SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Sid is initially portrayed as an unlucky virgin who has a crush on his best friend Tony Stonem's girlfriend, Michelle Richardson, although he later realizes that his true feelings are for Cassie Ainsworth.quote:
OF is zo koningsgezindquote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
koninchin betjarix door aanslag
Unlucky virgin.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sid is initially portrayed as an unlucky virgin who has a crush on his best friend Tony Stonem's girlfriend, Michelle Richardson, although he later realizes that his true feelings are for Cassie Ainsworth.
hehehequote:
Of als ze KO op grond liggen.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
op mensen hun hoofd schrijven als ze liggen te pitten
Bordeaux rood.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
Welke kleur nagellak zal ik kopen voor kerst?
Rood met subtiele glitter erdoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
Geen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
IK HEB BAMIquote:Op donderdag 17 december 2015 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gezellig topic is dat wie gaan er volgend jaar dood toch
Is bami al zo oud dan?quote:
Ja, leuk. Misschien had je dat moeten bedenken voor het uitverkocht was.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Justin Bieber geeft extra concert in Arnhem
Sked, VA, Sof, Heppie, Fera
Laten we hier heen gaan
Wat ben je weer boosquote:Op donderdag 17 december 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, leuk. Misschien had je dat moeten bedenken voor het uitverkocht was.
Niet dat ik er dan wel geld voor zou overhebben
Leuk groepsuitje toch. Beetje met Justin Bieber meezingen allemaalquote:
je weet hoe ik over karaoke denkquote:Op donderdag 17 december 2015 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk groepsuitje toch. Beetje met Justin Bieber meezingen allemaal
Eendagsvliegje wel.quote:
Ze kan dan ook absoluut niet zingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eendagsvliegje wel.
Wel leuk nummer daar niet van
Ja, dat heeft Sylvie de hoer uit Amsterdam ookquote:Op donderdag 17 december 2015 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat ze in Duitsland nog wel faam heeft.
Haar FB is niet echt stormloop.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat ze in Duitsland nog wel faam heeft.
Voor je her?quote:
Nee, die had ik al terug.quote:
Niks mis mee neequote:Op donderdag 17 december 2015 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die had ik al terug.
Toets tussendoor (WIE VERZINT DAT). Maar toch lekker.
Daar is ook niets mis mee.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
Over lekker gesproken: 50 mil meekrijgen bij ontslag KOEKOEK SOO
Genot ja. Die is zo seniel daar word je eng vanquote:
is goedquote:Op donderdag 17 december 2015 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Laten we hier heen gaan
dat mag niet van elanquote:Op donderdag 17 december 2015 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kun je fikkie wingen bij de zestienjarige meisjes
Paar leerlingen van me ook.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Paar vrienden gaan daar naartoe v
jaquote:
Leuke plek voor pedo's daar.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar leerlingen van me ook.
Kaneel heeft ook kaartenquote:Op donderdag 17 december 2015 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuke plek voor pedo's daar.
wat staat daar nog meer in?quote:
Ze hadden extra kaartje en vroegen of ik mee ging.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuke plek voor pedo's daar.
wel lief, toch?quote:Op donderdag 17 december 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden extra kaartje en vroegen of ik mee ging.
Ik weet dat Loka een beetje jong is, maar zo jong gelukkig niet.quote:
Wat aardigquote:Op donderdag 17 december 2015 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hadden extra kaartje en vroegen of ik mee ging.
Betaal jij?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Laten we hier heen gaan
quote:
Zijn ook leuke leerlingen. Zou ik er meer van willen.quote:
Nee, ga volgende week beginnen met speciale verrichtingenquote:Op donderdag 17 december 2015 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Sof heb je al omkeeropdracht gedaan tijdens rijles
gaat dat over elan?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Groenlinks
Lust geen vlees
Girl gone wild
zet de blokjes kaas maar klaar!quote:
Gewoon een kaasplankje met lekkere broodjes toch.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zet de blokjes kaas maar klaar!
Blokjes kaas met zilveruitjes en augurken met boterhamworst!quote:Op donderdag 17 december 2015 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon een kaasplankje met lekkere broodjes toch.
Die mag je zelf houden.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blokjes kaas met zilveruitjes en augurken met boterhamworst!
een blokje. Enorm veel jaquote:Op donderdag 17 december 2015 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Blokje jonge kaas. Zo lekker. Helaas zoveel caloriën
oh hemeltje fokkie wilde daar ook al heenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
feest
Voor de zestienjarige meisjesquote:Op donderdag 17 december 2015 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
oh hemeltje fokkie wilde daar ook al heen
sinds wanneer is fokkie pedoquote:Op donderdag 17 december 2015 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
oh hemeltje fokkie wilde daar ook al heen
Sinds Sked alles serieus neemt wat ik zegquote:Op donderdag 17 december 2015 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sinds wanneer is fokkie pedo
heb ik geen last van.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds Sked alles serieus neemt wat ik zeg
En wat wordt er weer geroddeld als ik weg ben
quote:Op donderdag 17 december 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds Sked alles serieus neemt wat ik zeg
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb ik geen last van.
Kijk niet op sherlock, zo interessant ben ik niet volgens mij
Klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 17 december 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorscheelt dat er weinig gepost wordt
En ik ben naar mijn oma's kerstzang geweest. Dat was me een antigenot. Niet eens in een kerk,
Matig matig
We deden het ook meer voor m'n omaquote:
meeste van mn neven/nichten zijn echt ouder of jongerquote:Op donderdag 17 december 2015 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We deden het ook meer voor m'n omaen leuk om wat familie weer te zien. Leeftijdsgenoten als neven/nichten/aanhang is niks mis mee
Minder is dar ja. Veel bij mij ook hoor dankzij grote familie. Maar wel groepje van 8 man nu tussen de 23 en 30. Als je dan al jaren op vakantie wnzo gaat met elkaar maakt verjaardagen enzo toch wel wat leukerquote:Op donderdag 17 december 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
meeste van mn neven/nichten zijn echt ouder of jonger
Dat valt wel mee dan toch?quote:
ik heb niet zo'n grote familie dan voelt t soms wel apart omdat er eigenlijk niemand in je familie door dezelfde fase gaat ofzoquote:
Heb je zelf ook nog een dansje gedaan met een charmante scheikunde lerares?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrinden.
Mijn keel is weer naar de tering terwijl hij net beter was.
Kerstbal antigenot.
Nee, ik dans niet waar leerlingen bij zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zelf ook nog een dansje gedaan met een charmante scheikunde lerares?
Praten je leerlingen wel een beetje op zo`n avond met jou ja?quote:Op donderdag 17 december 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik dans niet waar leerlingen bij zijn.
Moet een beetje serieus over komen natuurlijk.
Beetje met al mijn leerlingen praatje gemaakt, met paar aardige docenten.
Maar was rokerige ruimte. Ging 4 keer bijna over mijn nek. Ben maar eerder naar osso gegaan.
Schijtloting ja. PSV jammer genoeg niet uit tegen Utrechtquote:
Ja hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praten je leerlingen wel een beetje op zo`n avond met jou ja?
Meer beetje tegen elkaar aanschuren enop de wc rondhangen toch
Dat doe je wel goed jaquote:Op donderdag 17 december 2015 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Komen allemaal even handje schudden en vragen hoe het gaat.
Zelfs leerlingen die ik al een half jaar niet meer heb.
Goede band toch.
Lekker Linssenquote:Assistent Edwin Linssen loopt scheldend de perstribune af. 'Wat een tyfus kutscheids is dit!' #feywil
Gewoon domme overtredingquote:
Je leert ze meer dan een vak he, je leert ze ook hoe ze zich sociaal moeten gedragen.quote:
Snap niet dat Achabar niet de kans krijgt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral op Kramer die geen knikker raakt
Hoe breng je dat sociale aspect bij ze erin dan? Lijkt me best moeilijk welquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je leert ze meer dan een vak he, je leert ze ook hoe ze zich sociaal moeten gedragen.
Omdat er voor Achabar geen miljoenen betaald zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap niet dat Achabar niet de kans krijgt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je leert ze meer dan een vak he, je leert ze ook hoe ze zich sociaal moeten gedragen.
lijfstrafquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe breng je dat sociale aspect bij ze erin dan? Lijkt me best moeilijk wel
Goed voorbeeld geven. Zeggen wat je graag wilt zien een volgende keer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe breng je dat sociale aspect bij ze erin dan? Lijkt me best moeilijk wel
Ook als het gedrag is wat vanzelfsprekend hoort te zijn? Je moet ze natuurlijk ook niet teveel pamperenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voorbeeld geven. Zeggen wat je graag wilt zien een volgende keer.
Goed gedrag belonen.
Dat is het bij veel mensen niet hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Ook als het gedrag is wat vanzelfsprekend hoort te zijn
Laat hem spelen en zich ontwikkelen en je kan hem nog voor een mooi bedrag verkopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er voor Achabar geen miljoenen betaald zijn
Nee mja, om ze voor elke scheet meteen te prijzen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het bij veel mensen niet hoor.
Wat zou je anders moeten doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja, om ze voor elke scheet meteen te prijzen.
Zullen ze wel nodig hebben maar toch
Gio zal z`n redenen wel hebben.Vejino is ook gepasseerd en van der Heijden. Dus als het moet gebeuren doet hij het ook wel denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat hem spelen en zich ontwikkelen en je kan hem nog voor een mooi bedrag verkopen.
Kramer en Kazim vang je niks meer voor.
HOI INSOquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso zijn er maar weinig mensen heden ten dagen voorbeeld van goede waarden en normen, etiquetten en fatsoen
Ja geen ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou je anders moeten doen.
De gemiddelde scholier, en zeker vmbo-er, is nou vaak niet het toonbeeld van goed gedrag.
Voor sommigen is echt ieder gedrag verbetering.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als het gedrag is wat vanzelfsprekend hoort te zijn? Je moet ze natuurlijk ook niet teveel pamperen
De tussenstand na vanavond is wel bekend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Is de uitslag al bekend?
2015.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tussenstand na vanavond is wel bekend.
Hm oke.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor sommigen is echt ieder gedrag verbetering.
Er zitten er een paar bij....
Zelfs normaal gedrag af en toe positief benoemen kan een glimlach op het gezicht van zo'n kind laten verschijnen. Dat mag best.
Gurney v J. Lewis was nog wel leuk. Wright v Brown was een flopshow. Anderson was op de brommer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder weinig darts gekeken, aangezien Feyenoord speelde tot diep in de verlenging.
Misschien moeten we bij jou goed gedrag ook gaan belonenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na het leed van vanmiddag heb ik de motivatie niet meer.
Bij wie doen jullie dat nu?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we bij jou goed gedrag ook gaan belonen
Je moet ook bedenken dat veel van die blagen ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat negativiteit over zich heen krijgen, al kan dat wel terecht zijn. Maar een betere situatie ga je er niet van krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Maar noem eens voorbeelden dan?
Skedquote:
Spannendquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De leerlingen van Kaneelstokje.
Nee dat is ook zoxquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet ook bedenken dat veel van die blagen ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat negativiteit over zich heen krijgen, al kan dat wel terecht zijn. Maar een betere situatie ga je er niet van krijgen.
Een jongen was in het begin van het jaar enorm dwars, weigerde opdrachten te maken en zo voorts.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Maar noem eens voorbeelden dan?
Hm, ja je zit natuurlijk met allemaal net beginnende pubers. Dat zal ook wel wereld van verschil zijn met hogere klassen. Heb je die ook al gehad?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een jongen was in het begin van het jaar enorm dwars, weigerde opdrachten te maken en zo voorts.
Paar keer goed mee gesproken, over wat ik verwacht van hem. Hij mocht zijn eigen strafmaat bepalen voor het vervolg van de lessen.
Sindsdien doet hij prima mee. Zeg ik ook regelmatig. Hij maakt nu grapjes, geeft me iedere keer een hand, is beleefd. Van de week had hij het eerste uur goed gewerkt en de jongen naast hem geholpen met zijn werk, dus mochten ze van mij het tweede uur op de gang werken.
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ja je zit natuurlijk met allemaal net beginnende pubers. Dat zal ook wel wereld van verschil zijn met hogere klassen. Heb je die ook al gehad?
Heh?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
federer gaat echt kapot weinig spelen
EINDE VERHAAL
Hij is buiten RG al gestopt met gravel dit seizoen.quote:
ga slapenquote:
Ach, voor mij is Enzo Knol de grootste mongool van 2015.quote:
Ik stem voor Tunahan Kuzu.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, voor mij is Enzo Knol de grootste mongool van 2015.
Wie zijn die andere 2?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat een frappante foto.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog steeds niet geklikt op het nieuws van Enzo Knol
Was best een oke grapje van stuktvquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog steeds niet geklikt op het nieuws van Enzo Knol
Als ik niet op FOK! zit had ik het ook niet meegekregenquote:
Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was best een oke grapje van stuktv
Ik zag het op Facebook langskomen maar ik heb niet geklikt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik niet op FOK! zit had ik het ook niet meegekregen
Ik verveel me soms dus ik ben net iets te veel into de nederlandse youtube scenequote:Op vrijdag 18 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
geen idee trouwensquote:
Die wilde in de tuinen van bekende Nederlanders een rave gaan houden. Wat ze dan bij Enzo Knol doen is me sowieso een raadsel maar oke.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
Ik vond het ook wel lachen. Ook dat: "mijn vriendin zit hier te huilen".quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was best een oke grapje van stuktv
Ja mij ook beetje vandaar dat ik het mij afvroegquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee trouwens
kameraden van cr7
al komen ze me wel bekend voor
Dan had je aan mij ook een bijzonder slechte gehad midden in de nacht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wilde in de tuinen van bekende Nederlanders een rave gaan houden. Wat ze dan bij Enzo Knol doen is me sowieso een raadsel maar oke.
Eerst bij John van den Heuvel die met z`n badjas aan een biertje in de tuin komt doen
En Enzo Knol reageert boos uit z`n slaapkamer dat Youtuben heel hard werken isen hij zich helemaal kapot geschrokken is van het lawaai
z`nvriendin tot 2 keer toen in huilen is uitgebarsten
En in shock is
Had je hem gisteren bij RTL Late Night moeten horen. Hij en zijn vriendin doen geen oog meer dicht en zijn nu bangquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel lachen. Ook dat: "mijn vriendin zit hier te huilen".Dan kan je echt niks hebben.
Hij woont in Drenthe he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je hem gisteren bij RTL Late Night moeten horen. Hij en zijn vriendin doen geen oog meer dicht en zijn nu bang![]()
Hoort erbij als je elke dag je dagelijks leven op het internet pleurt, dan gaan er mensen grapjes met je uithalen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel lachen. Ook dat: "mijn vriendin zit hier te huilen".Dan kan je echt niks hebben.
Was in de buurt van John zijn huis zeiden ze.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Wat ze dan bij Enzo Knol doen is me sowieso een raadsel maar oke.
Hij woont daar nu vast niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij woont in Drenthe he.
Ja, dan maak je niets mee, is te begrijpen.
Ik zou het nu alleen maar meer doen als Youtuber zijnde. Vooral die achterlijke vriendin midden in de nacht terroriserenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was in de buurt van John zijn huis zeiden ze.
Ja, zonder als vind ik het lelijk staanquote:
Ik zou ook mee doen ja, verdien je vaak wel weer punten mee bij je kijkertjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het nu alleen maar meer doen als Youtuber zijnde. Vooral die achterlijke vriendin midden in de nacht terroriseren
als Youtuber kan ook gewoon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zonder als vind ik het lelijk staan
Zeker als je zelf continue mensen prankt. Wie de bal kaatst ...quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoort erbij als je elke dag je dagelijks leven op het internet pleurt, dan gaan er mensen grapjes met je uithalen.
Erg droevig om zo overtrokken te reageren. Ook het filmpje laten verwijderen van dumpert enzo.
http://phys.org/news/2015-12-dogs-friends-food.htmlquote:The researchers studied the prosocial behaviour of the animals using a bar-pulling task in which the dogs had to pull trays and decide whether a second dog would receive a treat or not. In the test, the donor dogs used their mouths to pull a string to bring a tray toward a second dog. They could choose either an empty tray or a tray containing a treat on the partner's side.
Dogs donate to familiar partners more often than to unfamiliar ones.
Whether the donor dogs knew the recipient made a difference. Donor dogs pulled the giving tray more often for familiar dogs than for unfamiliar ones. "Dogs truly behave prosocially toward other dogs. That had never been experimentally demonstrated before. What we also found was that the degree of familiarity among the dogs further influenced this behaviour. Prosocial behaviour was exhibited less frequently toward unfamiliar dogs than toward familiar ones.
Read more at: http://phys.org/news/2015-12-dogs-friends-food.html#jCp
Als mensen dit doen ben je een apaat.quote:Dogs donate to familiar partners more often than to unfamiliar ones.
Had je dat filmpje gezien van die Spaanse automobilist die een gewonde hond van de snelweg afhaalde en in zijn auto meenam?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
http://phys.org/news/2015-12-dogs-friends-food.html
Honden.
Je gunt je vrienden en familie toch ook meer dan mensen die je niet kent?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mensen dit doen ben je een apaat.
Zeker. Tot in het extreme, maar veel mensen denken dat je sociaal naar iedereen moet zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Je gunt je vrienden en familie toch ook meer dan mensen die je niet kent?
Weet ik niet zeker. Het klinkt bekend in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gezien van die Spaanse automobilist die een gewonde hond van de snelweg afhaalde en in zijn auto meenam?
Ben wel benieuwd of Bogie mij een koekje zou geven.quote:
Ik zag laatst een filmpje waarin je het volgende dilemma had.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker. Tot in het extreme, maar veel mensen denken dat je sociaal naar iedereen moet zijn.
Die denken in kwantiteit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje waarin je het volgende dilemma had.
Er rijdt een trein richting 4 mensen die je niet kent. Je kunt ze redden door een wissel te zetten waardoor één persoon die familie van je is om zal komen (staat op het spoor ernaast).
Was echt geschokt te horen dat er mensen waren die voor de 4 onbekenden kozen.
Denk dat in praktijk niet zo veel zal gebeurenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Was echt geschokt te horen dat er mensen waren die voor de 4 onbekenden kozen.
Lijkt me sterk inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat in praktijk niet zo veel zal gebeuren
Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij hoor, dat je actief een hendel zou overhalen waardoor iemand van je eigen bloed sterft.quote:
Maar in de praktijk zal er ook wat tijdsdruk achter zitten. Dan heb je geen tijd om te filosoferen en zal je handelen uit instinct.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat in praktijk niet zo veel zal gebeuren
Tenzij het iemand is die je totaal niet mag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij hoor, dat je actief een hendel zou overhalen waardoor iemand van je eigen bloed sterft.
oh nee, maar dat heb ik wel met meer dingen omtrent familie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Kan me zelfs niet voorstellen dat je het uit je mond zou kunnen krijgen zoiets te beweren.
Zal wel verschil in mentaliteit zijn ofzo ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nee, maar dat heb ik wel met meer dingen omtrent familie.
Ligt eraan of het willekeurigen waren of familieleden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
En hoeveel mensenlevens zou je redden ten koste van dat van jezelf?
Willekeurigequote:Op vrijdag 18 december 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan of het willekeurigen waren of familieleden.
Dan sowieso kiezen voor mezelf.quote:
Familie en misschien 2-3 hele naaste vrienden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik denk wel dat er personen zijn die ik zou redden ten koste van mezelf.
Ook niet alle familie denk ik. Sommige staan daarvoor te ver weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Familie en misschien 2-3 hele naaste vrienden.
Daar houdt het wel bij op.
Stel je zou om de een of andere rare reden miljoenen mensenlevens kunnen redden. Alsnog jezelf?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan sowieso kiezen voor mezelf.
Maar ik denk wel dat er personen zijn die ik zou redden ten koste van mezelf.
Anytime.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je zou om de een of andere rare reden miljoenen mensenlevens kunnen redden. Alsnog jezelf?
Denk het wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je zou om de een of andere rare reden miljoenen mensenlevens kunnen redden. Alsnog jezelf?
Doen vrijwel geen mensen, want 99,999999% van de mensen heeft liefde of passie voor een doel nodig om zelf sacrifatie te kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook hoor. Maar heel veel mensen kiezen dan hun eigen leven volgens mij. Tenminste, dat claimen ze
Ik zou liever mezelf opofferen dan m'n zusje (half)wees te maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:13 schreef Fera het volgende:
En ergens denk ik ook wel eens ... Ik zou bijvoorbeeld mijn ouders redden, maar ik weet 100% zeker dat mijn ouders liever hebben dat ik mezelf red. Dus moet ik ze in leven houden of hun wens vervullen? :$
Mja, maar ik heb geen heel jong broertje of zusje. Dus dat is anders, denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou liever mezelf opofferen dan m'n zusje (half)wees te maken.
https://www.facebook.com/Siempre889/videos/255832034587113/quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb geen heel jong broertje of zusje. Dus dat is anders, denk ik.
Op dat moment zelf moet je daar ook wel sterk voorj e in je schoenen staan natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou liever mezelf opofferen dan m'n zusje (half)wees te maken.
Oh nee hoor, dat zou gedachtenloos bij mij gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op dat moment zelf moet je daar ook wel sterk voorj e in je schoenen staan natuurlijk
Ik wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben verder niet bang voor de dood, dus zo groot is het offer dan niet.
Arm dier.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Siempre889/videos/255832034587113/
Zit wel wat in ja. Inso zegt hier vast op dat dat komt door eigen gewinquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Arm dier.
Maar ik snap niet waarom alles uitvoerig gefilmd moet worden. Ik zou uit praktische overwegingen zo'n camera allang weggelegd hebben. :S
Jezelf even profileren ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja. Inso zegt hier vast op dat dat komt door eigen gewin
Dat denk ik ook om eerlijk te zijn. "even op fb showen wat een held ik ben". Echte helden geven daar niet om.quote:
Het is verder ieder z'n goedrecht. Maar het is wel wat dom op een snelwegquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat denk ik ook om eerlijk te zijn. "even op fb showen wat een held ik ben". Echte helden geven daar niet om.
Ik wil het ook niet verbieden, ik begrijp het alleen niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is verder ieder z'n goedrecht. Maar het is wel wat dom op een snelweg
Veel mensen hebben schijnbaar die sociale goedkeuring nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet verbieden, ik begrijp het alleen niet.
Dit snap ik ook niet nee. Maar ik ben ook niet echt mee gegaan in die Youtube-revolutiequote:Op vrijdag 18 december 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is het wel een walgelijke tendens dat alles wat je doet op film moet.
Ik vind het sowieso teveel moeite om heel mijn leven op beeld vast te leggen. En bij bepaalde momenten zorgt dat ervoor dat je minder geniet van het moment jezelf, want je bent te druk bezig met je camera.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet nee. Maar ik ben ook niet echt mee gegaan in die Youtube-revolutie
Mensen die een concert van A tot Z gaan filmenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso teveel moeite om heel mijn leven op beeld vast te leggen. En bij bepaalde momenten zorgt dat ervoor dat je minder geniet van het moment jezelf, want je bent te druk bezig met je camera.
Dat heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
Vind foto's nemen al te veel moeite. :$
Achteraf is dat soms ook wel jammer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel.
Wij hebben in Thailand ook best weinig fotos gemaakt :$
Oh nee. Vind ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Achteraf is dat soms ook wel jammer.
Dat is natuurlijk zo. Maar van mijn vorige vakantie heb ik maar een stuk of 10 foto's denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh nee. Vind ik niet.
We hebben verder genoeg fotos waar we zelf op staan, maar niet van elk watervalletje hoeven 10 fotos gemaakt et zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
Vind foto's nemen al te veel moeite. :$
Jeetje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest aan jou denken. :$
Weet ik niet. Het gebeurde. Mijn brein werkt zo.quote:
Oh nee, wij wel wat meer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo. Maar van mijn vorige vakantie heb ik maar een stuk of 10 foto's denk ik.
Tja. Dat digitale kijk je toch nooit meer naar terug. Als het in je kast staat blader je er nog wel eens door.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand noemde het laatst ouderwets om nog albums te laten maken.
En je laat het wat makkelijker nog aan iemand zien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Dat digitale kijk je toch nooit meer naar terug. Als het in je kast staat blader je er nog wel eens door.
Het is wel leuk. Kreeg pas twee fotoalbums van mezelf als baby mee. Ik was echt verdomd schattig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand noemde het laatst ouderwets om nog albums te laten maken.
Dat vind ik zo leuk om te zien van anderen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel leuk. Kreeg pas twee fotoalbums van mezelf als baby mee. Ik was echt verdomd schattig.
gngnquote:
Zal ik ze meenemen Tweede Kerstdag?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk om te zien van anderen.![]()
Als er ruimte in mijn tas is doe ik het. :$quote:
Kom eens wat eten brengen.quote:
Kibbeling, lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de markt om een visje te halen, ik neem wel wat mee
quote:
Dag Skedquote:
oh ja vroeg deze maandquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dag Sked
Geldgod
Afbetalenantigenot vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |