In Steenbergen komt-ie nu niet toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de meeste gemeenten waar azc's komen, stellen de inspraakavonden weinig voor. De bijeenkomsten dienen vooral ter informatie en omwonenden worden in de gelegenheid gesteld hun hart te luchten.
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Steenbergen komt-ie nu niet toch?
De belangen zijn ook te groot. De gemeente in casu heeft wanbeleid gepleegd en probeert dat nu te verdoezelen met een lucratieve AZC. Eigenlijk zouden ze onder curatele geplaatst moeten worden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt.
Ach, bij ons hebben ze deze aanpak ook gehanteerd. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
De belangen zijn ook te groot. De gemeente in casu heeft wanbeleid gepleegd en probeert dat nu te verdoezelen met een lucratieve AZC. Eigenlijk zouden ze onder curatele geplaatst moeten worden.
Als ze onder curatele geplaatst worden kan zo'n azc er gewoon komen hoor. Dan heeft een gemeente een stuk minder beslissingsvrijheid, niet alleen wat betreft uitgaven, maar ook wat betreft inkomsten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
De belangen zijn ook te groot. De gemeente in casu heeft wanbeleid gepleegd en probeert dat nu te verdoezelen met een lucratieve AZC. Eigenlijk zouden ze onder curatele geplaatst moeten worden.
De burger mag wederom bloeden terwijl de anonieme raadsleden die wanbeleid hebben gepleegd er mee weg komen. Welkom in Nederland.
Zit je dan met gebalde knuisjes voor de buis?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef DrMabuse het volgende:
Net in de herhaling een stuk van Pauw gezien.
Dat was weer een heuse "Welkom In Dit Land" promo.
Compleet met beelden van goedwillende BN-ers, lieve en welkome immigranten en een huilende "interview" mevrouw.
Sybrand Buma was natuurlijk de onredelijke man in dit gezelschap en zijn (redelijke) inbreng in deze discussie werd weer fijn weggehoond door het fijne policor front.
Man , wat een tenenkrommende vertoning.
Knuisjes bestaan niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit je dan met gebalde knuisjes voor de buis?
Denk aan je hart, kerel. Je opwinden over een praatprogramma is niet goed voor je.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:27 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Knuisjes bestaan niet.
En ik heb al jaren een LCD tv.
Moet je eens navragen Koos , ook mensen als jij hebben daar recht op.
Schijnt het.
Oh , vandaar je instelling om je nergens meer over op te winden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk aan je hart, kerel. Je opwinden over een praatprogramma is niet goed voor je.
Stem je ze weg bij de volgende verkiezingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
De burger mag wederom bloeden terwijl de anonieme raadsleden die wanbeleid hebben gepleegd er mee weg komen. Welkom in Nederland.
Wat een misselijke dooddoener. Falende bestuurders verplicht 4 jaar laten aanblijven en ze volgende verkiezingen beleefd wegstemmen en in de tussentijd met een spandoek met foei erop je eventuele ongenoegen kenbaar maken. Nee, laat het volk maar uiting geven aan zijn ongenoegen. Hoe eigengereider de bestuurders hoe harder het ongenoegen geuit mag worden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Stem je ze weg bij de volgende verkiezingen.
Om maar te zwijgen over die welke in die reclame spotjes mee doet, wat denkt die te moeten melden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef DrMabuse het volgende:
Compleet met beelden van goedwillende BN-ers, lieve en welkome immigranten en een huilende "interview" mevrouw.
Sybrand Buma was natuurlijk de onredelijke man in dit gezelschap en zijn (redelijke) inbreng in deze discussie werd weer fijn weggehoond door het fijne policor front.
En dan zal een volgende partij die 4 jr puin ruimen of zou die erop door borduren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Stem je ze weg bij de volgende verkiezingen.
Toen het onderwerp begon heb ik heel snel weggezapt. Voor fatsoenlijke, weldenkende mensen is het een marteling om die troep te bekijkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 16:21 schreef DrMabuse het volgende:
Als de bestuurders daadwerkelijk falen zullen ze niet de 4 jaar uitzitten. En na 4 jaar kun je weer stemmen. Misschien een misselijke dooddoener, maar zo werken die dingen nou eenmaal hier. Kut he, democratie?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een misselijke dooddoener. Falende bestuurders verplicht 4 jaar laten aanblijven en ze volgende verkiezingen beleefd wegstemmen en in de tussentijd met een spandoek met foei erop je eventuele ongenoegen kenbaar maken. Nee, laat het volk maar uiting geven aan zijn ongenoegen. Hoe eigengereider de bestuurders hoe harder het ongenoegen geuit mag worden.
Ja?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de bestuurders daadwerkelijk falen zullen ze niet de 4 jaar uitzitten. En na 4 jaar kun je weer stemmen. Misschien een misselijke dooddoener, maar zo werken die dingen nou eenmaal hier. Kut he, democratie?
Het gaat hier over de gemeente, niet over het kabinet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja?
Vind je dat het kabinet dan niet gefaald heeft?
Zelfde 4 jr of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het gaat hier over de gemeente, niet over het kabinet.
Toch neem ik met sommige dingen mijn petje voor ze af hoor niet met alles, die puinhopen van paars opruimen is toch maar een klus geweest vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gemeenteraadsverkiezingen vinden ook om de 4 jaar plaats.
Ehhhh? De partijen die Geldermalsen besturen? Ik heb het even opgezocht: Het college wordt gevormd door Dorpsbelangen, CDA en SGP.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch neem ik met sommige dingen mijn petje voor ze af hoor niet met alles, die puinhopen van paars opruimen is toch maar een klus geweest vind ik.
Maar wacht ze zaten ook in paars of niet?
Ipv een vaste termijn leggen we wettelijk vast dat er minsten 8 ramen moeten sneuvelen voor het uitroepen van nieuwe verkiezingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een misselijke dooddoener. Falende bestuurders verplicht 4 jaar laten aanblijven en ze volgende verkiezingen beleefd wegstemmen en in de tussentijd met een spandoek met foei erop je eventuele ongenoegen kenbaar maken. Nee, laat het volk maar uiting geven aan zijn ongenoegen. Hoe eigengereider de bestuurders hoe harder het ongenoegen geuit mag worden.
Dit ging daar even niet over hoor, was een uiting van ongenoegen in verband bij verkeerd besturen welke je hieronder benoemt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh? De partijen die Geldermalsen besturen? Ik heb het even opgezocht: Het college wordt gevormd door Dorpsbelangen, CDA en SGP.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de bestuurders daadwerkelijk falen zullen ze niet de 4 jaar uitzitten. En na 4 jaar kun je weer stemmen. Misschien een misselijke dooddoener, maar zo werken die dingen nou eenmaal hier. Kut he, democratie?
Wat wil je nou precies zeggen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dit ging daar even niet over hoor, was een uiting van ongenoegen in verband bij verkeerd besturen welke je hieronder benoemt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |