Piratenpartijquote:Op vrijdag 18 december 2015 07:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Nog meer van ons land willen verkopen aan mensen die niet het goede voor ons hebben.
Blanco of Piratenpartij als ze weer meedoen.
SP heeft veel goede punten maar jammer alleen dat er zo'n ongelofelijke randdebiel de baas isquote:Op vrijdag 18 december 2015 07:40 schreef robin007bond het volgende:
SP. PvdA heeft haar principes verraden. Een fatsoenlijke linkse partij zou nooit dat drama met de PGB en thuiszorg moeten toestaan. Dat hoort niet thuis in een beschaafd land.
Daarnaast mag het economisch beleid van mij wel wat meer anticyclisch. Waarom niet juist de economie stimuleren in slechte tijden en bezuinigen in goede tijden?
Ach, uiteindelijk gaat het om het stemgedrag van de partij. Dan boeit het me niet wie de leider is, dat is allemaal show.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
SP heeft veel goede punten maar jammer alleen dat er zo'n ongelofelijke randdebiel de baas is
PvdD overweeg ik ook wel eigenlijk, maar ik heb toch een beetje hetzelfde als jij met PiratenPartij hebt. Dan ben ik toch geneigd om op een grotere partij te stemmen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:52 schreef Kyubey het volgende:
Vijf jaar geleden zou ik mijn huidige zelf uitlachen, maar ik zit zelfs na te denken over de PvDD. Als je alleen naar stemgedrag kijken, zijn zij de enige die nog consequent met hun boodschap stemmen. Dat kun je van PVV bijvoorbeeld niet zeggen (anti-Europa als het hen uitkomt).
Piratenpartij is ook leuk, maar die krijgen toch geen zetel.
Als iedereen zo denkt komt die zetel er nooit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:52 schreef Kyubey het volgende:
Vijf jaar geleden zou ik mijn huidige zelf uitlachen, maar ik zit zelfs na te denken over de PvDD. Als je alleen naar stemgedrag kijken, zijn zij de enige die nog consequent met hun boodschap stemmen. Dat kun je van PVV bijvoorbeeld niet zeggen (anti-Europa als het hen uitkomt).
Piratenpartij is ook leuk, maar die krijgen toch geen zetel.
Natuurkijk wordt de PVV niet de grootste johquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:21 schreef Canopus het volgende:
PVV wordt toch de grootste partij, dat is hier nog niet genoemd.
Ik ga een keer niet stemmen denk ik. Toch allemaal huichelaars!
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurkijk wordt de PVV niet de grootste joh
Dat weet ik zeker. In het stemhokje stemt men uiteindelijk toch verstandiger dan ze van te voren roepen, zien we al jarenquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:57 schreef Canopus het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
De propaganda machine werkt op volle toeren
Dat is altijd zo geweest, als puntje bij paaltje komt halen ze het nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:57 schreef Canopus het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
De propaganda machine werkt op volle toeren
De tijd is wel anders nu. In het voordeel van Wilders dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest, als puntje bij paaltje komt halen ze het niet
Ik hoop het ook niet nee. Klimaat verandert ook wel wat inderdaad helaas, maar dan nog wil niemand met Wilders regeren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:04 schreef Canopus het volgende:
[..]
De tijd is wel anders nu. In het voordeel van Wilders dan.
Ik hoop ook dat er heel veel verstandige mensen zijn die uiteindelijk toch niet op hem stemmen, maar vrees dat dit niet geval is
Mwah, de media heeft in de verkiezingstijd erg veel invloed, dus als die besluiten dat het VVD of SP wordt, heeft Geert weer niets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:04 schreef Canopus het volgende:
[..]
De tijd is wel anders nu. In het voordeel van Wilders dan.
Ik hoop ook dat er heel veel verstandige mensen zijn die uiteindelijk toch niet op hem stemmen, maar vrees dat dit niet geval is
Dan zouden er opnieuw verkiezingen moeten komen, misschien dat ze dan een paar punten van Wilders overnemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet nee. Klimaat verandert ook wel wat inderdaad helaas, maar dan nog wil niemand met Wilders regeren.
Nah, hopelijk krijg je dan een hoop zwevers die overstag gaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zouden er opnieuw verkiezingen moeten komen, misschien dat ze dan een paar punten van Wilders overnemen
Weer t zelfde als vorige keerquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, hopelijk krijg je dan een hoop zwevers die overstag gaan
Allemaal prima zolang Wilders weer een persona non grata wordtquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weer t zelfde als vorige keermensen die niet willen dat PvdA/VVD de grootste worden dus op de andere gaan stemmen. Uiteindelijk wordt iedereen genaaid en krijgt niemand wat ze willen behalve PvdA en VVD kamerleden. Huichelaars allemaal.
Liever Wilders dan PvdA / VVD.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal prima zolang Wilders weer een persona non grata wordt
Ja, maar jij vindt het ook normaal dat men stenen en vuurwerkbommen naar de politie gooit en raadszalen bestormt dus jou kan ik totaal niet meer serieus nemen natuurlijkquote:
Natuurlijk wel. Ik zou ook niet op hem stemmen. Ik ben anti-EU en er mag ook wel wat meer tegen immigratie en de islam gedaan worden naar mijn mening. Ik heb dan geen keus behalve de PVV, maar omdat daar een idioot aan de leiding zit heb ik daar geen vertrouwen in. Ik zie hem ook niet regeren. Maar als hij de grootste wordt zendt dat misschien wel een boodschap naar andere partijen.quote:
ah joh klbquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt het ook normaal dat men stenen en vuurwerkbommen naar de politie gooit en raadszalen bestormt dus jou kan ik totaal niet meer serieus nemen natuurlijk
Wat zou je tegen de Islam willen doen precies?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik zou ook niet op hem stemmen. Ik ben anti-EU en er mag ook wel wat meer tegen immigratie en de islam gedaan worden naar mijn mening. Ik heb dan geen keus behalve de PVV, maar omdat daar een idioot aan de leiding zit heb ik daar geen vertrouwen in. Ik zie hem ook niet regeren. Maar als hij de grootste wordt zendt dat misschien wel een boodschap naar andere partijen.
Immigratie stopzetten vanuit die landen en de integratie van de huidige islamitische medemens bevorderen. Tot dan is het dweilen met de kraan open.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou je tegen de Islam willen doen precies?
Dan wil je dus wat met de migratie doen. Iets tegen de Islam willen doen gaat redelijk tegen de grondwet inquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Immigratie stopzetten vanuit die landen en de integratie van de huidige islamitische medemens bevorderen. Tot dan is het dweilen met de kraan open.
Vanuit Islamitische landen ja. De gewoontes daar verschillen te veel met de onze.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wil je dus wat met de migratie doen. Iets tegen de Islam willen doen gaat redelijk tegen de grondwet in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |