Was best een oke grapje van stuktvquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog steeds niet geklikt op het nieuws van Enzo Knol
Als ik niet op FOK! zit had ik het ook niet meegekregenquote:
Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was best een oke grapje van stuktv
Ik zag het op Facebook langskomen maar ik heb niet geklikt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik niet op FOK! zit had ik het ook niet meegekregen
Ik verveel me soms dus ik ben net iets te veel into de nederlandse youtube scenequote:Op vrijdag 18 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
geen idee trouwensquote:
Die wilde in de tuinen van bekende Nederlanders een rave gaan houden. Wat ze dan bij Enzo Knol doen is me sowieso een raadsel maar oke.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
Ik vond het ook wel lachen. Ook dat: "mijn vriendin zit hier te huilen".quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was best een oke grapje van stuktv
Ja mij ook beetje vandaar dat ik het mij afvroegquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee trouwens
kameraden van cr7
al komen ze me wel bekend voor
Dan had je aan mij ook een bijzonder slechte gehad midden in de nacht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wilde in de tuinen van bekende Nederlanders een rave gaan houden. Wat ze dan bij Enzo Knol doen is me sowieso een raadsel maar oke.
Eerst bij John van den Heuvel die met z`n badjas aan een biertje in de tuin komt doen
En Enzo Knol reageert boos uit z`n slaapkamer dat Youtuben heel hard werken isen hij zich helemaal kapot geschrokken is van het lawaai
z`nvriendin tot 2 keer toen in huilen is uitgebarsten
En in shock is
Had je hem gisteren bij RTL Late Night moeten horen. Hij en zijn vriendin doen geen oog meer dicht en zijn nu bangquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel lachen. Ook dat: "mijn vriendin zit hier te huilen".Dan kan je echt niks hebben.
Hij woont in Drenthe he.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had je hem gisteren bij RTL Late Night moeten horen. Hij en zijn vriendin doen geen oog meer dicht en zijn nu bang![]()
Hoort erbij als je elke dag je dagelijks leven op het internet pleurt, dan gaan er mensen grapjes met je uithalen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel lachen. Ook dat: "mijn vriendin zit hier te huilen".Dan kan je echt niks hebben.
Was in de buurt van John zijn huis zeiden ze.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Wat ze dan bij Enzo Knol doen is me sowieso een raadsel maar oke.
Hij woont daar nu vast niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij woont in Drenthe he.
Ja, dan maak je niets mee, is te begrijpen.
Ik zou het nu alleen maar meer doen als Youtuber zijnde. Vooral die achterlijke vriendin midden in de nacht terroriserenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was in de buurt van John zijn huis zeiden ze.
Ja, zonder als vind ik het lelijk staanquote:
Ik zou ook mee doen ja, verdien je vaak wel weer punten mee bij je kijkertjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het nu alleen maar meer doen als Youtuber zijnde. Vooral die achterlijke vriendin midden in de nacht terroriseren
als Youtuber kan ook gewoon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zonder als vind ik het lelijk staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |