Leuk! Stuur je me een berichtje?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou heel graag de egeltjes longsleeve overnemen, als je die nog hebt!
Uit mijn hoofd 62. Als je erop klikt, staat het in de photobucket.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Mwc die superman welke maat is dat?
3-6 maanden, maat 62 ongeveer. Sjaak is er een maand geleden uitgegroeid. Die slaapzak maak ik straks een foto vanquote:Op woensdag 23 december 2015 15:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
MevrC, die grijze Dino-trui, welke maat is dat? En ik wil ook wel een 70cm slaapzakje met mouwen
Damn, da's al te klein, hij draagt al 68. Maar een slaapzakje heb ik nog wel nodig, dus foto is top! Kom ik m eventueel binnenkort ophalen. En als je die dino's dan nog hebt, neem ik wel ff een trui mee om te vergelijkenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
3-6 maanden, maat 62 ongeveer. Sjaak is er een maand geleden uitgegroeid. Die slaapzak maak ik straks een foto van
Dat is goed. Ik heb nog veel meer spul maat 68, dus als je meer wilt, kan je komen winkelenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Damn, da's al te klein, hij draagt al 68. Maar een slaapzakje heb ik nog wel nodig, dus foto is top! Kom ik m eventueel binnenkort ophalen. En als je die dino's dan nog hebt, neem ik wel ff een trui mee om te vergelijken
Heb je deze nog? Wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb ook nog een Deryan peuterbedje te koop, in ocean green. Op 7 maart dit jaar gekocht, mee op vakantie gehad maar Eva werd er volledig hysterisch in. Nooit in geslapen dus![]()
Hij is met matrasje, slaapzak en tas om in op te bergen.
Dat is 68 ongeveer. Ik heb iets van H&M erop gelegd en dat is dezelfde maat.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:59 schreef FlyingFish het volgende:
MevrouwCactus, Hoe valt het 6-9 maanden honkbalpakje qua maat? Omdat de rest van je aanbod helaas voor O alweer aan de kleine kant is.
Hij is er nog. Uhm.. 35 euro ex? Of is dat te veel?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:34 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heb je deze nog? Wat vraag je ervoor?
Hier nog niet. Had je die ook al verstuurd?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn mijn zendingen al aangekomen bij ontvangers?
Yes. Nou ja, dan houden we het even op decemberdrukte bij de postquote:Op woensdag 23 december 2015 20:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hier nog niet. Had je die ook al verstuurd?
ik kan er niet op klikken.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd 62. Als je erop klikt, staat het in de photobucket.
Ja, het is 62quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik kan er niet op klikken.
Als t 62 of groter is mag ik m dan? Huge superman fan hier!
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Damn, da's al te klein, hij draagt al 68. Maar een slaapzakje heb ik nog wel nodig, dus foto is top! Kom ik m eventueel binnenkort ophalen. En als je die dino's dan nog hebt, neem ik wel ff een trui mee om te vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, thanks voor de foto! Dat de mouwen een andere kleur zijn boeit niet zoquote:Op woensdag 23 december 2015 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is van Frendz van V&D. De mouwtjes hebben we nooit gebruikt en hebben dus een iets donkerdere kleur dan de slaapzak zelf, want de slaapzak werd wel steeds gewassen. Maar ik heb het wel eens erger gezien![]()
Wellicht met de post van vandaag, maar dat weet ik morgen pas.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn mijn zendingen al aangekomen bij ontvangers?
59 cmquote:Op woensdag 23 december 2015 21:51 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ha, thanks voor de foto! Dat de mouwen een andere kleur zijn boeit niet zo. Is ie echt 70cm? Ik had er namelijk eentje van frendz maat 70cm, maar die was veel kleiner, meer tm maat 62 ofzo. Zou je kunnen meten van schouder tot beneden misschien?
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb een foto van het meisjespakket. Mt 50 t/m 68/74, Katvig, Smafolk, 4ff, Tragwerk, H&M, Hema, Noppies. Ik hoef er niets voor, maar los verkopen wil ik niet.Ja heel graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil er wel wat voor geven eigenlijk.. Een donatie aan eea (door jou te kiezen)? En een ijsje/pannenkoek voor je jongens?
[ Bericht 2% gewijzigd door Bloesem. op 24-12-2015 00:43:23 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |