Beter gaan die gasten eindelijk eens fatsoenlijk voetbal laten zien in plaats van het na iedere wanvertoning weer in de mond nemen van het woord 'kampioenschap' Na de reeks zware uitwedstrijden begin volgend jaar weten we pas of het er echt in zitquote:Feyenoord speelt de laatste weken zeker niet altijd goed, maar toch wordt een overwinning vaak uit het vuur gesleept. Het geloof op een tastbare prijs groeit dan ook in De Kuip. ''Kenneth zou ons dit seizoen echt kampioen kunnen maken'', stelt Karim El Ahmadi in het Algemeen Dagblad.
Eens.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel. Ook een type die we zeker nog niet hebben. Immers zal wel vertrekken na dit seizoen en ook Vilhena natuurlijk. Vejinovic voldoet nog niet en Toornstra lijkt het ook niet te zijn. Dan heb je er nog maar twee die wél Feyenoord-waardig zijn waarvan El Ahmadi ook al op leeftijd begint te raken.
Einde bericht.
Ik vind het juist meevallen. Hij is hun beste spelerquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bron?
Ik vind het een hoop geld, had niet verwacht dat hij zo duur zou zijn.
@klaasquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:07 schreef satecl het volgende:
Volgens zanger Rinus krijgt Immers een basisplaats morgen.
Perfecte moment om toe te slaan dus.quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:58 schreef timmmmm het volgende:
Want als Twente niet in deze situatie zou zitten, had hij nog wel wat meer dan 2 mil geweest
quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat er geen jeugspeler is die Klauw heet ofzo.
Ja, ik ben ook bang aan het worden dat dat het beste is.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:57 schreef Tortugal het volgende:
Hoop wel dat we Toornstra deze winter verkopen nu hij misschien nog iets waard is.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben ervoor om die spits van willem2 te halen....
Dat is geen spits van Willem II, dat is een spits van ajax. Dus succes met hem willen halenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Tapia is mij nooit opgevallen
En ik heb het hier vaker gezegd spelers die mij niet opvallen worden het niet.....
Ik xal de voorbeelden van de laaste jaren aanhalen op dit forum
wat zei ik over immers...
wat zei ik over bilal? nooit van gehoord...wordt niks ...
wat zei ik over toornstra? nooit van gehoord....wordt niks
Wat zei ik over veijvic?nooit van gehoord....wordt niks
enzovoorts enzovoorts....
Hier hebbem we het vanochtend over gehad. Dat is die Ajacied, weet je nog?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Tapia is mij nooit opgevallen
En ik heb het hier vaker gezegd spelers die mij niet opvallen worden het niet.....
Ik xal de voorbeelden van de laaste jaren aanhalen op dit forum
wat zei ik over immers...
wat zei ik over bilal? nooit van gehoord...wordt niks ...
wat zei ik over toornstra? nooit van gehoord....wordt niks
Wat zei ik over veijvic?nooit van gehoord....wordt niks
enzovoorts enzovoorts....
Dan lachen ze je in je gezicht uit.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
wat boeit mij nou dat hij van ajax is....
Frank de boer mag hem niet....
Dus ik zou een bod van 3 miljoen op hem doen.
Hier was hij nog ongeschikt volgens jouquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lul..... ik wist niet dat hij van ajax was...
hij was me voor het eerst opgevallen afgelopen donderdag...
Ik herken goede voetballers meestal gelijk....
[..]
Bij nader inzien ongeschikt. Aron Winter sla ik hoog aan.
Volgende speler.....
Dat heeft niets met \zijn voetbalkwaliteiten te makenquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier was hij nog ongeschikt volgens jou
Eindbaasquote:Op zaterdag 19 december 2015 13:59 schreef Bombvis het volgende:
Ik twijfel over Tapia, maar Scrummie is voor dus ik geef hem het voordeel vd twijfel. Als het allemaal doorgaat natuurlijk, dat is nog wel afwachten
Natuurlijk niet, want er zijn zat andere clubs die er 5+ voor willen betalen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heeft niets met \zijn voetbalkwaliteiten te maken
eigenlijk zijn die vervelende jochies uiteindelijk de beste...
Als Feyenoord zo nodig een speler van Twente wil halen, haal dan hun beste speler....
Zyech dus.
Twente heeft grote geldzorgen voor 3 miljoen is het denk ik wel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |