Laat twente lekker failliet gaan....quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Want als Twente niet in deze situatie zou zitten, had hij nog wel wat meer dan 2 mil geweest
Die is nu toch voor het seizoen verhuurd aan Willem 2?quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Laat twente lekker failliet gaan....
MIsschien kan die sterspeler van hun alsnog bij ons komen voetballen
Maar ik zou in de winterstop voor Zirkovic gaan....je moet je versterken op je zwakke posities
Lul niet zo gek man...quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is nu toch voor het seizoen verhuurd aan Willem 2?
Los van of we dat willen (dat willen we niet), is het dus ook gewoon nog eens niet haalbaar.
Ik word altijd zo verdrietig van die domme waanbeelden van je, klaas
Dus nu moeten we hem zelfs gaan huren van Ajax?quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lul niet zo gek man...
Als Zirkovic voor willem2 kan voetballen dan kan hij dat waarschijnlijk helemaal voor Feyenoord.....
Hoeveel zou die daar nou verdienen bij willem2 ...helemaal geen klote, HIj zou er bij Feyenoord financieel op vooruit kunnen gaan, zelfs op huurbasis.
Dat contract wat hij bij willem2 heeft is alleen maar bedoeld om hem in de kijker te laten spelen...
alsof er zoveel scouts in europa de wedstrijden van een club als willem2 volgen...
ik word moe van jou goser....ik moet veel typen om jou iets duidelijk te maken.
Lul..... ik wist niet dat hij van ajax was...quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus nu moeten we hem zelfs gaan huren van Ajax?
Bij nader inzien ongeschikt. Aron Winter sla ik hoog aan.quote:Op 13 november 2013 maakte ´ivković zijn debuut voor het Nederlands elftal onder 19 in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Moldavië –19 die met 3-0 werd gewonnen. ´ivković was in deze wedstrijd verantwoordelijk voor de 1-0.
´ivković werd op 17 november 2014 door bondscoach Aron Winter uit de selectie van Oranje onder 19 gezet. Winter liet weten dat de aanvaller van Ajax om disciplinaire redenen geen deel meer uitmaakt van de ploeg die zou oefenen tegen België –19.[20] In maart 2015 ging ´ivković opnieuw de fout in bij Oranje onder 19. ´ivković werd 'om disciplinaire redenen' buiten de selectie voor de wedstrijd van Oranje -19 tegen Servië gehouden. Hij kwam te laat voor de wedstrijdbespreking.[21] Eind juni 2015 besloot ´ivković niet deel te namen aan het EK onder 19 in Griekenland. Hij gaf aan dat zich goed wou voorbereiden op het seizoen bij zijn nieuwe club Willem II
quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lul niet zo gek man...
Als Zirkovic voor willem2 kan voetballen dan kan hij dat waarschijnlijk helemaal voor Feyenoord.....
Hoeveel zou die daar nou verdienen bij willem2 ...helemaal geen klote, HIj zou er bij Feyenoord financieel op vooruit kunnen gaan, zelfs op huurbasis.
Dat contract wat hij bij willem2 heeft is alleen maar bedoeld om hem in de kijker te laten spelen...
alsof er zoveel scouts in europa de wedstrijden van een club als willem2 volgen...
ik word moe van jou goser....ik moet veel typen om jou iets duidelijk te maken.
Wel een speler met heel veel potentie. Prima aankoop.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
Ik vind het een hoop geld, had niet verwacht dat hij zo duur zou zijn.
Ala hij zich goed doorontwikkelt en de aansluiting weet te maken, hebben we met hem en Gustafson een middenveld wat nog jaren meekan en flink wat waard kan wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wel een speler met heel veel potentie. Prima aankoop.
potentie zegt me niets...quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wel een speler met heel veel potentie. Prima aankoop.
Er komt alleen in de jeugd ook genoeg aan op die positie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ala hij zich goed doorontwikkelt en de aansluiting weet te maken, hebben we met hem en Gustafson een middenveld wat nog jaren meekan en flink wat waard kan worden
Gustavo Hamer is er wel eentje om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Er komt alleen in de jeugd ook genoeg aan op die positie.
Eeuwig zonde dat er geen jeugspeler is die Klauw heet ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gustavo Hamer is er wel eentje om in de gaten te houden.
Je hebt in januari wel de ANC. African Nations Championship en daarbij is Marokko wel geplaatst.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ah oké, helemaal geen Africa Cup dus dit jaar. Ik dacht dat dat toernooi jaarlijks was.
Hamer en Sikkel, heb je een mooi Oostblok staan.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er geen jeugspeler is die Klauw heet ofzo.
Wat is een Peruaanquote:Op zaterdag 19 december 2015 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Zou dat de eerste Peruaan in dienst van Feyenoord worden? #dtv
Ik ben niet achterlijk Klaas, het mag allebei.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
peruaan
whahahahahahahahahahah
go back to school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel. Ook een type die we zeker nog niet hebben. Immers zal wel vertrekken na dit seizoen en ook Vilhena natuurlijk. Vejinovic voldoet nog niet en Toornstra lijkt het ook niet te zijn. Dan heb je er nog maar twee die wél Feyenoord-waardig zijn waarvan El Ahmadi ook al op leeftijd begint te raken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:48 schreef H.FR het volgende:
Ik ben absoluut niet overtuigd van die jongen. Bovendien hebben we al 6 middenvelders.
Beter gaan die gasten eindelijk eens fatsoenlijk voetbal laten zien in plaats van het na iedere wanvertoning weer in de mond nemen van het woord 'kampioenschap' Na de reeks zware uitwedstrijden begin volgend jaar weten we pas of het er echt in zitquote:Feyenoord speelt de laatste weken zeker niet altijd goed, maar toch wordt een overwinning vaak uit het vuur gesleept. Het geloof op een tastbare prijs groeit dan ook in De Kuip. ''Kenneth zou ons dit seizoen echt kampioen kunnen maken'', stelt Karim El Ahmadi in het Algemeen Dagblad.
Eens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel. Ook een type die we zeker nog niet hebben. Immers zal wel vertrekken na dit seizoen en ook Vilhena natuurlijk. Vejinovic voldoet nog niet en Toornstra lijkt het ook niet te zijn. Dan heb je er nog maar twee die wél Feyenoord-waardig zijn waarvan El Ahmadi ook al op leeftijd begint te raken.
Einde bericht.
Ik vind het juist meevallen. Hij is hun beste spelerquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
Ik vind het een hoop geld, had niet verwacht dat hij zo duur zou zijn.
@klaasquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:07 schreef satecl het volgende:
Volgens zanger Rinus krijgt Immers een basisplaats morgen.
Perfecte moment om toe te slaan dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Want als Twente niet in deze situatie zou zitten, had hij nog wel wat meer dan 2 mil geweest
quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er geen jeugspeler is die Klauw heet ofzo.
Ja, ik ben ook bang aan het worden dat dat het beste is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:57 schreef Tortugal het volgende:
Hoop wel dat we Toornstra deze winter verkopen nu hij misschien nog iets waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |