abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158329202
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Vanuit Islamitische landen ja. De gewoontes daar verschillen te veel met de onze.
Dus ook alle handelsrelaties met islamitische landen verbreken?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_158329238
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus ook alle handelsrelaties met islamitische landen verbreken?
Ja. Kijk naar S-A 'onze grote vriend'. Zijn net zo erg als ISIS. Geen enkel Islamitisch land kent minderheidsrechten.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158329341
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik hoop het ook niet nee. Klimaat verandert ook wel wat inderdaad helaas, maar dan nog wil niemand met Wilders regeren.
VVD wil wel met Wilders regeren. Verder inderdaad niemand.
pi_158329367
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:54 schreef Calcio het volgende:

[..]

VVD wil wel met Wilders regeren. Verder inderdaad niemand.
PvdA werkte ook samen met de VVD. Zal PVV ook wel erbij kunnen.
pi_158329394
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

PvdA werkte ook samen met de VVD. Zal PVV ook wel erbij kunnen.
Ja. Geloof me, in verkiezingstijd doen ze er alles aan om aan de macht te komen.
pi_158335312
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Vanuit Islamitische landen ja. De gewoontes daar verschillen te veel met de onze.
Tsja.. Ik heb zoiets van: het was niet verstandig om gastarbeiders hierheen te halen op die schaal. Zowel voor die mensen zelf als voor ons. De mensen die er vooral van profiteerden waren werkgevers die zochten naar goedkope arbeid.

Maar nu ze hier eenmaal zijn verdienen ze wel een fatsoenlijke behandeling. En vluchtelingen vind ik weer een heel ander verhaal dan gastarbeiders. Zorg alleen niet dat er heel veel op één plek zitten want dat bevorderd de integratie niet, dat is ook de fout die is gemaakt bij de gastarbeiders denk ik.
pi_158335773
PVV, tenzij je graag zelfdestructief bent en de toekomst van Nederland je niks kan schelen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_158336726
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Baas_bas het volgende:
PVV, tenzij je graag zelfdestructief bent en de toekomst van Nederland je niks kan schelen
Denken dat die zwakbegaafden van de PVV een land kunnen besturen :'). Daarna kunnen ze sowieso niets doen aangezien de eerste kamer alles zal blokkeren aangezien ze daar geen meerderheid hebben

Verstandige mensen stemmen D66.
pi_158337109
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tsja.. Ik heb zoiets van: het was niet verstandig om gastarbeiders hierheen te halen op die schaal. Zowel voor die mensen zelf als voor ons. De mensen die er vooral van profiteerden waren werkgevers die zochten naar goedkope arbeid.

Maar nu ze hier eenmaal zijn verdienen ze wel een fatsoenlijke behandeling. En vluchtelingen vind ik weer een heel ander verhaal dan gastarbeiders. Zorg alleen niet dat er heel veel op één plek zitten want dat bevorderd de integratie niet, dat is ook de fout die is gemaakt bij de gastarbeiders denk ik.
Vluchtelingen vind ik een ander verhaal ja, maar het is voor ons, voor de regering en voor hen niet duidelijk hoelang ze blijven, waar ze kunnen blijven, of ze mogelijk moeten integreren. Ook zijn de checks die ze uitvoeren in een vervroegd tempo van 8 naar 2 weken zodat helemaal niet duidelijk is wie we binnenhalen, zie asielzoekers die homo's slaan etc.
pi_158339253
Mensen die op de PVV gaan stemmen :') snappen die nou echt niet dat de PVV 9/10 dingen niet kunnen waarmaken en dat Nederland er alleen maar op achteruit gaat
pi_158339958
De overheid is te groot. Er is te veel bureaucratie. Er is teveel inefficiëntie. Besluitvorming duurt te lang. Er gaat te veel geld verloren. Het is tijd dat we regeren over laten aan supercomputers, wetenschappers, doktoren en economisten. Daarnaast moeten we de dienstplicht herinvoeren, en elke dienstplichtige zijn dienstwapen mee naar huis laten nemen zoals in Zwitserland zodat de overheid weet dat ze nooit moeten fucken met de bevolking.
pi_158340267
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat weet ik zeker. In het stemhokje stemt men uiteindelijk toch verstandiger dan ze van te voren roepen, zien we al jaren
Als dat zo is dan wordt de PVV niet zomaar de grootste, maar veruit de allergrootste.

Zou mooi zijn als mensen eindelijk met hun verstand zouden kiezen.
pi_158340341
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:12 schreef Calcio het volgende:

[..]

Denken dat die zwakbegaafden van de PVV een land kunnen besturen :'). Daarna kunnen ze sowieso niets doen aangezien de eerste kamer alles zal blokkeren aangezien ze daar geen meerderheid hebben

Verstandige mensen stemmen D66.
Nederland is in de uitverkoop, dan kun je wel een veilingmeester gebruiken.
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:15:32 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158341358
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:49 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als dat zo is dan wordt de PVV niet zomaar de grootste, maar veruit de allergrootste.

Zou mooi zijn als mensen eindelijk met hun verstand zouden kiezen.
Er is werkelijk niets verstandig aan PVV stemmen.
Laffe huichelaar
pi_158341505
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Er is werkelijk niets verstandig aan PVV stemmen.
Dat is ook niets meer dan een simplistische mening. Boeiend.
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:19:50 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158341549
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat is ook niets meer dan een simplistische mening. Boeiend.
Hetzelfde als jouw mening dat het het enige verstandige is natuurlijk.
Laffe huichelaar
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:21:54 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158341608
De PVV roept altijd zomaar wat waarvan ze denken dat het het meeste stemmen oplevert. Als het dan puntje bij paaltje komt, stemmen ze weer anders als dat toevallig beter uitkomt. Ook als dat lijnrecht tegenover eerdere uitlatingen staat.

Lekker pro-europa stemmen, lekker binnen 24 uur je verkiezingsbeloftes breken. Ondertussen natuurlijk niks klaarspelen waar je voor pleit, want dat is helemaal niet belangrijk. Als je maar om het hardste roept.

Een beetje de SP in het kwadraat. Die zijn ook zo, altijd overal alleen maar tegen en dwarsliggen maar nooit wat toevoegen
Laffe huichelaar
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:22:04 #68
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158341615
Nutteloze partijen
Laffe huichelaar
pi_158341626
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hetzelfde als jouw mening dat het het enige verstandige is natuurlijk.
En miljoenen verstandigen met mij.
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:24:12 #70
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158341697
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En miljoenen verstandigen met mij.
En miljoenen verstandigen met mij. Dat is een beetje dom, om daar je mening aan te staven. Ik denk dat er immers evenveel, zo niet meer mensen de PVV een matige partij vinden.

Dus dit, sowieso al zwakke, argument gaat niet echt op
Laffe huichelaar
pi_158341728
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
De PVV roept altijd zomaar wat waarvan ze denken dat het het meeste stemmen oplevert. Als het dan puntje bij paaltje komt, stemmen ze weer anders als dat toevallig beter uitkomt. Ook als dat lijnrecht tegenover eerdere uitlatingen staat.

Lekker pro-europa stemmen, lekker binnen 24 uur je verkiezingsbeloftes breken. Ondertussen natuurlijk niks klaarspelen waar je voor pleit, want dat is helemaal niet belangrijk. Als je maar om het hardste roept.

Een beetje de SP in het kwadraat. Die zijn ook zo, altijd overal alleen maar tegen en dwarsliggen maar nooit wat toevoegen
Ja, laten we met zijn allen op denk gaan stemmen, zijn de turkse snorren ook blij, het land is toch al in de uitverkoop.
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:25:37 #72
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158341750
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, laten we met zijn allen op denk gaan stemmen, zijn de turkse snorren ook blij, het land is toch al in de uitverkoop.
Goede weerlegging van mijn post, sterk en inhoudelijk
Laffe huichelaar
pi_158341753
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En miljoenen verstandigen met mij. Dat is een beetje dom, om daar je mening aan te staven. Ik denk dat er immers evenveel, zo niet meer mensen de PVV een matige partij vinden.

Dus dit, sowieso al zwakke, argument gaat niet echt op
Hou die gedachte vast zou ik zeggen.
pi_158341811
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Goede weerlegging van mijn post, sterk en inhoudelijk
Ga nu niet een serieuze reactie verwachten op een niet serieuze mening... toch? Toch???

Zo dom is toch niemand?
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:27:06 #75
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158341816
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Hou die gedachte vast zou ik zeggen.
Nou ja, mij persoonlijk maakt het allemaal niet zo veel uit. Ik heb niet de illusie dat het uitmaakt op wie wij stemmen. Uiteindelijk gebeurt er toch precies wat de hoge heren in den haag willen dat er gebeurt. Welk poppetje ook de meeste stemmen krijgt
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')