Zet hem op!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:10 schreef houdjemond het volgende:
Allemaal heel erg bedanktOK-jasje is aan, stress gaat door het dak op het moment maar de pammetjes staan klaar!
Krijg een drain, katheter, 2 infuusjes en mn ruggenprikslangetje dus dat word een heel feest aan m'n lichaam.
24 uur op de paqu geloof ik, waar ze me fijn platspuiten en houden.
See you all on the flipside!![]()
succes!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:10 schreef houdjemond het volgende:
Allemaal heel erg bedanktOK-jasje is aan, stress gaat door het dak op het moment maar de pammetjes staan klaar!
Krijg een drain, katheter, 2 infuusjes en mn ruggenprikslangetje dus dat word een heel feest aan m'n lichaam.
Spannend, maar er wordt dus goed voor je gezorgdquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:10 schreef houdjemond het volgende:
Ja, dat kan ik me voorstellen; hier schaatsen ze al door de straat. Zelf heb ik van alles afgezegd voor de komende dagen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee idd, moest door de bestuurderskant naar binnen want anders was het niet te doen. Ben blij weer in huis te zijn nu.
Ja, zou morgen samen met mijn moeder naar het ziekenhuis gaan maar ze gaat afzeggen dus hoef morgen de deur gelukkig niet uit. Hier schaatsen ze idd ook door de straat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen; hier schaatsen ze al door de straat. Zelf heb ik van alles afgezegd voor de komende dagen.
Ik heb me nooit gerealiseerd dat jij ook in de stad woont. Kun je dan ook in de stad dialyseren?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, zou morgen samen met mijn moeder naar het ziekenhuis gaan maar ze gaat afzeggen dus hoef morgen de deur gelukkig niet uit. Hier schaatsen ze idd ook door de straat.
Ik dialyseer in het Martini Ziekenhuis. Met de auto 5 minuten dus lekker dichtbijquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb me nooit gerealiseerd dat jij ook in de stad woont. Kun je dan ook in de stad dialyseren?
Kon slechter! Ga je altijd met de auto of red je het in goede tijden ook op de fiets?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik dialyseer in het Martini Ziekenhuis. Met de auto 5 minuten dus lekker dichtbij
Tot daar! Ik weet niet hoe lag je in het ziekenhuis blijft. Mijn kaartje wacht op beter weer, als ik een brievenbus ga proberen te bereiken ben ik bang gezellig bij je te komen liggenquote:
Ik word gehaald en gebracht door een taxi. Word vergoed door mijn zorgverzekeraarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kon slechter! Ga je altijd met de auto of red je het in goede tijden ook op de fiets?
als het goed is komt ze volgens mij vandaag weer op haar gewone kamer na dag platgespoten op soort van medium carequote:
Iemand iets van haar gehoord? Ik ben ook benieuwd..quote:
alleen dat de operatie erg tegenviel, zwaarte onderschatquote:Op zondag 10 januari 2016 17:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Iemand iets van haar gehoord? Ik ben ook benieuwd..
Balen zeg, hoop dat ze zich snel wat beter voelt!!quote:Op zondag 10 januari 2016 18:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
alleen dat de operatie erg tegenviel, zwaarte onderschat
Vervelend. Hopelijk komt ze er snel weer bovenop!quote:Op zondag 10 januari 2016 18:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Thanks voor de updatequote:Op zondag 10 januari 2016 18:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ach! Hopelijk voelt ze zich snel wat beter! Thanks voor de update!quote:Op zondag 10 januari 2016 18:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Welkom terug, je bent er in ieder geval levend uit gekomen. Ben benieuwd naar je verhaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:45 schreef houdjemond het volgende:
ola lieve kaartjes sturende schattenkindjes van mij!
![]()
Ben weer thuis, compleet met een horrorverhaal met traumatische ervaring.
Als ik iets minder groggy ben van alle morfine en narcosetroep ( schijnt weken aan te kunnen houden?) zal ik een verslagje typen.
Wond doet uiteraard pijn want spieren bij je buik voel je echt bij alles, en ben doodmoe en duizelig en vergeetachtig maar mentaal is het al een hele stap vooruit omdat ik nu weer lekker thuis ben.![]()
Dankjulliewel nogmaals voor alle liefde, kaartjes en interesse
Welkom terug, en nu lekker thuis verder herstellen!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:45 schreef houdjemond het volgende:
ola lieve kaartjes sturende schattenkindjes van mij!
![]()
Ben weer thuis, compleet met een horrorverhaal met traumatische ervaring.
Als ik iets minder groggy ben van alle morfine en narcosetroep ( schijnt weken aan te kunnen houden?) zal ik een verslagje typen.
Wond doet uiteraard pijn want spieren bij je buik voel je echt bij alles, en ben doodmoe en duizelig en vergeetachtig maar mentaal is het al een hele stap vooruit omdat ik nu weer lekker thuis ben.![]()
Dankjulliewel nogmaals voor alle liefde, kaartjes en interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |