abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158350876
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Want als Twente niet in deze situatie zou zitten, had hij nog wel wat meer dan 2 mil geweest
Laat twente lekker failliet gaan....

MIsschien kan die sterspeler van hun alsnog bij ons komen voetballen

Maar ik zou in de winterstop voor Zirkovic gaan....je moet je versterken op je zwakke posities\

misschien is het wel een aankoop in het kader van dat ze verwachten dat vilhenna vertrekt...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 19 december 2015 @ 08:45:02 #202
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158350897
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Laat twente lekker failliet gaan....

MIsschien kan die sterspeler van hun alsnog bij ons komen voetballen

Maar ik zou in de winterstop voor Zirkovic gaan....je moet je versterken op je zwakke posities
Die is nu toch voor het seizoen verhuurd aan Willem 2? :')

Los van of we dat willen (dat willen we niet), is het dus ook gewoon nog eens niet haalbaar.

Ik word altijd zo verdrietig van die domme waanbeelden van je, klaas
Laffe huichelaar
pi_158350941
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die is nu toch voor het seizoen verhuurd aan Willem 2? :')

Los van of we dat willen (dat willen we niet), is het dus ook gewoon nog eens niet haalbaar.

Ik word altijd zo verdrietig van die domme waanbeelden van je, klaas
Lul niet zo gek man...

Als Zirkovic voor willem2 kan voetballen dan kan hij dat waarschijnlijk helemaal voor Feyenoord.....

Hoeveel zou die daar nou verdienen bij willem2 ...helemaal geen klote, HIj zou er bij Feyenoord financieel op vooruit kunnen gaan, zelfs op huurbasis.

Dat contract wat hij bij willem2 heeft is alleen maar bedoeld om hem in de kijker te laten spelen...

alsof er zoveel scouts in europa de wedstrijden van een club als willem2 volgen...

ik word moe van jou goser....ik moet veel typen om jou iets duidelijk te maken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:01:16 #204
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158351007
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lul niet zo gek man...

Als Zirkovic voor willem2 kan voetballen dan kan hij dat waarschijnlijk helemaal voor Feyenoord.....

Hoeveel zou die daar nou verdienen bij willem2 ...helemaal geen klote, HIj zou er bij Feyenoord financieel op vooruit kunnen gaan, zelfs op huurbasis.

Dat contract wat hij bij willem2 heeft is alleen maar bedoeld om hem in de kijker te laten spelen...

alsof er zoveel scouts in europa de wedstrijden van een club als willem2 volgen...

Dus nu moeten we hem zelfs gaan huren van Ajax?
Laffe huichelaar
pi_158351028
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus nu moeten we hem zelfs gaan huren van Ajax?
Lul..... ik wist niet dat hij van ajax was...
hij was me voor het eerst opgevallen afgelopen donderdag...

Ik herken goede voetballers meestal gelijk.... :)

quote:
Op 13 november 2013 maakte ´ivković zijn debuut voor het Nederlands elftal onder 19 in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Moldavië –19 die met 3-0 werd gewonnen. ´ivković was in deze wedstrijd verantwoordelijk voor de 1-0.

´ivković werd op 17 november 2014 door bondscoach Aron Winter uit de selectie van Oranje onder 19 gezet. Winter liet weten dat de aanvaller van Ajax om disciplinaire redenen geen deel meer uitmaakt van de ploeg die zou oefenen tegen België –19.[20] In maart 2015 ging ´ivković opnieuw de fout in bij Oranje onder 19. ´ivković werd 'om disciplinaire redenen' buiten de selectie voor de wedstrijd van Oranje -19 tegen Servië gehouden. Hij kwam te laat voor de wedstrijdbespreking.[21] Eind juni 2015 besloot ´ivković niet deel te namen aan het EK onder 19 in Griekenland. Hij gaf aan dat zich goed wou voorbereiden op het seizoen bij zijn nieuwe club Willem II
Bij nader inzien ongeschikt. Aron Winter sla ik hoog aan.

Volgende speler.....
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:07:02 #206
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_158351034
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lul niet zo gek man...

:D :'( :D :|W
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:08:07 #207
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_158351041
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bron?

Ik vind het een hoop geld, had niet verwacht dat hij zo duur zou zijn.
Wel een speler met heel veel potentie. Prima aankoop.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:10:23 #208
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_158351055
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:08 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ala hij zich goed doorontwikkelt en de aansluiting weet te maken, hebben we met hem en Gustafson een middenveld wat nog jaren meekan en flink wat waard kan worden
Laffe huichelaar
pi_158351082
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:08 schreef PIETR het volgende:

[..]

potentie zegt me niets...

dat dachten we van veijovic ook.....

Is die mentaal sterk genoeg voor een club als Feyenoord...

Dat betwijfel ik.....

Ik xou op dit moment geen enkele speler van twente gaan halen....Je ziet het, nu ze met randzaken te maken hebben kunnen die voetballers op het veld ook niet eens meer waarmaken,...mentaal een labiele ploeg.
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:16:02 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158351110
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ala hij zich goed doorontwikkelt en de aansluiting weet te maken, hebben we met hem en Gustafson een middenveld wat nog jaren meekan en flink wat waard kan worden
Er komt alleen in de jeugd ook genoeg aan op die positie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:36:04 #211
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_158351270
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Er komt alleen in de jeugd ook genoeg aan op die positie.
Gustavo Hamer is er wel eentje om in de gaten te houden.
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:38:23 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158351292
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:36 schreef PIETR het volgende:

[..]

Gustavo Hamer is er wel eentje om in de gaten te houden.
Eeuwig zonde dat er geen jeugspeler is die Klauw heet ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:45:19 #213
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_158351374
:')
  zaterdag 19 december 2015 @ 09:49:17 #214
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158351418
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.
Je hebt in januari wel de ANC. African Nations Championship en daarbij is Marokko wel geplaatst.

Echter doen daar enkel spelers uit het eigen continent aan mee.
pi_158351978
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Hamer en Sikkel, heb je een mooi Oostblok staan.
  Moderator zaterdag 19 december 2015 @ 11:12:53 #216
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_158352291
Om de dreigende situatie in Geldermalsen wat beter te kunnen duiden, maakte een verslaggeefster van Hart van Nederland woensdagavond de vergelijking met een 'voetbalwedstrijd'. Vakkundig twitterde ze over het gesmijt met vuurwerk, de bakstenen, het woeste gezang en de Mobiele Eenheid.

Kort samengevat: het leek in Geldermalsen verdorie wel een voetbalwedstrijd!

Je hoort dat heel vaak. Om de ernst van dreigende situaties enigszins tastbaar te maken voor lezertjes, kijkers en mede-twitteraars, is de voetbalmetafoor altijd een bruikbaar hulpmiddel, want dan begrijpt Tante Truus uit Balkbrug het ook meteen. Dat is wel zo handig.

Wordt er met vuurwerk of stenen gesmeten? Dragen de malloten een capuchontrui en een petje? Zien ze er doorgesnoven uit? Wordt het aloude 'piemellied' uit volle borst gezongen?

Mooi, dan gaat het hier zeer vermoedelijk over de bevolkingsgroep der 'voetbalsupporters'. Dan betreft het hier geen doodgewone, lokale malloten met een Opel of een Hyundai, of met een Oost-Duitse postzegelverzameling. Nee nee. We hebben het hier over een veel serieuzere kwestie: 'voetbalsupporters'.

In Steenbergen ging dat onlangs precies zo. Ze hadden het piemellied daar amper ingezet, of het hardnekkige gerucht deed de ronde dat het hier geen gewone Steenbergenaren betrof, maar 'voetbalsupporters'.

Sterker nog, het zou hier wel eens om 'Feyenoord-supporters' kunnen gaan, zo las ik de volgende ochtend in de krant. En die zijn - u weet dat misschien - nog véél gevaarlijker.

U kunt nu wel heel genuanceerd gaan zitten te doen over de Nederlandse asielpolitiek en de problemen in Syrië, maar wacht maar tot er een leger 'voetbalsupporters' uw dorp bestormt. Dan bent u kansloos. Dan is alles reddeloos verloren.

Dan overstemt het piemellied elke vorm van redelijkheid en beschaving.

Ik vind de voetbalsupportersmetafoor goed gevonden, want het maakt de dingen overzichtelijk. Ik ga mijn hele leven al naar voetbalwedstrijden, gemiddeld één of twee per week, dus ik kan het weten: al die honderdduizenden mensen (m/v) in onze stadions vormen géén dwarsdoorsnede van de bevolking. Sterker, het is een klein wonder dat ik hier überhaupt nog een stukje zit te tikken.

De bakstenen suizen me elk weekend om de oren. Je hoeft hier in Nederland maar op je tribunestoeltje te gaan zitten, of je buurman (capuchontrui, petje) begint als een idioot het piemellied in je oren te tetteren. Verderop klinkt gegil en glasgerinkel.

(U kent het piemellied niet? Dan bent u geen voetbalsupporter.)

Ik weet niet of u wel eens over het Van Zandvlietplein in Rotterdam-Zuid bent gelopen, en anders misschien over de Arena Boulevard, op een zondag? De Gazastrook is er niets bij. Bloed. Chaos. Inferno.

Overal voetbalsupporters!

Over voetbalsupporters gaat het gerucht dat de meesten ook lid zijn van de ANWB, en dat ze in veel gevallen een huisdier hebben, maar het zou absurd zijn om hier nu alle ANWB-leden (en huisdierbezitters) te gaan criminaliseren natuurlijk.

Voetbalsupporters zijn géén gemiddelde burgers, anders zouden ze - uiteraard - geen voetbalsupporter zijn geworden. Ik ken er een paar persoonlijk: op zich best goeie gasten hoor, maar ze hebben de onbedwingbare behoefte om steeds bakstenen door je voorruit te gooien.

Er hoeft maar een oud vrouwtje over te steken of ze beginnen spontaan het piemellied te zingen.

Donderdagochtend maakte de Gelderse politie bekend dat alle veertien opgepakte randdebielen gewoon uit Geldermalsen komen, en even leidde dat tot verwarring, maar dat kwam vooral omdat de belangrijkste vraag niet was beantwoord.

Van welke voetbalclub zijn die gasten nou precies supporter?

Sjoerd _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_158352404
Tapia zal wel worden gehaald met het oog op de toekomst van El Ahmadi. Diens contract is nog steeds niet verlengd
pi_158352514
De Taap _0_
Abracadabra, tapate guarra!
pi_158352559
De El, De Taap en De Staaf

Ik zeg doen.
  Moderator zaterdag 19 december 2015 @ 11:38:24 #220
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_158352597
Zou dat de eerste Peruaan in dienst van Feyenoord worden? #dtv
  zaterdag 19 december 2015 @ 11:49:57 #221
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_158352728
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Zou dat de eerste Peruaan in dienst van Feyenoord worden? #dtv
Wat is een Peruaan :?

Vast wel de eerste Peruviaan denk ik.
  Moderator zaterdag 19 december 2015 @ 12:12:30 #222
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_158353037
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

peruaan

whahahahahahahahahahah

go back to school _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik ben niet achterlijk Klaas, het mag allebei.

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/652/peruaans_peruviaans/
pi_158353285
Klaas heeft z'n pilletje weer eens vergeten :')
pi_158353466
Ik ben absoluut niet overtuigd van die jongen. Bovendien hebben we al 6 middenvelders.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_158353498
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:48 schreef H.FR het volgende:
Ik ben absoluut niet overtuigd van die jongen. Bovendien hebben we al 6 middenvelders.
Ik wel. Ook een type die we zeker nog niet hebben. Immers zal wel vertrekken na dit seizoen en ook Vilhena natuurlijk. Vejinovic voldoet nog niet en Toornstra lijkt het ook niet te zijn. Dan heb je er nog maar twee die wél Feyenoord-waardig zijn waarvan El Ahmadi ook al op leeftijd begint te raken.

Einde bericht.
pi_158353512
quote:
Feyenoord speelt de laatste weken zeker niet altijd goed, maar toch wordt een overwinning vaak uit het vuur gesleept. Het geloof op een tastbare prijs groeit dan ook in De Kuip. ''Kenneth zou ons dit seizoen echt kampioen kunnen maken'', stelt Karim El Ahmadi in het Algemeen Dagblad.
Beter gaan die gasten eindelijk eens fatsoenlijk voetbal laten zien in plaats van het na iedere wanvertoning weer in de mond nemen van het woord 'kampioenschap' Na de reeks zware uitwedstrijden begin volgend jaar weten we pas of het er echt in zit
pi_158354538
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 december 2015 12:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik wel. Ook een type die we zeker nog niet hebben. Immers zal wel vertrekken na dit seizoen en ook Vilhena natuurlijk. Vejinovic voldoet nog niet en Toornstra lijkt het ook niet te zijn. Dan heb je er nog maar twee die wél Feyenoord-waardig zijn waarvan El Ahmadi ook al op leeftijd begint te raken.

Einde bericht.
Eens.

Tapia vind ik wel wat, iemand die wat met een bal kan, fysiek aardig, meerdere plekken inzetbaar.
pi_158354815
Ik twijfel over Tapia, maar Scrummie is voor dus ik geef hem het voordeel vd twijfel. Als het allemaal doorgaat natuurlijk, dat is nog wel afwachten
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:03:52 #229
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158354893
Ik twijfel ook over Tapia, en persoonlijk ben ik geen voorstander meer van het halen van 'twijfelgevallen'. Feyenoord heeft nu een brede selectie en er zit genoeg jeugd bij. Hamer, Schuurman, Nieuwkoop zijn allemaal middenvelders die misschien kunnen verrassen.

Investeer je geld, doe het dan in een speler waar je meer zekerheid in hebt(zoals Ziyech). Kan je dat niet betalen, hou het dan lekker in eigen zak en geef de jeugd dan maar de kans.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_158354924
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bron?

Ik vind het een hoop geld, had niet verwacht dat hij zo duur zou zijn.
Ik vind het juist meevallen. Hij is hun beste speler
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_158354935
Heb die Tapia totaal niet gevolgd, maar ik laat me graag verrassen.
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:07:39 #232
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158354953
Volgens zanger Rinus krijgt Immers een basisplaats morgen.
pi_158354963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:07 schreef satecl het volgende:
Volgens zanger Rinus krijgt Immers een basisplaats morgen.
@klaas
  zaterdag 19 december 2015 @ 14:09:41 #234
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_158354989
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:08 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

@klaas
klaas?
pi_158355190
Mwa, Veni is ook hopeloos uit vorm. Het is jammer dat we dan toch weer die houten Klaas te zien krijgen maar het zij zo.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158355782
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Want als Twente niet in deze situatie zou zitten, had hij nog wel wat meer dan 2 mil geweest
Perfecte moment om toe te slaan dus.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_158355841
Hoop wel dat we Toornstra deze winter verkopen nu hij misschien nog iets waard is.
pi_158355974
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 december 2015 09:38 schreef Caland het volgende:

[..]

:D
Of Teen, of Haai, of Navarone Foor-Hamer :P
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_158356012
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 14:57 schreef Tortugal het volgende:
Hoop wel dat we Toornstra deze winter verkopen nu hij misschien nog iets waard is.
Ja, ik ben ook bang aan het worden dat dat het beste is.
Daarnaast hoop ik dat Kazim verkocht wordt, alles wat je ervoor krijgt is meer waard dan wat hij nu inbrengt. Voor drie flippo's en een kameel naar de zandbak o.i.d...
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zaterdag 19 december 2015 @ 15:05:57 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_158356020
Hopelijk blijft Tapia een beetje heel.
Ik denk dat hij de kwaliteiten wel heeft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')