quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze is lomp en blowt teveel. En behalve werken doet ze geen productieve dingen. Zou d'r bijna echt op Marktplaats zetten.
Maar dat zou gemeen zijn.Oh ja, dat was jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Hey Felix!quote:
Ich bin wie duuuhuuuquote:
Peter Schilling dan, met Major Tom.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Peter Maffay >>>>>>>>>>>>>>>>> Marianne Rosenberg
Ben eigenlijk nog bij seizoen 3, maar vertel dit niet aan Hermannquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Peter Schilling dan, met Major Tom.
Zat zelfs in Breaking Bad
Vanaf S3 wordt het alleen maar beter en duisterder.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben eigenlijk nog bij seizoen 3, maar vertel dit niet aan Hermann
quote:
Ik weet het. Kijk teveel series waardoor ik het uitstelquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vanaf S3 wordt het alleen maar beter en duisterder.
Hermann zou je aansporen om verder te kijken, en daar ben ik het geheel mee eens.
Los Pollos Hermanos
Breaking Bad is toch wel een hoogstaande serie, zwarte humor, aparte en subtiele manier van filmen, goede plots en het blijft boeien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet het. Kijk teveel series waardoor ik het uitstel
Ik weet, ga ook zeker verder kijken, helaas zijn er veel te veel leuke series die ik nu kijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Breaking Bad is toch wel een hoogstaande serie, zwarte humor, aparte en subtiele manier van filmen, goede plots en het blijft boeien.
Ik ben nu even rustig met series, dus ik ga binnenkort weer eens verder met Star Wars opnieuw kijken, daarna LotR, dat kijk ik meestal rond de feestdagenquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet, ga ook zeker verder kijken, helaas zijn er veel te veel leuke series die ik nu kijk
Was ik maar een rijke tatta
Ik ben geen fan van dadels.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
piemels vind ik dan weer vies. We kunnen t ook niet overal over eens zijn tuurlijk![]()
Ps weet je wat pas lekker is? Ongezouten amandelen ( walnoten kan btw ook) samen met dadels eten![]()
PS4, BF4 was 20 eu laatst ofzo dus toen maar gekocht.quote:
Ja, daar ben ik me van bewustquote:
Ja klopt, en je hebt van die week cursussen. dan een weekje vrijnemen en het in 1 weekje afwikkelen lijkt me ook wel relaxed. voor 6000 euro ofzo. Wel iets duurder dus, Maar scheelt een hoop tijd.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige instructeurs geven ook les op zaterdagen. Wel chill.
Stoner met E-cup. Mwah, kan ik wel even mee omgaan.quote:
Yeah. zou wel heel chill zijn.quote:
Ik kan alleen shocktactics sorryquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:03 schreef Murdera het volgende:
Zullen we een politieke partij oprichten? Soort wilders 2, maar dan met nuance en onderbouwing en niet gebaseerd op shocktactics.
Dat kan je ook doen idd, maar toch wel fijn om zelf ook een papiertje te hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stoner met E-cup. Mwah, kan ik wel even mee omgaan.
[..]
Yeah. zou wel heel chill zijn.
Ik denk dat ik gewoon een auto voor mn vriendin koop (die heeft wel een rijbewijs) en dat zij dan gewoon dingen doet waar we een auto voor nodig hebben en city trips regelt.
Maakt niet uit, jij bent er toch alleen voor de looks.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan alleen shocktactics sorry
[..]
Dat kan je ook doen idd, maar toch wel fijn om zelf ook een papiertje te hebben.
Oh you...quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jij bent er toch alleen voor de looks.
picsquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:25 schreef Myrr het volgende:
Godverdomme.
Zus met E-cup gratis af te halen z.s.m. staat in de weg.
Had je dat filmpje gezien btw van die vrachtwagenchauffeur bij Calais?quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:00 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Arme vluchtelingen aan de grens van Macedonie.Zielige gezinnetjes die geholpen moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |