sterkte!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Rorsach het volgende:
Even snel klagen hier:
Gisteren weer met een chemokuur begonnen. Zelden voel ik mezelf brakker.
getver. sterkte! komt goed!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:
Godver kut wond is open en een berg vocht eruit.
Huisarts komt langs.ik ben bang.
Het zit je ook niet mee hé.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:
Plz don't post pics.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:
sterkte!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Rorsach het volgende:
Even snel klagen hier:
Bah, en dan moet je maar bedenken dat het voor het goede doel is. Ik wens je sterkte en doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Rorsach het volgende:
Even snel klagen hier:
Bah, wat naar. Maar het komt goed!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik wil ook lekker met jullie mee klagen. Mijn darmen doen niet wat ze moeten doen. Heb heel vaak last van hevige buikpijn en heb daarvoor de diagnose spastische darmen gekregen. Heb hier al sinds mijn 14e ongeveer last van, toch al de helft van mijn leven.
Nieuwe onderzoeken wil ik liever niet. Zo'n twee jaar terug heb ik me flink laten controleren omdat ik wekenlang misselijk was en bijna twintig kilo in korte tijd afviel. Toen kwam er niets bijzonders uit de tests. In 2006 is er een endoscopie gedaan, die was zo pijnlijk dat ik het niet nog eens wil.
Ik zie er vooral ook niets in dat ik me me steeds laat pijnigen om weer met een onveranderde diagnose thuis te komen.
De laatste maanden val ik weer hard af terwijl mijn gewicht bijna een jaar stabiel is geweest.
Vandaag doe ik het met zeurende buikpijn.
google eens op fodmap, je kan er veel over vinden en sommigen hebben er duidekijk baad bijquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hoi Sara en bedankt.![]()
Ik geloof niet zo in accupunctuur, dus sla ik die over. Heb wel eens homeopathie geprobeerd, daar moet je ook in geloven.
Die beste man kwam met allerlei middeltjes die ik kon innemen. Een aantal van zijn adviezen bleken juist niet goed te zijn voor de klachten waar ik op dat moment last van had. Een ontnuchterende ¤90 was dat.
De diëtist heb ik nog nooit geprobeerd, daar ga ik mee aan de slag.
Ik heb net al even naar je link gekeken, ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
google eens op fodmap, je kan er veel over vinden en sommigen hebben er duidekijk baad bij
Heb je geen antibiotica gekregen?? Ik hoop in ieder geval dat je nu kunt gaan genezen!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef houdjemond het volgende:
Thuis.
Lang verhaal kort; de hele bende was waarschijnlijk al een week ontstoken, en ik maar oxy's slikken.
Open gemaakt, troep eruit, en alles gaat nu 10x makkelijker.. week pijn voor lul dus.
Ben al een half jaar best wel sterk bezig maar kan atm wel janken![]()
Bloedwaarden waren gelukkig goed.
klinkt naarquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef houdjemond het volgende:
Thuis.
Lang verhaal kort; de hele bende was waarschijnlijk al een week ontstoken, en ik maar oxy's slikken.
Open gemaakt, troep eruit, en alles gaat nu 10x makkelijker.. week pijn voor lul dus.
Even t weekend afwachten.. ik en AB zijn geen vriendjes.. nu goed spoelen en kijken of er nog troep uit komt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:10 schreef caroro het volgende:
[..]
Heb je geen antibiotica gekregen?? Ik hoop in ieder geval dat je nu kunt gaan genezen!!
Hmhm. Ben ook helemaal klaar.quote:
de boel ligt nu open?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Even t weekend afwachten.. ik en AB zijn geen vriendjes.. nu goed spoelen en kijken of er nog troep uit komt.
Aangezien ze heeft lopen snijden en duwen en doen is het lekker beurs dus laat het nu maar even met rust..
Neeeeee! Typte beetje scheef, heel klein stukje nog voor de rest-troep.. verder is alles ook netjes aan het helen en niet dik of roodquote:
Wat een lekker ding. Ik heb er ook zo een.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:28 schreef Rorsach het volgende:
Hopen dat het nu alleen maar beter gaat met je, houdjemond.
Spuien op een forum is trouwens best wel lekker. Werkt, naar eigen ervaring, beter dan een psychologe. Maar je moet alles proberen.
Hier is een van mijn steunpilaren (naast m'n gezinnetje natuurijk), hij komt altijd tijdens m'n middagtukje bij me liggen:
[ afbeelding ]
Oh bah, ook dat nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:09 schreef houdjemond het volgende:
Thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |