Hier zijn we het eens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, mij persoonlijk maakt het allemaal niet zo veel uit. Ik heb niet de illusie dat het uitmaakt op wie wij stemmen. Uiteindelijk gebeurt er toch precies wat de hoge heren in den haag willen dat er gebeurt. Welk poppetje ook de meeste stemmen krijgt
Daar ben ik anderhalf jaar geleden mee gestopt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
Al die drogredenen zijn wel een beetje vermoeiend hoor. Miljoenen mensen zijn het met me eens, dus is het zo, als je vindt dat de PVV slecht is, moeten we allemaal op denk gaan stemmen, dit is zo dom, hier reageer ik niet eens op etc etc.
Je zou ook gewoon eens ergens op in kunnen gaan. Dan ben ik niet zomaar voor de kat zijn kut aan het typen en dan komen jij en die miljoenen waar je naar refereert niet zo dom over
pvdd stemmenquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:15 schreef Stranger het volgende:
Piratenpartij als ze een beetje een fatsoenlijke campagne hebben.
Anders PvdD of GL (GL als ze in de peilingen op een flink aantal zetels staan)
ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
pvdd stemmenIk snap dat Marianne Thieme een lekker wijf is. Maar om nou op die onzinpartij te stemmen..
Wat vind je precies onzin aan die partij? Heb je naar hun stemverleden gekeken? Want ook al heb ik het niet zo op dieren, op elk ander punt stemmen ze precies hoe ik zou willen dat de partij die mij vertegenwoordigt stemt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
pvdd stemmenIk snap dat Marianne Thieme een lekker wijf is. Maar om nou op die onzinpartij te stemmen..
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:40 schreef OneRambo het volgende:
De overheid is te groot. Er is te veel bureaucratie. Er is teveel inefficiëntie. Besluitvorming duurt te lang. Er gaat te veel geld verloren. Het is tijd dat we regeren over laten aan supercomputers, wetenschappers, doktoren en economisten. Daarnaast moeten we de dienstplicht herinvoeren, en elke dienstplichtige zijn dienstwapen mee naar huis laten nemen zoals in Zwitserland zodat de overheid weet dat ze nooit moeten fucken met de bevolking.
PVV is juist de allerslechtste partij van Nederland, stem daar vooral op als je wil dat Nederland naar de klote gaatquote:
Stem normaal VVD , maar die heeft het bij mij helemaal afgedaan en aangezien er voor de rest geen rechtse partijen zijn , is de keuze snel gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:29 schreef Calcio het volgende:
[..]
PVV is juist de allerslechtste partij van Nederland, stem daar vooral op als je wil dat Nederland naar de klote gaat
Als jij denkt dat een stel zwakbegaafde xenofoben een rijk land als Nederland kunnen besturen spoor je niet. Zie je het al voor je, premier Geert Wilders op staatsbezoek ik Washington DCquote:Op zaterdag 19 december 2015 01:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Stem normaal VVD , maar die heeft het bij mij helemaal afgedaan en aangezien er voor de rest geen rechtse partijen zijn , is de keuze snel gemaakt
Denk je nou echt dat mensen Wilders stemmen omdat ze hem willen zien regeren. Het gaat om het signaal dat ervan uit gaat. In Frankrijk stemt men massaal FN, wat is het gevolg? Niet dat Le Pen nu regeert, maar dat de andere partijen zich gaan conformeren aan het verkiezingsprogramma van FN. Ze verharden en verrechtsen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
Als jij denkt dat een stel zwakbegaafde xenofoben een rijk land als Nederland kunnen besturen spoor je niet. Zie je het al voor je, premier Geert Wilders op staatsbezoek ik Washington DC![]()
![]()
Wat een blamage zou dat zijn zeg
FTFYquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Baas_bas het volgende:
PVV, als je graag zelfdestructief bent en de toekomst van Nederland je niks kan schelen
ik ben het met sommige standpunten van de PVV wel eens.. Maar Geert Wildersquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik zou ook niet op hem stemmen. Ik ben anti-EU en er mag ook wel wat meer tegen immigratie en de islam gedaan worden naar mijn mening. Ik heb dan geen keus behalve de PVV, maar omdat daar een idioot aan de leiding zit heb ik daar geen vertrouwen in. Ik zie hem ook niet regeren. Maar als hij de grootste wordt zendt dat misschien wel een boodschap naar andere partijen.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Immigratie stopzetten vanuit die landen en de integratie van de huidige islamitische medemens bevorderen. Tot dan is het dweilen met de kraan open.
Serieus? Wat 'n bedroevend figuur ben je als je serieus denkt dat Wilders goed is voor Nederland.quote:
waarom?quote:Op zaterdag 19 december 2015 04:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
PvdD want die moeten hun paar zetels behouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |