In wat?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker met Don een bedrijf beginnen ja hoor
Hallerquote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef NM. het volgende:
Wie kan er een beetje normaal penalties nemen?
Eden Hazardquote:Op donderdag 17 december 2015 22:40 schreef NM. het volgende:
Wie kan er een beetje normaal penalties nemen?
Op RTL7 zijn ook 2 mongolen bezig.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Nog een hallf uur naar deze mongolen moeten kijken
Er is darten?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op RTL7 zijn ook 2 mongolen bezig.
Dat is mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is wel lekker gezellig hier
Wij hebben dat effect.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
#bekersfeerquote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik wilde het niet zeggen, dus doe ik dat ook niet.quote:
Was.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:42 schreef KingRoland het volgende:
Rustaaaghquote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was.
Ik maak bij deze mijn entree hier. Ook al kijk ik niet.
Kom je weer haat zaaienquote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was.
Dit is leuker dan darts kan ik je vertellenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was.
Er valt geen pijl op te trekken.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is leuker dan darts kan ik je vertellen
Voetballen is geen sport!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is leuker dan darts kan ik je vertellen
Wie?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat GGMM binnenkort weer terug is, dan gaat iedereen alleen maar weer ruzie maken.
Ik vind dat jij mod moet worden, dan kun jij daar streng tegen optreden.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat GGMM binnenkort weer terug is, dan gaat iedereen alleen maar weer ruzie maken.
Ach even 2 weken volhouden is hij weer 3 maanden weg.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
KingRoland traint iedere dag voor deze belangrijke fase in zijn mod carriere.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Daar ben ik veel te lief voor.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij mod moet worden, dan kun jij daar streng tegen optreden.
Hij is dit nu aan het lezen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Oh zoals welke dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt als een nare soa.
Ik vind zijn opmerkingen over de dartsport wel treffend.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef NM. het volgende:
Ik vind GGMM wel een leuke toevoeging hoor.
En dan zeggen "hahaha je hapt"quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM is een walgelijke onruststoker.
Ik herken mijzelf heel erg in hem.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik moet de laatste 3 van het nieuwe seizoen nog zien.
Dat is over het algemeen voor mensen die domme opmerkingen posten.quote:
nee die hap hap met dat plaatje van een beer. Ik weet niet zeker of iemand dat plaatje klaar heeft liggen. Die post hij dan ook heel vaak.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef NM. het volgende:
Is dit satire?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:45 schreef NM. het volgende:
deze?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee die hap hap met dat plaatje van een beer. Ik weet niet zeker of iemand dat plaatje klaar heeft liggen. Die post hij dan ook heel vaak.
wat niet grappigquote:
Zimling ookquote:Op donderdag 17 december 2015 22:48 schreef NM. het volgende:
In Football Manager is Zivkovic echt goed.
GGMM bedoelt het wel om mensen aan het lachen te krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het was dan ook geenszins grappig bedoeld.
Dat is een nog slechtere troll dan GGMM.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:50 schreef NM. het volgende:
Waar is Klaasweetalles eigenlijk? Dat is pas een vervelende vent.
Afzien, dat is het ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik val bijna in slaap maar wil dit toch af zien.
Man the fuck up het is nog geen elf uur.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik val bijna in slaap maar wil dit toch af zien.
Heb sinds paar maanden hersenschudding. Ben sindsdien vrij snel vermoeidquote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man the fuck up het is nog geen elf uur.
En dan kijk je ook nog naar Feyenoordquote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb sinds paar maanden hersenschudding. Ben sindsdien vrij snel vermoeid
De meeste users in VBL hebben een hersenschudding gehad.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je nog een keer op slaan, dan is het over.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor extra veel koppijn jaquote:Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan kijk je ook nog naar Feyenoord
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je nog een keer op slaan, dan is het over.
Dit heb ik op tv gezien.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
van deze wedstrijd wordt je ook moe
haha je hapte!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha je hapte!!!!![]()
moest gniffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het was wel echt gewoon een foutquote:
Dit gelooft niemand.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het was wel echt gewoon een foutdramatisch
Dan gaan we allemaal RAAK roepenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Durven jullie nog te kijken als het penalty's wordt?
jaquote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ja want dat winnen wij gewoon.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik durfquote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Die man lijkt koste was kost te willen voorkomen dat ik nog wat leedvermaak heb op de late avond.quote:
Even mijn gelijk halen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord zal wel weer 1 minuut voor tijd scoren. Met een strafschop.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Schrijf dit maar op een briefje, Dirk Kuyt maakt de beslissende penalty.
Goede postquote:Op donderdag 17 december 2015 23:05 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord zal wel weer 1 minuut voor tijd scoren. Met een strafschop.
Die Van Beek kon sws niet lopen. Gebochelde geitquote:Op donderdag 17 december 2015 23:11 schreef Zorro het volgende:
O ineens kunnen ze niet meer lopenx veel
3 minuten te laat voorspeld.quote:
Heul niet, dat was de repost.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3 minuten te laat voorspeld.
Vind ik wel. Ook gewoon terecht gewonnen, hoewel het zuur is dat Zivkovic een paar dotten van kansen mist.quote:
Ik heb de eerste helft niet gezien maar de afgelopen 75 minuten waren inderdaad totale overmacht van Feyenoord met af en toe gefaal van Ziv er tussen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ook gewoon terecht gewonnen, hoewel het zuur is dat Zivkovic een paar dotten van kansen mist.
Eerste helft was bras van beide kanten en een blunder van Vejinovic + slecht verdedigen van v Beek gaf WII de enige echte kans.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft niet gezien maar de afgelopen 75 minuten waren inderdaad totale overmacht van Feyenoord met af en toe gefaal van Ziv er tussen.
Ze speelde tegen je moeder, ze kwamen er maar niet doorheenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Tegen wie speelde Ajax deze ronde?
Feyenoord is geen Ajax.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, ik voorspel het alvast.
Feyenoord - Achilles 29 / HHC / VVSB
Roda / AZ / Utrecht - PSV
Warme bal voor kakkerlakken en koude bal VVSB.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achilles? Knap.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:ArmanAvsaroglu twitterde op donderdag 17-12-2015 om 23:20:06Onrust in de catacomben in de Kuip. Grote woede Willem II-staf en selectie richting arbitrage. #feywil reageer retweet
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef Slobeend het volgende:
twitter:ArmanAvsaroglu twitterde op donderdag 17-12-2015 om 23:20:06Onrust in de catacomben in de Kuip. Grote woede Willem II-staf en selectie richting arbitrage. #feywil reageer retweet
Debiel. Ze moeten allemaal boos zijn op Zivkovic.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Ze kunnen beter boos worden op hun speler die zo onnodig daar Kramer vast hieldquote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Uit het bekertoernooi halen die club!!quote:Op donderdag 17 december 2015 23:22 schreef Slobeend het volgende:
lekker dicht bij het woonplaatsje, niks mis meequote:
En dit.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Debiel. Ze moeten allemaal boos zijn op Zivkovic.
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit het bekertoernooi halen die club!!
Komt door zo'n coach als Streppel, te opgefokt.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Debiel. Ze moeten allemaal boos zijn op Zivkovic.
ENG mannetje.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Komt door zo'n coach als Streppel, te opgefokt.
Nee doe dan maar de coach van Heraclesquote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnn?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is zelfs kritisch als zijn ploeg met 2-0 wint van FC Twente. Lekker hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee doe dan maar de coach van Heracles
Wat un miet.
Hoelaat beginnen we met lotenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is zelfs kritisch als zijn ploeg met 2-0 wint van FC Twente. Lekker hoor
Eerst moeten alle kutsamenvattingen er nog worden heengejastquote:Op donderdag 17 december 2015 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoelaat beginnen we met loten
Streppel doet dat veel te vaak. En die kop kan ik gewoon niet uitstaan.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat er niets mis mee is dat een trainer zijn oprechte emosie laat zien.
En als Simeone het doet?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Streppel doet dat veel te vaak. En die kop kan ik gewoon niet uitstaan.
VVSB - HHC en Den Bosch - Roda zou leuk zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:29 schreef Comprehendam het volgende:
AZ - VVSB
PSV - Feyenoord
HHC - Roda JC
FC Den Bosch - FC Utrecht
VVSB in europaquote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
VVSB - HHC en Den Bosch - Roda zou leuk zijn.
De winnaars daarvan dan in de halve finale tegen elkaar loten, daar kan de amateurclub best eens winnen en dan amateurs in de finale
En dan PSV - Amateurs als finale, PSV kampioen, dan gaat amateurploeg Europa in?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
VVSB - HHC en Den Bosch - Roda zou leuk zijn.
De winnaars daarvan dan in de halve finale tegen elkaar loten, daar kan de amateurclub best eens winnen en dan amateurs in de finale
Dat kan niet meer.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan PSV - Amateurs als finale, PSV kampioen, dan gaat amateurploeg Europa in?
Jaquote:Op donderdag 17 december 2015 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan PSV - Amateurs als finale, PSV kampioen, dan gaat amateurploeg Europa in?
Die rode kaart kwam vooral door de reactie denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dat was een beetje overdreven met die rode kaart erbij
what the fuck, waarom niet effe eerst naar die loting?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
what the fuck, waarom niet effe eerst naar die loting?
@FOXquote:
Kan nogquote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gelukkig geen amateurs tegen elkaar
VVSB thuis hoop ikquote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gelukkig geen amateurs tegen elkaar
En dan wint AZ de beker met hun kutteam. Nouja, die kunnen nog wel iets in Europa als ze weer een beetje bouwen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ
Den Bosch
PSV
Feyenoord
AZ - PSV
Feyenoord - Den Bosch
PSV en Feyenoord zijn wel leuke wedstrijdjes hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meh
Beetje een jammere loting. Eigenlijk maar 1 spannende wedstrijd denk ik.
Feyenoord gaat gewoon winnen dankzij een makkelijk gegeven pingel.quote:
Voordeel is een hele spannende finale / halve finalequote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meh
Beetje een jammere loting. Eigenlijk maar 1 spannende wedstrijd denk ik.
quote:Dinsdag 2 februari 20.45 uur AZ HHC Hardenberg
Woensdag 3 februari 18.30 uur FC Den Bosch VVSB
Woensdag 3 februari 20.45 uur Roda JC Kerkrade Feyenoord
Donderdag 4 februari 20.45 uur PSV FC Utrecht
heb het meestal bij de verkeerde eindquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt me van je tegen Rolando.
Of een eigen doelpunt van Roda.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord gaat gewoon winnen dankzij een makkelijk gegeven pingel.
Gelukkig zijn er nog wedstrijden in Engeland. AZ- Hardenberg sla ik ook maar even over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef hafcfan het volgende:
Wat een aids wedstrijden op Roda-Feyenoord na
Haha wat een baas die trainer. Staat zo trots als een pauw naast Ronald de Boer te lullen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als ik de trainer van HHC zo hoor hebben ze een selectie om de CL te winnen.
Ook niet zo zin in nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wedstrijden in Engeland. AZ- Hardenberg sla ik ook maar even over.
LEICESTER - LIVERPOOLquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wedstrijden in Engeland. AZ- Hardenberg sla ik ook maar even over.
Dat is niet eens het clublied.quote:
Je hoort twee keer Retteketetteketet, dat is toch geen clublied?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Draaien ze aan het begin van de wedstrijd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |