abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2016 @ 16:08:17 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159071357
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:45 schreef houdjemond het volgende:
:W ola lieve kaartjes sturende schattenkindjes van mij! O+

Ben weer thuis, compleet met een horrorverhaal met traumatische ervaring.

Als ik iets minder groggy ben van alle morfine en narcosetroep ( schijnt weken aan te kunnen houden?) zal ik een verslagje typen.

Wond doet uiteraard pijn want spieren bij je buik voel je echt bij alles, en ben doodmoe en duizelig en vergeetachtig maar mentaal is het al een hele stap vooruit omdat ik nu weer lekker thuis ben. O+

Dankjulliewel nogmaals voor alle liefde, kaartjes en interesse O+
Fijn dat je weer thuis bent! Nu lekker rustig aan doen! Narcose kan je idd lang last van houden helaas.
  woensdag 13 januari 2016 @ 17:17:24 #152
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159072895
quote:

Als ik iets minder groggy ben van alle morfine en narcosetroep ( schijnt weken aan te kunnen houden?) zal ik een verslagje typen.

Wond doet uiteraard pijn want spieren bij je buik voel je echt bij alles, en ben doodmoe en duizelig en vergeetachtig maar mentaal is het al een hele stap vooruit omdat ik nu weer lekker thuis ben. O+

Goed om te horen dat het beter met je gaat en dat je thuis bent ^O^
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_159072901
quote:

Ben weer thuis

werd tijd !!!! Gauw weer opknappen :W
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 januari 2016 @ 17:47:06 #154
426493 crew  PippenScottie
pi_159073532
quote:

Succes met je herstel, meid! ^O^
My friends all drive horses
pi_159074321
quote:

O gelukkig daar ben je!!! Heel veel sterkte met bijkomen van alles!!!
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:52:49 #156
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159080401
Oh ja nog zoiets.. iemand ooit een operatie aan z'n buik gehad incluis de pijn? Hoe slapen jullie in godsnaam? Niks hangt/zit/ligt lekker :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159080579
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:52 schreef houdjemond het volgende:
Oh ja nog zoiets.. iemand ooit een operatie aan z'n buik gehad incluis de pijn? Hoe slapen jullie in godsnaam? Niks hangt/zit/ligt lekker :(
Nee, wel aan m'n kont ;( dan lig je ook niet prettig :+
Ik sliep door maar gewoon mn ogen dicht te houden ook al lukte t niet
Veel beterschap! w/
  woensdag 13 januari 2016 @ 21:05:50 #158
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159081063
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee, wel aan m'n kont ;( dan lig je ook niet prettig :+
Ik sliep door maar gewoon mn ogen dicht te houden ook al lukte t niet
Veel beterschap! w/
Toots! O+

Sukkel uiteindelijk ook wel weg maar dacht misschien heeft iemand nog goud tipje.

We hebben maar besloten m'n mega-bed morgen in de woonkamer te gooien :').
-Scorpion_17
pi_159082739
quote:
Jezelf helemaal met kussens ondersteunen...Dan kan er niks gaan hangen naar de zijkanten...Doe ik nog elke nacht ;)
Sterkte!
pi_159082774
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:05 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Toots! O+

Sukkel uiteindelijk ook wel weg maar dacht misschien heeft iemand nog goud tipje.

We hebben maar besloten m'n mega-bed morgen in de woonkamer te gooien :').
Morfine.
pi_159082832
Yep! 3 keizersnedes een soortgelijke operatie om een eierstok en cyste eruit te krijgen en een galblaasverwijdering, o en de batterij van mn neurostimulator zit ook in mn buik.
Als het lukt zou ik strakke hemdjes aandoen dat geeft mij altijd wel steun. En het word beter echt echt waar :*
pi_159083697
quote:

Oh jee. Een spoedig herstel maar doe aub rustig aan.

Ik heb weer hoofdpijn maar deze keer door slaapgebrek en sinusitis vrees ik.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_159090530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:39 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jezelf helemaal met kussens ondersteunen...Dan kan er niks gaan hangen naar de zijkanten...Doe ik nog elke nacht ;)
Sterkte!
Dat dus.
Plat kussen onder je buik doen, of met een dunne sjaal een rolletje maken.

Succes houdjemond.
De anderen natuurlijk ook.

Ik ga de tentamenperiode weer in. Veel reizen, zitten. Dus veel pijn, extra morfine. En dat leert ook zo lekker weg he. Ik kwam er per toeval achter dat er met tweematen gemeten wordt op de opleiding. Een andere student mag toetsen maken buiten de reguliere momenten om en ik niet. Ik gun het die ander, fijn voor hem/ haar. Decaan gemaild en er komt een nieuw gesprek. Het is wel ergerlijk dat het weer over meerdere schijven moet. Ik had gehoopt dat een keer aanvragen voldoende zou zijn, maar helaas.

Het is een hele lange reactie op jou geworden Laysa. Dat was niet de bedoeling.

Trustuh FOK!
pi_159090534
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:41 schreef caroro het volgende:
Yep! 3 keizersnedes een soortgelijke operatie om een eierstok en cyste eruit te krijgen en een galblaasverwijdering, o en de batterij van mn neurostimulator zit ook in mn buik.
Als het lukt zou ik strakke hemdjes aandoen dat geeft mij altijd wel steun. En het word beter echt echt waar :*
Ja ook.
Om in de geest van de keizersnee te blijven, kan een sluitlaken een oplossing zijn.
pi_159093483
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 04:41 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dat dus.
Plat kussen onder je buik doen, of met een dunne sjaal een rolletje maken.

Succes houdjemond.
De anderen natuurlijk ook.

Ik ga de tentamenperiode weer in. Veel reizen, zitten. Dus veel pijn, extra morfine. En dat leert ook zo lekker weg he. Ik kwam er per toeval achter dat er met tweematen gemeten wordt op de opleiding. Een andere student mag toetsen maken buiten de reguliere momenten om en ik niet. Ik gun het die ander, fijn voor hem/ haar. Decaan gemaild en er komt een nieuw gesprek. Het is wel ergerlijk dat het weer over meerdere schijven moet. Ik had gehoopt dat een keer aanvragen voldoende zou zijn, maar helaas.

Het is een hele lange reactie op jou geworden Laysa. Dat was niet de bedoeling.

Trustuh FOK!
Hopelijk komen ze je tegemoet!
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 11:49:06 #166
137949 Disana
pi_159094180
quote:
Ja, heb ik. Ik heb daar een enorm litteken van, ook omdat er een infectie in de wond kwam. Slapen deed ik op mijn rug, het duurde bijna een jaar voor de wond helemaal genezen was.
  donderdag 14 januari 2016 @ 14:07:26 #167
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159097322
Dank voor de tips allen O+

Op de bank met de tv toch een beetje kunnen slapen ( pak m beet 4 uurtjes) net heeft mijn ma en haar vriend m'n veels te grote boxspring in mijn woonkamer geparkeerd voor de tv en raam O+ 100x beter.

Krijg vanmiddag nog een waarnemend huisarts op bezoek, en nog contact gehad met het ziekenhuis.
Lekker oxy's blijven eten en ik mag me op gaan maken obv de laatste scan en foto's voor ZES weken rust (niet tillen/zwemmen/traplopen etc) wel proberen elke dag een beetje voorzichtig rond te lopen en bijvoorbeeld een beetje afwassen en een tijdje rechtop zitten ipv alleen maar hangen. Is goed voor d doorbloeding,genezing en mijn spieren.

Pijn lijkt al minder maar denk dat dat ook een deel psychologisch is omdat ik nu weer lekker rustig thuis ben en niet in dat stomme ziekenhuis.
-Scorpion_17
pi_159103001
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef houdjemond het volgende:
Dank voor de tips allen O+

Op de bank met de tv toch een beetje kunnen slapen ( pak m beet 4 uurtjes) net heeft mijn ma en haar vriend m'n veels te grote boxspring in mijn woonkamer geparkeerd voor de tv en raam O+ 100x beter.

Krijg vanmiddag nog een waarnemend huisarts op bezoek, en nog contact gehad met het ziekenhuis.
Lekker oxy's blijven eten en ik mag me op gaan maken obv de laatste scan en foto's voor ZES weken rust (niet tillen/zwemmen/traplopen etc) wel proberen elke dag een beetje voorzichtig rond te lopen en bijvoorbeeld een beetje afwassen en een tijdje rechtop zitten ipv alleen maar hangen. Is goed voor d doorbloeding,genezing en mijn spieren.

Pijn lijkt al minder maar denk dat dat ook een deel psychologisch is omdat ik nu weer lekker rustig thuis ben en niet in dat stomme ziekenhuis.
^O^ nergens beter dan thuis idd ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_159103814
quote:
Mijn discusprotheses zijn via de buik gemonteerd.
Eenmaal terug op de kamer ging ik een komisch programma op tv kijken, dat was niet zo'n goed idee. :N
Wat wél een goed idee was:
Als je de mogelijkheid hebt om het hoofdeinde iets omhoog te zetten moet je dat doen.
En als je op je rug ligt een kussen onder je knieholtes, dan staat de huid op je buik wat minder strak.

Succes met je herstel! :*
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:53:00 #170
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159117412
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Mijn discusprotheses zijn via de buik gemonteerd.
Eenmaal terug op de kamer ging ik een komisch programma op tv kijken, dat was niet zo'n goed idee. :N
Wat wél een goed idee was:
Als je de mogelijkheid hebt om het hoofdeinde iets omhoog te zetten moet je dat doen.
En als je op je rug ligt een kussen onder je knieholtes, dan staat de huid op je buik wat minder strak.

Succes met je herstel! :*
Comedy's zijn hier ook verboden inderdaad :').

Klopt het dat mijn huid nu na een week onwijs trekt en voelt alsof het heel erg strak staat en kan barsten? Het is niet rood en er komt geen troep uit maar het voelt zo eng.. #operatie-n00b :@
-Scorpion_17
pi_159118307
Even snel klagen hier:

Gisteren weer met een chemokuur begonnen. Zelden voel ik mezelf brakker.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 09:59:59 #172
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159118452
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Rorsach het volgende:
Even snel klagen hier:

Heel veel sterkte O+
-Scorpion_17
  vrijdag 15 januari 2016 @ 12:14:51 #173
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159120886
Godver kut wond is open en een berg vocht eruit.

Huisarts komt langs. -O- ik ben bang.
-Scorpion_17
pi_159120970
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:14 schreef houdjemond het volgende:
Godver kut wond is open en een berg vocht eruit.

Huisarts komt langs. -O- ik ben bang.
Helemaal open? En hoe groot is de wond?
pi_159120994
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 09:50 schreef Rorsach het volgende:
Even snel klagen hier:

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.....
Dan maar een welgemeend: Sterkte!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')