Dikzak.quote:
Nee jij moet gewoon naar bed.quote:
Nou en. Je was gisteren ook al sad en misselijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lukt niet met een knorrende maag, en ik mag morgen uitslapen.
Met een hele volle maag slapen is ook niet goed man.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd iets voor ik ga slapen, zegt iedereen dat het heel slecht is.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
JA!!!quote:Op donderdag 17 december 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met je grote blote mannenklauwen een frikandel in dat vet gooien!
Nee, maar brood kan wel.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een hele volle maag slapen is ook niet goed man.
Nee iets is niet slecht maar als je helemaal propvol zit kom je toch ook niet in slaap? Ik niet iig.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd iets voor ik ga slapen, zegt iedereen dat het heel slecht is.
Nog nooit iets van gemerkt.
Dat was gisteren.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en. Je was gisteren ook al sad en misselijk.
Maar ik ga ook geen hele pizza naar binnen schuiven zoals timmm.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee iets is niet slecht maar als je helemaal propvol zit kom je toch ook niet in slaap? Ik niet iig.
Ik ga me ook niet volvreten, en ik heb geen zin in een broodje. Dat neem ik morgen wel als ontbijt. Nu gewoon een snackje, en dan nog even een uurtje TV kijken of zo en dan ga ik lekker slapen.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee iets is niet slecht maar als je helemaal propvol zit kom je toch ook niet in slaap? Ik niet iig.
Dat broodje shoarma na het uitgaan lag ook altijd lekker op de maag de volgende ochtend.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies. Maar een patatje en frikandellen lijkt me wat overdreven.
ooowww dat mag van mijquote:Op donderdag 17 december 2015 23:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga me ook niet volvreten, en ik heb geen zin in een broodje. Dat neem ik morgen wel als ontbijt. Nu gewoon een snackje, en dan nog even een uurtje TV kijken of zo en dan ga ik lekker slapen.
Bij mij was het altijd patat. Maar het duurde altijd even voor ik thuis was tegen die tijd was het al iets gezakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat broodje shoarma na het uitgaan lag ook altijd lekker op de maag de volgende ochtend.
Ga je ook de pan aanzetten?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ooowww dat mag van mijIk ga ook aanstalten maken.
Heb ik niet eens. Nee ik ga mijn tanden poetsen en uitkleden en zo.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook de pan aanzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |