abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2015 @ 23:17:18 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_158319725
http://www.telegraaf.nl/b(...)rval_Kerkrade__.html

quote:
KERKRADE -
In Kerkrade heeft even voor acht uur donderdagavond een gewapende overval op een woning plaatsgevonden. Hierbij zijn zeker twee bewoners gewond geraakt. Zij zouden zijn neergeschoten. De slachtoffers zijn meteen naar het ziekenhuis gebracht.

Meerdere politiepatrouilles zijn inmiddels ter plaatse bij het appartement aan de Holzstraat waar de overval plaatsvond. De Forensische Opsporing zal later onderzoek gaan doen op de plaats delict.
Er wordt jacht gemaakt op twee daders, mannen van rond de 25 jaar met een buitenlands uiterlijk. Via Burgernet roept de politie mensen op om uit te kijken naar de twee.
Wat een hufters :r Dan zou je toch verwachten dat er heel wat te halen was in dat huis. Zo iets doe je niet voor een laptop en een portemonnee zou je zeggen.. Hopelijk worden ze snel gepakt.
pi_158319824
Een buitenlands uiterlijk? :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 17 december 2015 @ 23:22:06 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_158319878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:20 schreef deadprez het volgende:
Weet je beetje wat daar mee bedoeld wordt?
pi_158319968
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef the-eye het volgende:

[..]

Weet je beetje wat daar mee bedoeld wordt?
Ik snap wel wat de Telegraaf ermee bedoelt, maar het is wel een nieuw dieptepunt voor ze.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 17 december 2015 @ 23:26:17 #5
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_158320021
Het is trouwens wel raak met woningovervallen in Kerkrade dit jaar:

http://www.oozo.nl/nieuws(...)apende-woningoverval

quote:
Kerkrade - Een man is zaterdag rond 18.00 uur ernstig gewond geraakt bij een gewapende overval in een woning aan de Burg. Savelberglaan. Hij werd per ambulance naar het ziekenhuis overgebracht waar hij wordt geopereerd aan zijn verwondingen.

Twee onbekende negroïde mannen drongen de woning aan de Burg. Savelberglaan binnen waar zij het slachtoffer overmeesterden. Het is op dit moment nog niet duidelijk of de verwondingen zijn ontstaan door een vuurwapen of een steekwapen. Ook de toedracht zal verder onderzoek door de politie moeten uitwijzen. De twee mannen wisten te ontkomen. De ene was gekleed in een rood/zwart T-shirt en de ander in een mintkleurig T-shirt. De politie is op zoek naar de twee en vraagt iedereen die meer informatie heeft over deze zaak contact op te nemen via het algemeen telefoonnummer 0900-8844. Ook kan geheel anoniem een melding worden gemaakt bij M. via telefoonnummer 0800-7000.
http://www.oozo.nl/nieuws(...)en-na-overval-woning
quote:
Kerkrade - Dinsdagochtend zijn drie mannen aangehouden die ervan worden verdacht de avond ervoor een man te hebben overvallen in zijn woning aan de Nieuwstraat.

Het drietal kwam maandagavond de woning van het slachtoffer binnen. Wat er daarna precies gebeurde is nog onduidelijk. Vanmorgen werd het slachtoffer door een kennis bezocht. Toen deze de woning binnen wilde gaan vluchtten de drie overvallers. De kennis alarmeerde de politie, die vlakbij was en twee van de drie op de Nieuwstraat konden aanhouden. De derde verdachte werd op de Pricksteenweg aangehouden. Het slachtoffer is door het drietal mishandeld. De verdachten zijn afkomstig uit Aken (Duitsland) en 24, 24 en 22 jaar.
  donderdag 17 december 2015 @ 23:28:38 #6
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_158320099
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik snap wel wat de Telegraaf ermee bedoelt, maar het is wel een nieuw dieptepunt voor ze.
Het is wederom een dieptepunt van de multiculturele samenleving maar je bent hier niet verbaasd over. Dat geloof ik niet
pi_158320177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:28 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het is wederom een dieptepunt van de multiculturele samenleving maar je bent hier niet verbaasd over. Dat geloof ik niet
Kerel, je bent het toch wel met me eens dat een signalement als 'een buitenlands uiterlijk' echt te achterlijk voor woorden is? :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_158320201
Hopelijk sterven ze in hun vlucht.
U MAD?
  donderdag 17 december 2015 @ 23:40:24 #9
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158320462
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Kerel, je bent het toch wel met me eens dat een signalement als 'een buitenlands uiterlijk' echt te achterlijk voor woorden is? :')
Kerkrade he. Die Duitsers pik je er meestal ook gewoon uit dus ik weet niet wat je nou zit te zaniken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158320477
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Kerkrade he. Die Duitsers pik je er meestal ook gewoon uit dus ik weet niet wat je nou zit te zaniken.
:D
Stop the violence
Down with the hate
  donderdag 17 december 2015 @ 23:40:54 #11
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_158320485
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waarom, het is mij duidelijk dat het niet gaat om mannen met blond haar en blauwe ogen? Is dit de volgende stap na gezeur dat bij vermelding dat het om Marokkanen gaat men niet zeker kan weten dat ze dat ook werkelijk zijn maar ze net zo goed uit Egypte etc kunnen komen? Vertel ééns hoe jij het signalement had laten klinken waarbij het nog wel steeds hout snijdt en we niet politiek correct over twee mannen gaan spreken.
pi_158320571
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waarom, het is mij duidelijk dat het niet gaat om mannen met blond haar en blauwe ogen? Is dit de volgende stap na gezeur dat bij vermelding dat het om Marokkanen men niet zeker kan weten dat ze dat ook werkelijk zijn maar ze net zo goed uit Egypte etc kunnen komen? Vertel ééns hoe jij het signalement had laten klinken waarbij het nog wel steeds hout snijdt en we niet politiek correct over twee mannen gaan spreken.
Een 'buitenlands uiterlijk' is gewoon veel te vaag. Heeft verder vrij weinig met politiek correct te maken, trolletje.
Stop the violence
Down with the hate
pi_158320785
quote:
Ze bedoelen gewoon lichtgetint, maar durven dat niet meer te zeggen want dan wordt de Racismekaart weer getrokken.
pi_158320800
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ze bedoelen gewoon lichtgetint, maar durven dat niet meer te zeggen want dan wordt de Racismekaart weer getrokken.
Dat zal het zijn.
Stop the violence
Down with the hate
pi_158320854
quote:
Marokkaan zegt toch genoeg.
Ура для россии
pi_158320881
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:54 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Marokkaan zegt toch genoeg.
Nja, men lijkt hier niet helemaal te snappen wat ik bedoel, maar dit zou zelfs een beter signalement zijn inderdaad.
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 18 december 2015 @ 00:05:10 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_158321083
De Holzstraat, je zou er maar wonen. ;(
Alleen de Nieuwstraat is erger.

Er woont genoeg Turks/Marokkaans tuig in Kerkrade, en er komt helaas ook genoeg van dat tuig de grens over.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_158323006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:40 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waarom, het is mij duidelijk dat het niet gaat om mannen met blond haar en blauwe ogen? Is dit de volgende stap na gezeur dat bij vermelding dat het om Marokkanen gaat men niet zeker kan weten dat ze dat ook werkelijk zijn maar ze net zo goed uit Egypte etc kunnen komen? Vertel ééns hoe jij het signalement had laten klinken waarbij het nog wel steeds hout snijdt en we niet politiek correct over twee mannen gaan spreken.
'Noord-Afrikaans'
pi_158323028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Harvest89 het volgende:
De Holzstraat, je zou er maar wonen. ;(
Alleen de Nieuwstraat is erger.

Er woont genoeg Turks/Marokkaans tuig in Kerkrade, en er komt helaas ook genoeg van dat tuig de grens over.
In de Burg. savelberglaan woont ook alleen maar tuig

Dus dit zijn gewoon tokkies die onderling bezig zijn :')
  vrijdag 18 december 2015 @ 12:39:03 #20
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_158326588
Het gaat natuurlijk weer om stageplek-discriminatiegevallen neem ik aan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_158327322
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je geeft een signalement om de opsporing te vergemakkelijken, niet om een bepaald slag mensen in hun overtuiging te sterken dat het altijd weer die Marokkanen zijn. Als je dat wil dan laat je het signalement 'blank' weg als je een bericht voor de rest integraal overneemt uit een plaatselijk nieuwsblad. Of je maakt er 'buitenlands uiterlijk' van, wat ook op geen enkele manier helpt de daders te herkennen en dus te vinden. Beide zijn aan De Telegraaf wel toevertrouwd. Lichtgetint is wel een bruikbaar signalement, maar in dit geval kennelijk niet bruikbaar voor de stemmingmakerij.

Maar het maakt toch niks meer uit. TS selecteert zijn topics op huidskleur, nog extremer dan de Telegraaf, en mensen die hun haat gevoed willen zien zeggen 'zie je wel'. Zelfs al zijn de daders in beeld en zien ze er blank uit dan maken we er alvast allochtonen van, of het nou Haagse of Eindhovense kopschoppers zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158327792
2 mannen van rond de 25 met een buitenlands uiterlijk...ok, die moeten toch niet zo moeilijk te vinden zijn.

:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 18 december 2015 @ 13:43:23 #23
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_158327939
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:

[..]

Haha vooral verontwaardigd zijn over hoe de Telegraaf deze "mensen" weergeeft!
  vrijdag 18 december 2015 @ 15:13:45 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_158329700
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 07:01 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

In de Burg. savelberglaan woont ook alleen maar tuig

Dus dit zijn gewoon tokkies die onderling bezig zijn :')
De savelberg heb ik in de OP overheen gelezen, daar woont inderdaad vooral blank tuig.
Enige pluspunt is dat de woningen daar goedkoop zijn :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')