

Een blender heb ik niet en fruit schijnt heel erg te prikken. Heb vriendlief idd maar naar de winkel gestuurd voor vitaminepillen. En heb op internet gelezen dat poffertjes (lauw) na een week redelijk te doen moeten zijn. Dus dat morgen ook maar proberen. Morgen dus als ontbijt/lunch brood zonder korst proberen en 's avonds poffertjes. Hopelijk is het idd wat.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:46:34 #215
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159152279
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:11 schreef Toekito het volgende:
Vanavond is Stichting Hartekind bij Hart van Nederland om uit te leggen waarom er veel onderzoek nodig is voor kinderen met een aangeboren hartafwijking ^O^

Top dat HvN daar tijd voor vrij maakt :)
Oeh half 8 of de late uitzending? Ga wel even kijken.

Had er zelf ook een, maar daar ben ik rond mijn zestiende gelukkig overheen gegroeid.
-Scorpion_17
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:51:43 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159152424
Beterschap, Sylvana.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:18:16 #217
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_159153061
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oeh half 8 of de late uitzending? Ga wel even kijken.

Had er zelf ook een, maar daar ben ik rond mijn zestiende gelukkig overheen gegroeid.
de late ;) oh dat is wel nice dat je er overheen gegroeit bent.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_159153155
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:51 schreef Lienekien het volgende:
Beterschap, Sylvana.
Dankje! :)
pi_159154280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Rorsach het volgende:
Hopen dat het nu alleen maar beter gaat met je, houdjemond.

Spuien op een forum is trouwens best wel lekker. Werkt, naar eigen ervaring, beter dan een psychologe. Maar je moet alles proberen.

Hier is een van mijn steunpilaren (naast m'n gezinnetje natuurijk), hij komt altijd tijdens m'n middagtukje bij me liggen:
[ afbeelding ]
Dit herken ik helemaal. Alleen heb ik een toypoedel die doet als een poes. Ze speelt met de katten in de straat, geeft kopjes en spint. Ze is drie kilo en ligt dag en nacht op mij. Nooit meer alleen boven liggen. O+
Sterkte 👍
pi_159154367
En uiteraard alle anderen ook. 👍
  zaterdag 16 januari 2016 @ 19:29:18 #221
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159154540
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:14 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dit herken ik helemaal. Alleen heb ik een toypoedel die doet als een poes. Ze speelt met de katten in de straat, geeft kopjes en spint. Ze is drie kilo en ligt dag en nacht op mij. Nooit meer alleen boven liggen. O+
Sterkte 👍
Hahah leuk! Ik heb hier naast me een poes liggen. Gister is ze gesteriliseerd dus is zij nu de zielige op het moment :P Dankzij haar heb ik veel kunnen doorstaan. De liefde die van die beestjes krijgt O+
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 22:11:49 #222
137949 Disana
pi_159159736
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 19:29 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahah leuk! Ik heb hier naast me een poes liggen. Gister is ze gesteriliseerd dus is zij nu de zielige op het moment :P Dankzij haar heb ik veel kunnen doorstaan. De liefde die van die beestjes krijgt O+
Ja zeg dat wel. Het gezelschap van poezen heeft me door heel wat heengesleept.
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 22:13:17 #223
137949 Disana
pi_159159799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:20 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Dan ben ik blij dat de chemo is aangeslagen en hoop ik op een lange toekomst voor je.
  † In Memoriam † zaterdag 16 januari 2016 @ 22:14:16 #224
137949 Disana
pi_159159840
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje! Ik heb geen idee of het effect heeft. Ik heb nl geen volledige ademstops, maar mn ademhaling zwakt af. Daardoor wel altijd vermoeid. Maar deze week idd nog niet best geslapen, dus geen idee. Als ik hersteld ben moet ik sowieso opnieuw slaaponderzoek doen.

Een blender heb ik niet en fruit schijnt heel erg te prikken. Heb vriendlief idd maar naar de winkel gestuurd voor vitaminepillen. En heb op internet gelezen dat poffertjes (lauw) na een week redelijk te doen moeten zijn. Dus dat morgen ook maar proberen. Morgen dus als ontbijt/lunch brood zonder korst proberen en 's avonds poffertjes. Hopelijk is het idd wat.
Wentelteefjes zijn ook lekker zacht en week. Je moet toch wat eten. Beterschap!
pi_159160444
Beterschap Sylvana!! En ^O^ voor de chemo van Rorsach, wat fijn!!
Houdjemond hoe is het gegaan vandaag??
Ik heb zelf best ok dagen op het moment, alleen de nachten doen niet zo best mee helaas. Mijn benen doen zo gruwelijk veel pijn s'nachts, het gaat nu wel tijd worden dat mn neurostimulator vervangen word, ik mis hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')