Medicijnenlijst, ID en kaartje van het ziekenhuis, cést tout.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Huh das vreemd. Ik kreeg een hele lijst mee. Ik had een kledingkast naast mijn bed.
Vreemd hoor. Zeker als ze al weten dat je een week moet blijven.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Medicijnenlijst, ID en kaartje van het ziekenhuis, cést tout.
Vond ik dus ook, *schrijft op vragenlijstje erbij*quote:Op woensdag 30 december 2015 20:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Zeker als ze al weten dat je een week moet blijven.
Ja idd zou er idd ff naar vragen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, *schrijft op vragenlijstje erbij*
Wat slordig van ze. Maar je hebt nu in elk geval duidelijkheid.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:32 schreef houdjemond het volgende:
Nou, heb gebeld, en mag zelfs al om 10.30 melden.
Uitgebreide intakegesprekken en onderzoekjes verspreid over de hele dag.. kast en alles wel aanwezig, had het verkeerde boekje meegekregen.
Ja boekje voor een dagopname ipv mijn week.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat slordig van ze. Maar je hebt nu in elk geval duidelijkheid.
quote:Op maandag 21 december 2015 13:07 schreef Amnistia het volgende:
Chronisch ziek zijn is echt kut..
Zelf heb ik M.E, Alice in Wonderland syndroom (wel gave naam) en spastische darm.
Ben er wel klaar mee nu!!!!!
Ik geef er helemaal niks om, heb alleen extra stress omdat het mijn katten hun eerste jaarwisseling is en ik niet weet hoe ze gaan reageren, daarom blijf ik ook gezellig thuis.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:50 schreef sararaats het volgende:
[..]![]()
ik had gisteren en vannacht weer hoofdpijn maar de feestdagen zitten me dwars hihi.
hebben jullie dat ook of ben ik abnormaal?
ik merk dat mensen opgedraaid zijn tijdens de feestdagen maar zelf geef ik wel om Kerst.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik geef er helemaal niks om, heb alleen extra stress omdat het mijn katten hun eerste jaarwisseling is en ik niet weet hoe ze gaan reageren, daarom blijf ik ook gezellig thuis.
wil je nog een Fok! Kaartenactie?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja boekje voor een dagopname ipv mijn week.
Vond het al zo gek " we streven dat u binnen 48 uur weer thuis bent"
Nja, zo nog even boodschappen doen en dan proberen te relaxen tot maandag.
Meen je dit?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
wil je nog een Fok! Kaartenactie?
Even de tips gelezen, dankjewel!quote:Op donderdag 31 december 2015 12:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik merk dat mensen opgedraaid zijn tijdens de feestdagen maar zelf geef ik wel om Kerst.
Nieuwjaar kan me gestolen worden.
http://newsmonkey.be/article/62166
kaartje sturen is altijd leuk, kan je me je gegevens sturen per pb? AMC toch?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meen je dit?ik zou dat stiekem heel erg leuk vinden
Wat lief! Maandag weet ik alles, heb nu alleen nog maar de afdeling en nog geen kamer oidquote:Op donderdag 31 december 2015 20:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
kaartje sturen is altijd leuk, kan je me je gegevens sturen per pb? AMC toch?
Ik heb vanmiddag gewerkt en ben best moe.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Even de tips gelezen, dankjewel!![]()
Het was hier in de winkel een grote massa-hysterie.
Ga je wel wat leuks doen vanavond of dat ook niet? Hoop voor je dat de hoofdpijn wel afneemt!
Allereerst nog de beste wensen voor eenieder en dat 2016 een beter jaar mag worden dan 2015 wasquote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Succes! hopelijk gaat het dit keer wel goed. Wat is het voor operatie?
Oh bah sterkte!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Allereerst nog de beste wensen voor eenieder en dat 2016 een beter jaar mag worden dan 2015 was.
Wat de operatie betreft, vochtophoping in het ruggenmerg, moet eruit..
Jij ook! En iedereen gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil jullie ook allemaal heel veel sterkte en kracht toewensen voor 2016.
Bedankt voor de hulp,tips en luisterende oortjes afgelopen jaar, heeft me heel veel geholpen.
Dat dit jaar maar een beter jaar mag worden en dat we hier veel positieve dingen kunnen melden aan elkaar!
Hou je taai en sterkte!!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:51 schreef houdjemond het volgende:
Lees hier maar overheen maar moet het even kwijt;
Heb al m'n spullen ingepakt, denk ik, wat ik nodig denk te hebben.
Vriendinnetje van mij heeft laatst een operatie gehad maar dan op een iets andere plek en die begon nog fijn over niks mogen en kunnen de eerste dagen, katheter en dat soort gedoe, nog helemaal niet bij stilgestaan dus blehheb er nu al helemaal geen zin meer in.
Ik ga denk ik mijn playstation weer eens aanzetten en een van die agressieve spelletjes spelen want ik zit mijzelf onwijs in de weg door stress en emoties en spanning en angst. Bah.
Heb wel een code voor een maand lang gratis videoland geactiveerd en op m'n telefoon gezet dus ik kan als ik me een beetje relaxed voel in het ziekenhuis tenminste films en serie's gluren![]()
/rant
Word maandag opgenomen, dinsdag geopereerd dus vanaf maandagavond nuchter, en ik denk niet dat ik daarna al meteen mag eten nee..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:12 schreef computergirl het volgende:
Je zal in ieder geval even niet mogen eten denk ik ?
Alvast veel succes!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:51 schreef houdjemond het volgende:
Lees hier maar overheen maar moet het even kwijt;
Heb al m'n spullen ingepakt, denk ik, wat ik nodig denk te hebben.
Vriendinnetje van mij heeft laatst een operatie gehad maar dan op een iets andere plek en die begon nog fijn over niks mogen en kunnen de eerste dagen, katheter en dat soort gedoe, nog helemaal niet bij stilgestaan dus blehheb er nu al helemaal geen zin meer in.
Ik ga denk ik mijn playstation weer eens aanzetten en een van die agressieve spelletjes spelen want ik zit mijzelf onwijs in de weg door stress en emoties en spanning en angst. Bah.
Heb wel een code voor een maand lang gratis videoland geactiveerd en op m'n telefoon gezet dus ik kan als ik me een beetje relaxed voel in het ziekenhuis tenminste films en serie's gluren![]()
/rant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |