De tijd is wel anders nu. In het voordeel van Wilders dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is altijd zo geweest, als puntje bij paaltje komt halen ze het niet
Ik hoop het ook niet nee. Klimaat verandert ook wel wat inderdaad helaas, maar dan nog wil niemand met Wilders regeren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:04 schreef Canopus het volgende:
[..]
De tijd is wel anders nu. In het voordeel van Wilders dan.
Ik hoop ook dat er heel veel verstandige mensen zijn die uiteindelijk toch niet op hem stemmen, maar vrees dat dit niet geval is
Mwah, de media heeft in de verkiezingstijd erg veel invloed, dus als die besluiten dat het VVD of SP wordt, heeft Geert weer niets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:04 schreef Canopus het volgende:
[..]
De tijd is wel anders nu. In het voordeel van Wilders dan.
Ik hoop ook dat er heel veel verstandige mensen zijn die uiteindelijk toch niet op hem stemmen, maar vrees dat dit niet geval is
Dan zouden er opnieuw verkiezingen moeten komen, misschien dat ze dan een paar punten van Wilders overnemenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet nee. Klimaat verandert ook wel wat inderdaad helaas, maar dan nog wil niemand met Wilders regeren.
Nah, hopelijk krijg je dan een hoop zwevers die overstag gaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan zouden er opnieuw verkiezingen moeten komen, misschien dat ze dan een paar punten van Wilders overnemen
Weer t zelfde als vorige keerquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, hopelijk krijg je dan een hoop zwevers die overstag gaan
Allemaal prima zolang Wilders weer een persona non grata wordtquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weer t zelfde als vorige keermensen die niet willen dat PvdA/VVD de grootste worden dus op de andere gaan stemmen. Uiteindelijk wordt iedereen genaaid en krijgt niemand wat ze willen behalve PvdA en VVD kamerleden. Huichelaars allemaal.
Liever Wilders dan PvdA / VVD.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal prima zolang Wilders weer een persona non grata wordt
Ja, maar jij vindt het ook normaal dat men stenen en vuurwerkbommen naar de politie gooit en raadszalen bestormt dus jou kan ik totaal niet meer serieus nemen natuurlijkquote:
Natuurlijk wel. Ik zou ook niet op hem stemmen. Ik ben anti-EU en er mag ook wel wat meer tegen immigratie en de islam gedaan worden naar mijn mening. Ik heb dan geen keus behalve de PVV, maar omdat daar een idioot aan de leiding zit heb ik daar geen vertrouwen in. Ik zie hem ook niet regeren. Maar als hij de grootste wordt zendt dat misschien wel een boodschap naar andere partijen.quote:
ah joh klbquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar jij vindt het ook normaal dat men stenen en vuurwerkbommen naar de politie gooit en raadszalen bestormt dus jou kan ik totaal niet meer serieus nemen natuurlijk
Wat zou je tegen de Islam willen doen precies?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik zou ook niet op hem stemmen. Ik ben anti-EU en er mag ook wel wat meer tegen immigratie en de islam gedaan worden naar mijn mening. Ik heb dan geen keus behalve de PVV, maar omdat daar een idioot aan de leiding zit heb ik daar geen vertrouwen in. Ik zie hem ook niet regeren. Maar als hij de grootste wordt zendt dat misschien wel een boodschap naar andere partijen.
Immigratie stopzetten vanuit die landen en de integratie van de huidige islamitische medemens bevorderen. Tot dan is het dweilen met de kraan open.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou je tegen de Islam willen doen precies?
Dan wil je dus wat met de migratie doen. Iets tegen de Islam willen doen gaat redelijk tegen de grondwet inquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Immigratie stopzetten vanuit die landen en de integratie van de huidige islamitische medemens bevorderen. Tot dan is het dweilen met de kraan open.
Vanuit Islamitische landen ja. De gewoontes daar verschillen te veel met de onze.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wil je dus wat met de migratie doen. Iets tegen de Islam willen doen gaat redelijk tegen de grondwet in
Dus ook alle handelsrelaties met islamitische landen verbreken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanuit Islamitische landen ja. De gewoontes daar verschillen te veel met de onze.
Ja. Kijk naar S-A 'onze grote vriend'. Zijn net zo erg als ISIS. Geen enkel Islamitisch land kent minderheidsrechten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus ook alle handelsrelaties met islamitische landen verbreken?
VVD wil wel met Wilders regeren. Verder inderdaad niemand.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet nee. Klimaat verandert ook wel wat inderdaad helaas, maar dan nog wil niemand met Wilders regeren.
PvdA werkte ook samen met de VVD. Zal PVV ook wel erbij kunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:54 schreef Calcio het volgende:
[..]
VVD wil wel met Wilders regeren. Verder inderdaad niemand.
Ja. Geloof me, in verkiezingstijd doen ze er alles aan om aan de macht te komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PvdA werkte ook samen met de VVD. Zal PVV ook wel erbij kunnen.
Tsja.. Ik heb zoiets van: het was niet verstandig om gastarbeiders hierheen te halen op die schaal. Zowel voor die mensen zelf als voor ons. De mensen die er vooral van profiteerden waren werkgevers die zochten naar goedkope arbeid.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vanuit Islamitische landen ja. De gewoontes daar verschillen te veel met de onze.
Denken dat die zwakbegaafden van de PVV een land kunnen besturenquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Baas_bas het volgende:
PVV, tenzij je graag zelfdestructief bent en de toekomst van Nederland je niks kan schelen
Vluchtelingen vind ik een ander verhaal ja, maar het is voor ons, voor de regering en voor hen niet duidelijk hoelang ze blijven, waar ze kunnen blijven, of ze mogelijk moeten integreren. Ook zijn de checks die ze uitvoeren in een vervroegd tempo van 8 naar 2 weken zodat helemaal niet duidelijk is wie we binnenhalen, zie asielzoekers die homo's slaan etc.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja.. Ik heb zoiets van: het was niet verstandig om gastarbeiders hierheen te halen op die schaal. Zowel voor die mensen zelf als voor ons. De mensen die er vooral van profiteerden waren werkgevers die zochten naar goedkope arbeid.
Maar nu ze hier eenmaal zijn verdienen ze wel een fatsoenlijke behandeling. En vluchtelingen vind ik weer een heel ander verhaal dan gastarbeiders. Zorg alleen niet dat er heel veel op één plek zitten want dat bevorderd de integratie niet, dat is ook de fout die is gemaakt bij de gastarbeiders denk ik.
Als dat zo is dan wordt de PVV niet zomaar de grootste, maar veruit de allergrootste.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker. In het stemhokje stemt men uiteindelijk toch verstandiger dan ze van te voren roepen, zien we al jaren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |