pareltje van de telegraaf weerquote:KERKRADE -
In Kerkrade heeft even voor acht uur donderdagavond een gewapende overval op een woning plaatsgevonden. Hierbij zijn zeker twee bewoners gewond geraakt. Zij zouden zijn neergeschoten. De slachtoffers zijn meteen naar het ziekenhuis gebracht.
Meerdere politiepatrouilles zijn inmiddels ter plaatse bij het appartement aan de Holzstraat waar de overval plaatsvond. De Forensische Opsporing zal later onderzoek gaan doen op de plaats delict.
Er wordt jacht gemaakt op twee daders, mannen van rond de 25 jaar met een buitenlands uiterlijk. Via Burgernet roept de politie mensen op om uit te kijken naar de twee.
NWS / Gewonden bij woningoverval Kerkrade
Geen idee.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom is highclass meloewa geband?
wat zegt deze tokkie allemaal??quote:Op donderdag 17 december 2015 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
ahahahaha maar goed we weten natuurlijk allemaal dat ik absoluut geen tokkie ben. jullie kunnen het gewoon niet bevatten dat ook mensen met een iq boven de 100 en met een goede toekomst pvv kunnen stemmen.
hehehquote:Op donderdag 17 december 2015 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
ahahahaha maar goed we weten natuurlijk allemaal dat ik absoluut geen tokkie ben.
Jij hebt toch een Turkse vriend?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
ahahahaha maar goed we weten natuurlijk allemaal dat ik absoluut geen tokkie ben. jullie kunnen het gewoon niet bevatten dat ook mensen met een iq boven de 100 en met een goede toekomst pvv kunnen stemmen.
hey SGquote:Op donderdag 17 december 2015 23:27 schreef -supergirl- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
neen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jij hebt toch een Turkse vriend?
RIP ifimjameadeanquote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
pareltje van de telegraaf weer
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey SG
[ afbeelding ]er zit een wasbeerhondje op haar hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij moet gwn pvdd'er wordenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
er zit een wasbeerhondje op haar hoofd
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey SG
[ afbeelding ]Wel zelfde oog make-upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ging me meer om 'buitenlands uiterlijk'quote:
mooi zoquote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben ik ook hoor. ik stem niet eens op pvv
rechtse meisjesquote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef Montelly het volgende:
Mijn future wifey moet sws een VVDér zijn.
niet zo acterenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben ik ook hoor. ik stem niet eens op pvv
sorry ik geloof niet in zweverig gedoe, derhalve kan je aura wegstrepen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
niet zo acteren
je iq
je anita-gehalte
je aura
het zegt allemaal genoeg
neuken stevig.quote:
streep jij dan ondertussen een lijntje wegquote:Op donderdag 17 december 2015 23:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sorry ik geloof niet in zweverig gedoe, derhalve kan je aura wegstrepen.
wel meteen een slappe als ze hun bek opentrekkenquote:
meid,quote:Op donderdag 17 december 2015 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
streep jij dan ondertussen een lijntje weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |