mooi altijd hoe dat soort volk de taal van het land waar ze zo voor strijden niet beheerst.quote:
Ga klagen bij je moeder en vraag of ze warme chocolademelk maakt voor je.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
ik ben klaarwakker en kan niet slapen... maar moet wel slapen. wil slapen
ik woon alleen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga klagen bij je moeder en vraag of ze warme chocolademelk maakt voor je.
Oh, wat saai.quote:
Mag het ook zonder die E-cup?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:25 schreef Myrr het volgende:
Godverdomme.
Zus met E-cup gratis af te halen z.s.m.
Nice. Waarom wil je d'r kwijt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hoor, maar die mag je dan zelf ergens deponeren.
Ze is lomp en blowt teveel. En behalve werken doet ze geen productieve dingen. Zou d'r bijna echt op Marktplaats zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 00:33:35 ]
wel beetje hypocriet van jequote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ze is lomp en blowt teveel. En behalve werken doet ze geen productieve dingen. Zou d'r bijna echt op Marktplaats zetten.
Maar dat zou gemeen zijn.Oh, lomp is niet goed, blowen ben ik ook geen fan van. Maar als ze lekker kan koken en er goed uitziet kunnen we misschien wat regelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Door blowen is ze anaaldiep in de shit gekomen… Ik zat niet elke dag aan de drugs hoor.quote:
En als ze er alleen wel redelijk uitziet? Of je moet potjesvoer en aardappelen houden…quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, lomp is niet goed, blowen ben ik ook geen fan van. Maar als ze lekker kan koken en er goed uitziet kunnen we misschien wat regelen.
Dan bied ik alleen tijdelijke opvang. Aardappelen komen er bij mij niet in.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
En als ze er alleen wel redelijk uitziet? Of je moet potjesvoer en aardappelen houden…
Oh tijdelijke opvang zou super chill zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan bied ik alleen tijdelijke opvang. Aardappelen komen er bij mij niet in.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:40 schreef Myrr het volgende:
Maargoedddddd, het zijn maar spullen. ZENNNNNNNNNNN![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Oh tijdelijke opvang zou super chill zijndaarna kijk je maar wat je er mee doet.
Ik ga slapen voordat ik ontplof.
Gutenacht liebemenschen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |