Piratenpartijquote:Op vrijdag 18 december 2015 07:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Nog meer van ons land willen verkopen aan mensen die niet het goede voor ons hebben.
Blanco of Piratenpartij als ze weer meedoen.
SP heeft veel goede punten maar jammer alleen dat er zo'n ongelofelijke randdebiel de baas isquote:Op vrijdag 18 december 2015 07:40 schreef robin007bond het volgende:
SP. PvdA heeft haar principes verraden. Een fatsoenlijke linkse partij zou nooit dat drama met de PGB en thuiszorg moeten toestaan. Dat hoort niet thuis in een beschaafd land.
Daarnaast mag het economisch beleid van mij wel wat meer anticyclisch. Waarom niet juist de economie stimuleren in slechte tijden en bezuinigen in goede tijden?
Ach, uiteindelijk gaat het om het stemgedrag van de partij. Dan boeit het me niet wie de leider is, dat is allemaal show.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
SP heeft veel goede punten maar jammer alleen dat er zo'n ongelofelijke randdebiel de baas is
PvdD overweeg ik ook wel eigenlijk, maar ik heb toch een beetje hetzelfde als jij met PiratenPartij hebt. Dan ben ik toch geneigd om op een grotere partij te stemmen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:52 schreef Kyubey het volgende:
Vijf jaar geleden zou ik mijn huidige zelf uitlachen, maar ik zit zelfs na te denken over de PvDD. Als je alleen naar stemgedrag kijken, zijn zij de enige die nog consequent met hun boodschap stemmen. Dat kun je van PVV bijvoorbeeld niet zeggen (anti-Europa als het hen uitkomt).
Piratenpartij is ook leuk, maar die krijgen toch geen zetel.
Als iedereen zo denkt komt die zetel er nooit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:52 schreef Kyubey het volgende:
Vijf jaar geleden zou ik mijn huidige zelf uitlachen, maar ik zit zelfs na te denken over de PvDD. Als je alleen naar stemgedrag kijken, zijn zij de enige die nog consequent met hun boodschap stemmen. Dat kun je van PVV bijvoorbeeld niet zeggen (anti-Europa als het hen uitkomt).
Piratenpartij is ook leuk, maar die krijgen toch geen zetel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |