Kan nogquote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gelukkig geen amateurs tegen elkaar
VVSB thuis hoop ikquote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gelukkig geen amateurs tegen elkaar
En dan wint AZ de beker met hun kutteam. Nouja, die kunnen nog wel iets in Europa als ze weer een beetje bouwen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ
Den Bosch
PSV
Feyenoord
AZ - PSV
Feyenoord - Den Bosch
PSV en Feyenoord zijn wel leuke wedstrijdjes hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meh
Beetje een jammere loting. Eigenlijk maar 1 spannende wedstrijd denk ik.
Feyenoord gaat gewoon winnen dankzij een makkelijk gegeven pingel.quote:
Voordeel is een hele spannende finale / halve finalequote:Op donderdag 17 december 2015 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meh
Beetje een jammere loting. Eigenlijk maar 1 spannende wedstrijd denk ik.
quote:Dinsdag 2 februari 20.45 uur AZ HHC Hardenberg
Woensdag 3 februari 18.30 uur FC Den Bosch VVSB
Woensdag 3 februari 20.45 uur Roda JC Kerkrade Feyenoord
Donderdag 4 februari 20.45 uur PSV FC Utrecht
heb het meestal bij de verkeerde eindquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt me van je tegen Rolando.
Of een eigen doelpunt van Roda.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord gaat gewoon winnen dankzij een makkelijk gegeven pingel.
Gelukkig zijn er nog wedstrijden in Engeland. AZ- Hardenberg sla ik ook maar even over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:06 schreef hafcfan het volgende:
Wat een aids wedstrijden op Roda-Feyenoord na
Haha wat een baas die trainer. Staat zo trots als een pauw naast Ronald de Boer te lullen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als ik de trainer van HHC zo hoor hebben ze een selectie om de CL te winnen.
Ook niet zo zin in nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wedstrijden in Engeland. AZ- Hardenberg sla ik ook maar even over.
LEICESTER - LIVERPOOLquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog wedstrijden in Engeland. AZ- Hardenberg sla ik ook maar even over.
Dat is niet eens het clublied.quote:
Je hoort twee keer Retteketetteketet, dat is toch geen clublied?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Draaien ze aan het begin van de wedstrijd toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |