Leuk! Stuur je me een berichtje?quote:Op woensdag 23 december 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou heel graag de egeltjes longsleeve overnemen, als je die nog hebt!
Uit mijn hoofd 62. Als je erop klikt, staat het in de photobucket.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Mwc die superman welke maat is dat?
3-6 maanden, maat 62 ongeveer. Sjaak is er een maand geleden uitgegroeid. Die slaapzak maak ik straks een foto vanquote:Op woensdag 23 december 2015 15:24 schreef mousemicky het volgende:
[..]
MevrC, die grijze Dino-trui, welke maat is dat? En ik wil ook wel een 70cm slaapzakje met mouwen
Damn, da's al te klein, hij draagt al 68. Maar een slaapzakje heb ik nog wel nodig, dus foto is top! Kom ik m eventueel binnenkort ophalen. En als je die dino's dan nog hebt, neem ik wel ff een trui mee om te vergelijkenquote:Op woensdag 23 december 2015 16:57 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
3-6 maanden, maat 62 ongeveer. Sjaak is er een maand geleden uitgegroeid. Die slaapzak maak ik straks een foto van
Dat is goed. Ik heb nog veel meer spul maat 68, dus als je meer wilt, kan je komen winkelenquote:Op woensdag 23 december 2015 17:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Damn, da's al te klein, hij draagt al 68. Maar een slaapzakje heb ik nog wel nodig, dus foto is top! Kom ik m eventueel binnenkort ophalen. En als je die dino's dan nog hebt, neem ik wel ff een trui mee om te vergelijken
Heb je deze nog? Wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb ook nog een Deryan peuterbedje te koop, in ocean green. Op 7 maart dit jaar gekocht, mee op vakantie gehad maar Eva werd er volledig hysterisch in. Nooit in geslapen dus![]()
Hij is met matrasje, slaapzak en tas om in op te bergen.
Dat is 68 ongeveer. Ik heb iets van H&M erop gelegd en dat is dezelfde maat.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:59 schreef FlyingFish het volgende:
MevrouwCactus, Hoe valt het 6-9 maanden honkbalpakje qua maat? Omdat de rest van je aanbod helaas voor O alweer aan de kleine kant is.
Hij is er nog. Uhm.. 35 euro ex? Of is dat te veel?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:34 schreef Malteser het volgende:
[..]
Heb je deze nog? Wat vraag je ervoor?
Hier nog niet. Had je die ook al verstuurd?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn mijn zendingen al aangekomen bij ontvangers?
Yes. Nou ja, dan houden we het even op decemberdrukte bij de postquote:Op woensdag 23 december 2015 20:02 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hier nog niet. Had je die ook al verstuurd?
ik kan er niet op klikken.quote:Op woensdag 23 december 2015 16:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd 62. Als je erop klikt, staat het in de photobucket.
Ja, het is 62quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik kan er niet op klikken.
Als t 62 of groter is mag ik m dan? Huge superman fan hier!
quote:Op woensdag 23 december 2015 17:04 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Damn, da's al te klein, hij draagt al 68. Maar een slaapzakje heb ik nog wel nodig, dus foto is top! Kom ik m eventueel binnenkort ophalen. En als je die dino's dan nog hebt, neem ik wel ff een trui mee om te vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, thanks voor de foto! Dat de mouwen een andere kleur zijn boeit niet zoquote:Op woensdag 23 december 2015 21:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is van Frendz van V&D. De mouwtjes hebben we nooit gebruikt en hebben dus een iets donkerdere kleur dan de slaapzak zelf, want de slaapzak werd wel steeds gewassen. Maar ik heb het wel eens erger gezien![]()
Wellicht met de post van vandaag, maar dat weet ik morgen pas.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
59 cmquote:Op woensdag 23 december 2015 21:51 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ha, thanks voor de foto! Dat de mouwen een andere kleur zijn boeit niet zo. Is ie echt 70cm? Ik had er namelijk eentje van frendz maat 70cm, maar die was veel kleiner, meer tm maat 62 ofzo. Zou je kunnen meten van schouder tot beneden misschien?
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:50 schreef L-E het volgende:
Ik heb een foto van het meisjespakket. Mt 50 t/m 68/74, Katvig, Smafolk, 4ff, Tragwerk, H&M, Hema, Noppies. Ik hoef er niets voor, maar los verkopen wil ik niet.Ja heel graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil er wel wat voor geven eigenlijk.. Een donatie aan eea (door jou te kiezen)? En een ijsje/pannenkoek voor je jongens?
[ Bericht 2% gewijzigd door Bloesem. op 24-12-2015 00:43:23 ]
Hier nog niet! Wellicht vandaag.quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb getwijfeld, maar doe het toch niet. Hij past er dan te kort in en ik heb al redelijk veel van 62/68. Mocht je nog iets soortgelijks in een grotere maat hebben binnenkort dan houd ik me aanbevolen!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:39 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat is 68 ongeveer. Ik heb iets van H&M erop gelegd en dat is dezelfde maat.
Nee helaas. Wel een maat 56/62 voor een eventuele nieuwe babyquote:Op donderdag 24 december 2015 10:50 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld, maar doe het toch niet. Hij past er dan te kort in en ik heb al redelijk veel van 62/68. Mocht je nog iets soortgelijks in een grotere maat hebben binnenkort dan houd ik me aanbevolen!
Tegen de tijd dat die er komt en dat duidelijk is dat het een jongetje is kom ik bij je terugquote:Op donderdag 24 december 2015 10:52 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee helaas. Wel een maat 56/62 voor een eventuele nieuwe baby
Haha ik laat het hier liggen met een briefje met jouw naam eropquote:Op donderdag 24 december 2015 10:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die er komt en dat duidelijk is dat het een jongetje is kom ik bij je terugKan wel een paar jaar duren hoor
quote:
De Jip&Janneke slaapzakken van Hema zijn nu afgeprijsd (of in ieder geval vorige week) online. Misschien heb je daar wat aanquote:Op donderdag 24 december 2015 11:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]Da's maar 2 cm langer dan de slaapzak die te klein aan t worden is, dus dan doe ik t maar niet. Maar we kunnen binnenkort wel weer een keer meeten/ kledingruil doen. Ik heb denk ik ook wel wat spul van J dat ik F waarschijnlijk toch niet meer aan doe, wat Sjaak misschien wel staat
Heb je foto's?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:51 schreef ymme het volgende:
Paw pawtrol uitkijk toren en de truck.
Staan hier maar voor de sier te staan....
Iemand interesse?
Kosda?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:51 schreef ymme het volgende:
Iemand interesse?
Is binnen!quote:Op woensdag 23 december 2015 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
3e geïnteresseerde meldt zichquote:Op donderdag 24 december 2015 13:51 schreef ymme het volgende:
Iemand interesse?
ik moest lachenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:30 schreef Wizzy het volgende:
Maar merk dat Wolfje maar heel weinig kleding van Fox aankrijgt.
nee, het kruis zit lager, kijk maarquote:Op donderdag 24 december 2015 15:18 schreef LuDann het volgende:
[..]
Is binnen!
Net op tijd, ze is er al bijna ingegroeid.![]()
Die 4FF pakjes in 74/80 zijn trouwens net zo groot als de pakjes van Maxomorra die ik heb hangen in 62/68.![]()
Lijkt erop dat ik vast ruim voldoende heb in die maat.
Ah oke, ik keek alleen naar de beenlengte inderdaad. En de Maxomorra pakjes zijn nieuw ja. Misschien maar even in de droger gooien.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het kruis zit lager, kijk maarde boordjes van maxomorra pakjes zijn vrij lang.
En zijn die maxomorra pakjes nieuw? Want er zit nog een beetje krimp in.
Fijn dat ze er zijn in ieder geval!
doet t nietquote:Op donderdag 24 december 2015 17:30 schreef Wizzy het volgende:
De dozen met kleren van de zolder gehaald en de tijd genomen om alles op de foto te zetten voor de verkoop. Lang getwijfeld of ik niet nog wat kleding wil houden. Maar merk dat Wolfje maar heel weinig kleding van Fox aankrijgt. Er kwam zelfs nieuwe kleding met kaartjes eraan uit de kast.
Over de prijs komen we wel uit. Het liefst verkoop ik de kleding in sets zoals ze op de foto staan.
Maat 62-68
wat wil je voor dat zwarte jasje?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:50 schreef Wizzy het volgende:
Link gemaakt.
DJMO, ik hem je een dm gestuurd
Wat vraag je voor de Jumpsuit Kiwi industries uit de map 62/68?quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:50 schreef Wizzy het volgende:
Link gemaakt.
DJMO, ik hem je een dm gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |