Succes en sterkte!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Word maandag opgenomen, dinsdag geopereerd dus vanaf maandagavond nuchter, en ik denk niet dat ik daarna al meteen mag eten nee..
Sterkte alvast!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Word maandag opgenomen, dinsdag geopereerd
ik stuur je een pb als ik de gegevens heb, dat is makkelijker voor houdjemondquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:43 schreef -sabine- het volgende:
Sterkte.
Ik wil ook graag een kaartje sturen. Alles om te helpen.
Dat hoeft niet allemaal met jouw te gebeuren natuurlijk he! elke operatie is anders. Als je je goed voelt na je operatie mag je snel weer eten hoor! Veel succes!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:51 schreef houdjemond het volgende:
Lees hier maar overheen maar moet het even kwijt;
Heb al m'n spullen ingepakt, denk ik, wat ik nodig denk te hebben.
Vriendinnetje van mij heeft laatst een operatie gehad maar dan op een iets andere plek en die begon nog fijn over niks mogen en kunnen de eerste dagen, katheter en dat soort gedoe, nog helemaal niet bij stilgestaan dus blehheb er nu al helemaal geen zin meer in.
Ik ga denk ik mijn playstation weer eens aanzetten en een van die agressieve spelletjes spelen want ik zit mijzelf onwijs in de weg door stress en emoties en spanning en angst. Bah.
Heb wel een code voor een maand lang gratis videoland geactiveerd en op m'n telefoon gezet dus ik kan als ik me een beetje relaxed voel in het ziekenhuis tenminste films en serie's gluren![]()
/rant
Heel veel succes en sterktequote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Word maandag opgenomen, dinsdag geopereerd
heb je een berichtje gestuurd!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:21 schreef computergirl het volgende:
Ik heb de adresgegevens van houdjemond, en al paar pb's gestuurd naar users. Mocht je ook een kaartje willen sturen -> pb naar mij
hoeveel geld heb je nodig?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:03 schreef LPFAN het volgende:
Sterkte houdjemond!! Ik heb helaas geen geld voor een kaartje. Hoop dat alles goed gaat!
Veel succes, het is niet best hier buiten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:57 schreef LPFAN het volgende:
Sterkte houdjemond!!
Pff aan het wachten op de taxi naar dialyse. Het is hier chaos op de weg. stomme ijzel.
Nee idd, moest door de bestuurderskant naar binnen want anders was het niet te doen. Ben blij weer in huis te zijn nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel succes, het is niet best hier buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |