Dat het niet klopt wat je zegt, ze blijven gewoon die 4 jr zitten!quote:
Paars is gevallen ivm Srebrenica.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat het niet klopt wat je zegt, ze blijven gewoon die 4 jr zitten!
Wordt wel een draai aan gegeven zodat het wel kan die 4 jr uitzitten vind ik.
Ja zal best op wiki staat het echter zo!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Paars is gevallen ivm Srebrenica.
Dat is paars 1. De kiezer was dusdanig tevreden dat ze kozen voor paars 2. Dat viel over srebrenica. Volgens mij volgde je de politiek toen niet zo?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja zal best op wiki staat het echter zo!
Het is tevens tot op heden het laatste kabinet dat de volledige regeerperiode van 4 jaar afgerond heeft.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kabinet-Kok_I
En hoe reëel is het om hen de schuld te geven van eerder uitgevoerd wanbeleid?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh? De partijen die Geldermalsen besturen? Ik heb het even opgezocht: Het college wordt gevormd door Dorpsbelangen, CDA en SGP.
Dat zal best toen geweest zijn toen ging Kok bij mij of voor mij in de boekenkast.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is paars 1. De kiezer was dusdanig tevreden dat ze kozen voor paars 2. Dat viel over srebrenica. Volgens mij volgde je de politiek toen niet zo?
nou, hij zal er slapeloze nachten van hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat zal best toen geweest zijn toen ging Kok bij mij of voor mij in de boekenkast.
Weet ik niks over, maar als op te grote voet geleefd is kan ik me er wat bij voorstellen, maar zoals genoemd Geldermalsen kon ik helemaal niet, de gemeente niet en ook de dorpen niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
En hoe reëel is het om hen de schuld te geven van eerder uitgevoerd wanbeleid?
Als je niet weet waar je het over hebt kun je er ook voor kiezen er niet over mee te praten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik niks over, maar als op te grote voet geleefd is kan ik me er wat bij voorstellen, maar zoals genoemd Geldermalsen kon ik helemaal niet, de gemeente niet en ook de dorpen niet.
Zo warmpjes als die er tegenwoordig bij zit?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou, hij zal er slapeloze nachten van hebben.
En die mensen maar ermee laten zitten, zoek het je maar uit, ik had het liefste gehad dat heel het land voor ze opgekomen was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt kun je er ook voor kiezen er niet over mee te praten.
Nou, ga je volgende keer naar zo'n plek en ga je mee rellen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
En die mensen maar ermee laten zitten, zoek het je maar uit, ik had het liefste gehad dat heel het land voor ze opgekomen was.
Ik kan niet zo goed tegen onrecht hoor, weet natuurlijk niet percies hoe en wat dus geef voorlopig nog het voordeel van de twijfel
Alleen dacht het niet!quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ga je volgende keer naar zo'n plek en ga je mee rellen.
De gemeente speelt al 10 jaar grondbank..quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik niks over, maar als op te grote voet geleefd is kan ik me er wat bij voorstellen, maar zoals genoemd Geldermalsen kon ik helemaal niet, de gemeente niet en ook de dorpen niet.
Bram heeft alles verdedigd wat het daglicht niet kan verdragen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alleen dacht het niet!
En rellen al helemaal niet, dan echt een advocaat alles laten uitzoeken.
Bram M vind ik ook vreemd hoe dat gelopen is?
Hij verdedigd Geert en opeens wordt die doorgelicht?
Heb je nog meer info?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
De gemeente speelt al 10 jaar grondbank..
Zoals?quote:
Wat bij ons voor democratie moet doorgaan is inderdaad goed waardeloos.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de bestuurders daadwerkelijk falen zullen ze niet de 4 jaar uitzitten. En na 4 jaar kun je weer stemmen. Misschien een misselijke dooddoener, maar zo werken die dingen nou eenmaal hier. Kut he, democratie?
Ik viel er aan het begin van dat item in en dacht , nou even aankijken en wie weet valt het mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Toen het onderwerp begon heb ik heel snel weggezapt. Voor fatsoenlijke, weldenkende mensen is het een marteling om die troep te bekijken![]()
Niet de eerste keer trouwens. De Pauw-redactie blijft nietszeggende BN'ers uitnodigen die voor het eerst in hun leven op een vluchteling zijn gestuit. De mensen trappen er alleen niet meer in.
En hoe wil je dat precies verbeteren dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat bij ons voor democratie moet doorgaan is inderdaad goed waardeloos.
Zou ik het dan maar noemen niet afgerekend op hun daden maar veroordeeld op hun verkeerde daden zou ik een mooi begin vinden!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En hoe wil je dat precies verbeteren dan?
Niet met inhoudsloze kreten als "bestuurders moeten worden afgerekend op hun daden" komen aub.
Je kunt er ook een of een paar in huis nemen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:39 schreef Japie77 het volgende:
Ik zit er over te denken om een demonstratie Pro AZC op te gaan zetten. Zijn er hier ook mensen die me daarmee willen helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |